Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: sprzedaż premiowa
sprzedaż premiowa 638 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
2015.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-566/15-2/EC
∟1. Czy, w świetle przedstawionego stanu faktycznego, z tytułu nagród pieniężnych wypłacanych Sklepom na Organizatorze ciąży obowiązek pobrania i odprowadzania podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 41 ust. 4 z uwzględnieniem art. 41 ust. 7 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r., poz. 361, z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą” oraz „u.p.d.o.f.” oraz sporządzania deklaracji PIT-8A wg ustalonego wzoru zgodnie z art. 42 ust. 1a tej ustawy?
2. Czy, w świetle przedstawionego stanu faktycznego, z tytułu nagród pieniężnych wypłacanych Sklepom na Organizatorze ciąży obowiązek wystawienia takim Uczestnikom Programu, którzy z tytułu uczestnictwa w Programie otrzymają zgodnie z zasadami opisanymi w zdarzeniu przyszłym, nagrody pieniężne, PIT-8C zgodnie z art. 41 ust. 4 oraz art. 42a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r., poz. 361, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” oraz „u.p.d.o.f.”?
2015.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-686/15-2/MS2
∟Czy nagrody (premie) pieniężne wydane przez Bank klientom (osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej), w związku z opisanymi w stanie faktycznym promocjami usług finansowych, polegającymi na sprzedaży premiowej oferowanych przez Bank Produktów Finansowych, których jednorazowa wartość przekroczy 760 zł, podlegać będą zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 4b ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (dalej: UPDOF) opodatkowaniu 19% stawką zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych od całej uzyskanej przez klienta kwoty nagrody (premii), tj. bez pomniejszenia o kwotę wskazaną w art. 21 ust. 1 pkt 68 UPDOF. Innymi słowy, czy słuszne jest stanowisko Banku, że jeżeli wartość jednorazowej nagrody przekroczy 760 zł, to wartość ta, a nie nadwyżka ponad tą kwotę stanowi podstawę opodatkowania 19% stawką podatku, a kwota równa 760 zł z art. 21 ust. 1 pkt 68 UPDOF nie stanowi kwoty wolnej od opodatkowania pomniejszającej podstawę opodatkowania, tylko kwotę, do wysokości której jednorazowa wartość nagrody przyznanej klientom w związku ze sprzedażą premiową Produktów Finansowych podlega zwolnieniu z opodatkowania?
2015.07.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-349/15-4/IG
∟Jaką stawkę podatku VAT należy stosować do opodatkowania dostawy takiego zestawu w przypadku, jeżeli produkty wchodzące w jego skład są opodatkowane według różnych stawek podatku VAT?
2015.07.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-745/13/15-7/S/MG
∟PIT - w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników akcji promocyjnej organizowanej przez Kontrahenta, premiującej zakup produktów Kontrahenta, oraz ciążących na Spółce obowiązkach płatnika oraz obowiązkach informacyjnych związanych z wydawaniem nagrody związanej z zakupem produktów Kontrahenta.
2015.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-454/15-2/MG
∟Należy zgodzić się ze stanowiskiem Spółki, że obowiązki informacyjne, tj. obowiązek wystawienia i przekazania informacji PIT-8C ciążyć będą na Kliencie, który zleci Wnioskodawcy organizację i obsługę programu motywacyjnego w zamian za określone w umowie wynagrodzenie. Ponadto celem głównym i podstawowym programu motywacyjnego jest zintensyfikowanie sprzedaży produktów Klienta i osiągnięcie jak najwyższego wyniku finansowego, a także promocja wybranych produktów Klienta, który ponosić będzie ciężar ekonomiczny nagród. Zatem, Wnioskodawca jako podmiot wydający nagrody nie będzie zobowiązany do wystawienia uczestnikom programu motywacyjnego, będącym osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej, którzy z tytułu uczestnictwa w programie motywacyjnym będą otrzymywali, zgodnie z zasadami opisanego we wniosku programu motywacyjnego nagrody pieniężne lub rzeczowe informacji PIT-8C, zgodnie z treścią art. 42a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2015.07.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-404/15-2/MK
∟1) Czy kwota Cashback wypłacana Posiadaczom Kart stanowi nagrodę związaną ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f.?
2) Czy Cashback wypłacany Posiadaczowi Kart podlega zwolnieniu z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 u.p.d.o.f., jeżeli kwota Cashback wypłacana za skorzystanie z pojedynczej Oferty (tzn. zakup towarów lub usług w ramach wykorzystania jednej Oferty) przez Posiadacza Kart nie przekracza 760 zł?
3) Czy Cashback wypłacany Posiadaczowi Kart podlega zwolnieniu z opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 u.p.d.o.f., jeżeli kwota Cashback wypłacana za skorzystanie z pojedynczej Oferty (tzn. zakup towarów lub usług w ramach wykorzystania jednej Oferty) przez Posiadacza Kart nie przekracza 760 zł, przy czym Posiadacz Kart korzysta z kilku Ofert w krótkim czasie (np. jednego dnia czy jednego tygodnia) i uzyskuje kilka Cashback, a ich łączna wartość przekracza kwotę 760 zł?
4) Czy X. Londyn jest obowiązany do działania w charakterze płatnika i w związku z tym zobowiązany do obliczenia, pobrania i wpłaty do urzędu skarbowego 10% podatku na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f., w przypadku gdy kwota Cashback wypłacana za skorzystanie z pojedynczej Oferty w ramach Programu CLO (tj. za jeden zakup) nie przekracza 760 zł?
5) Jeżeli Cashback nie stanowi nagrody związanej ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 u.p.d.o.f., czy X. Londyn jest obowiązany do wystawienia informacji PIT-8C w myśl art. 42a u.p.d.o.f. i wykazania w niej kwot Cashback wypłacanych Posiadaczowi Karty w przypadku, gdy jednorazowa wartość Cashback (tj. Cashback uzyskany w związku ze skorzystaniem z jednej Oferty) nie przekracza 200 zł?
6) Jeżeli Cashback nie stanowi nagrody związanej ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 30 us.t 1 pkt 2 u.p.d.o.f., czy X. Londyn jest obowiązany do wystawienia informacji PIT-8C w myśl art. 42a u.p.d.o.f. i wykazania w niej kwot Cashback wypłacanych Posiadaczowi Karty w przypadku, gdy jednorazowa wartość Cashback (tj. Cashback uzyskany w związku ze skorzystaniem z jednej Oferty) przekracza 200 zł?
2015.07.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-521/15-3/EC
∟Czy Sprzedający w związku z faktem przekazania nagrody kupującemu uprawnionemu do uzyskania nagrody na skutek udziału w sprzedaży premiowej występować będzie w roli płatnika podatku od osób fizycznych?
2015.06.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-369/15-2/MK
∟Czy Spółka, będąca zleceniodawcą przeprowadzenia akcji promocyjnych w formie Konkursów (na warunkach wskazanych powyżej) oraz fundatorem nagród, będzie zobowiązania do wypełniania obowiązków płatnika w zakresie naliczenia, pobrania oraz odprowadzenia należnego podatku od nagród oraz przygotowania i złożenia rocznej deklaracji PIT-8AR?
2015.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-331/15-4/MG
∟1) Czy w przedstawionym stanie faktycznym, Nagrody wypłacane Użytkownikom przez Wnioskodawcą, stanowią nagrody związane ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT?
2) Czy w przedstawionym stanie faktycznym, wartość Nagrody przyznanej z tytułu dokonania jednej transakcji stanowi „jednorazową wartość nagrody”, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT?
3) Czy w przypadku pozytywnej odpowiedzi na pytanie pierwsze i drugie, Nagrody wypłacane Użytkownikom, których jednorazowa wartość nie przekracza kwoty 760 zł, podlegają zwolnieniu od podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT i w związku z tym na Wnioskodawcy nie ciąży obowiązek pobrania zryczałtowanego podatku, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 Ustawy PIT, jak również obowiązek sporządzenia informacji PIT-8C, o której mowa w art. 42a ustawy PIT?
2015.06.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-359/15-2/MG
∟Czy uczestnicy Promocji opisanej jako zdarzenie przyszłe, którzy z tytułu uczestnictwa w tej Promocji otrzymają bilety do kina o wartości nieprzekraczającej jednorazowo kwoty 760 zł korzystają ze zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. z 2012 r. poz. 361 z późn. zm.) oraz czy w związku z powyższym Agencja zobowiązana jest sporządzić i przekazać podatnikom oraz naczelnikom właściwych urzędów skarbowych informację o wysokości przychodów (PIT-8C) zgodnie z art. 42a tej ustawy?
2015.05.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-263/15-4/MK
∟Czy świadczenie dokonywane na rzecz klientów w ramach przedstawionego programu premiowego stanowią nagrody uzyskane w związku ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych - w brzmieniu nadanym jej ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2014 r. poz. 1328) dalej jako: „ustawa nowelizacyjna”), i w przypadku spełnienia wymagań wynikających z ww. ustawy będą korzystały ze zwolnienia z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych?
2015.05.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-199/15-4/MK
∟Należy zgodzić się ze stanowiskiem Wnioskodawcy, że w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2015 r., do przekazywanych nieodpłatnych świadczeń dokonywanych w ramach organizowanych przez Wnioskodawcę promocji, skutkujących osiągnięciem przez Klientów, jak i potencjalnych Klientów przychodów z tytułów innych niż konkursy, loterie i sprzedaże premiowe, zastosowanie znajdują zasady opodatkowania wyrażone w art. 30 ust. 1 pkt 4b ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, z uwzględnieniem zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68a ww. ustawy, a tym samym Wnioskodawca zobowiązany będzie do poboru zryczałtowanego 19% podatku dochodowego, z uwzględnieniem zwolnienia zawartego w art. 21 ust. 1 pkt 68a ww. ustawy.
2015.05.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-199/15-3/MK
∟w zakresie opodatkowania przychodów z tytułu wydawanych przez Bank uczestnikom nagród w ramach organizowanych loterii promocyjnych w organizowanych akcjach promocyjnych
2015.05.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-199/15-2/MK
∟w zakresie opodatkowania przychodów z tytułu wydawanych przez Bank uczestnikom nagród w ramach organizowanych konkursów w związku z organizowaniem akcji promocyjnych
2015.05.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-198/15-2/MK
∟1. Czy Nagrody wydawane Klientom w ramach akcji promocyjnych przedstawionych w opisie stanu faktycznego stanowią nagrody uzyskane w związku ze sprzedażą premiową, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 r. (Dz. U. 2012. 361 ze zm.) i tym samym w przypadku, gdy ich jednorazowa wartość nie przekracza kwoty 760 zł korzystają one ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych, co z kolei oznacza, iż Bank nie pełni funkcji płatnika podatku w przedmiotowym zakresie?
2. Czy Nagrody wydawane Klientom w ramach akcji promocyjnych przedstawionych w opisie stanu faktycznego stanowią nagrody uzyskane w związku ze sprzedażą premiową i tym samym w przypadku, gdy ich jednorazowa wartość przekracza kwotę 760 zł podlegają one opodatkowaniu 10% zryczałtowanym podatkiem dochodowym, którego płatnikiem jest Bank?
2015.05.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-101/15-7/PS
∟Czy w przypadku wypłaty Świadczenia dodatkowego Inwestorowi, który jest spółką komandytową Wnioskodawca powinien pobrać zryczałtowany podatek dochodowy, a jeśli tak, to na jakich zasadach?
2015.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-202/15-2/MK
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym świadczenia dokonywane na rzecz Klientów w ramach przedstawionego schematu stanowią nagrody uzyskane w związku ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 21 ust 1 pkt 68 ustawy PIT i w konsekwencji będą korzystały ze zwolnienia z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych.
2015.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-101/15-5/PS
∟Czy w przypadku wypłaty Świadczenia dodatkowego Inwestorowi, który jest osobą prawną Wnioskodawca zobowiązany jest do pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego?
2015.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/4511-74/15/AŻ
∟opodatkowanie przychodów z tytułu nagród związanych ze sprzedażą premiową
2015.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/4511-73/15/AŻ
∟opodatkowanie przychodów z tytułu nagród związanych ze sprzedażą premiową
2015.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-116/15-2/MG
∟Czy przychody z nagród związanych ze sprzedażą premiową, opodatkowane do tej pory na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2, z uwzględnieniem art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, od 1 stycznia 2015 r. nadal podlegają opodatkowaniu na podstawie tych przepisów?
2015.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/4510-82/15/BG
∟w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Spółki poniesionych wydatków w ramach sprzedaży premiowej
2015.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/4511-60/15/IB
∟Czy nagrody jakie Wnioskodawca będzie wydawał w ramach wyżej opisanych akcji promocyjnych mogą korzystać ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 Ustawy o PIT, w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2015 r.?
2015.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-607/13/15-7/S/JK3
∟Wykonywanie obowiązków płatnika z tytułu otrzymania nagród przez Abonentów (osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej) w ramach zakupu usług telekomunikacyjnych
2015.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1502/14/AK
∟Czy koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem opisanego Programu w formie sprzedaży premiowej podlegają zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 2)
2015.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1008/14-4/MK
∟Wnioskodawca jako organizator Akcji, będzie wydawał nagrody związane ze sprzedażą premiową, to do przychodów z tego tytułu znajdzie zastosowanie zwolnienie z opodatkowania, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ww. ustawy.
2015.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1022/14-2/MK
∟Czy świadczenia dokonywane przez Bank na rzecz klientów w ramach planowanych akcji marketingowych, których jednorazowa oraz łączna roczna wartość nie przekroczy kwoty 760 zł będą stanowić nagrody związane ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych /t. j. D. U. z 2012 r., poz. 361 ze zm./ (dalej jako: „ustawy PDOF”) w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2015 r. i w konsekwencji korzystać będą ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych, a na Banku nie będą ciążyć obowiązki pobrania i odprowadzenia zryczałtowanego podatku dochodowego od przyznanych i wypłaconych nagród oraz na Banku nie będą ciążyć obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 42 ust. 1a ww. ustawy?
2015.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-1422/14-2/EC
∟1. Czy nagrody pieniężne, których wartość nie przekracza jednorazowo 760,00 zł, wydane uczestnikom Programu będącym osobami fizycznymi, którzy otrzymali te nagrody w związku z prowadzoną działalnością rolniczą w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy o PIT, z wyłączeniem działalności rolniczej stanowiącej działy specjalne produkcji rolnej w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy o PIT, podlegają zwolnieniu z podatku określonemu w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT?
2. Czy Wnioskodawca, jako podmiot wypłacający nagrody, w przypadku wydania nagród, których wartość nie przekracza jednorazowo 760,00 zł uczestnikom Programu będącym osobami fizycznymi, którzy otrzymali te nagrody w związku z prowadzoną działalnością rolniczą w rozumieniu art. 2 ust. 7 ustawy o PIT, z wyłączeniem działalności rolniczej stanowiącej działy specjalne produkcji rolnej w rozumieniu art. 2 ust. 3 ustawy o PIT, będzie zobowiązany do poboru 10% zryczałtowanego podatku dochodowego od wydanych nagród oraz do sporządzenia i przesłania właściwemu naczelnikowi urzędu skarbowego deklaracji rocznej PIT-8AR?
2015.02.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-927/14-3/JK
∟Czy po dniu 1 stycznia 2015 r. na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 4b ustawy PDOF w brzmieniu obejmującym zmiany wprowadzone ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o zmianie ustawy PDOF, Bank jako płatnik podatku zryczałtowanego z tytułu świadczeń otrzymanych od banków w związku z oferowanymi promocjami będzie zobowiązany do poboru podatku w wysokości 19% w odniesieniu do świadczeń otrzymanych od Banku przez podatnika nieprowadzącego działalności gospodarczej w ramach akcji promocyjnych przedstawionych w stanie faktycznym (kwalifikowanych przez Bank jako sprzedaż premiowa), jeżeli jednorazowa wartość świadczenia (nagrody) nie przekroczy 760 zł oraz jeżeli świadczenia te nie zostaną otrzymane przez podatnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą?
2015.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-947/14-3/MS
∟2) Czy świadczenia przekazywane w ramach organizowanych akcji promocyjnych
niestanowiących sprzedaży premiowej, konkursu lub loterii promocyjnej będą korzystać
ze zwolnienia wskazanego w art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych jako świadczenia związane z promocją organizatora (Banku)?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.