Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: sprzedaż premiowa

 

sprzedaż premiowa 638 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

2013.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1044/12-2/AP
     ∟Czy w opisanym powyżej stanie faktycznym, prawidłowe będzie określenie wysokości podstawy opodatkowania z punktu widzenia podatku od towarów i usług, w oparciu o cenę promocyjną?

2012.12.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-914/12-2/AP
     ∟Obowiązki płatnika – sprzedaż premiowa

2012.12.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/415-889/12/IB
     ∟Czy premia wypłacana przez Bank na rachunek bankowy w ramach programu „P” podlega zwolnieniu z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1052/12/JS
     ∟Czy koszt zakupu piwa przez Spółkę stanowi koszt uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w sytuacji gdy piwo to jest wydawane klientom w ramach sprzedaży premiowej?

2012.11.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-761/12-2/AS
     ∟Zakres opodatkowania nagród z tytułu uczestnictwa w akcji sprzedaży premiowej.

2012.11.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-699/12-7/AMN
     ∟Czy nagrody przekazywane przez Wnioskodawcę projektantom nieprowadzącym pozarolniczej działalności gospodarczej, w ramach programu lojalnościowego, można uznać za nagrody związane ze sprzedażą premiową i zastosować tym samym zwolnienie z opodatkowania nagród o wartości nieprzekraczającej jednorazowo kwoty 760 PLN?

2012.11.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-699/12-6/AMN
     ∟Czy stanowisko Wnioskodawcy, że wydawanie nagród projektantom prowadzącym działalność gospodarczą w ramach programu lajalnościowego podlega opodatkowaniem na zasadach ogólnych jest prawidłowe?

2012.10.29 - Minister Finansów - DD3/033/120/CRS/10/PK-534
     ∟opodatkowanie nagród otrzymywanych przez osoby fizyczne w związku z uczestniczeniem w programie lojalnościowym mającym charakter sprzedaży premiowej

2012.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-205/12-2/JG
     ∟Czy w opisanym stanie faktycznym Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione na zorganizowanie szkolenia w Jordanii dla klientów biorących udział w akcji sprzedaży premiowej?

2012.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-434/12-2/AG
     ∟Czy świadczenia dokonywane przez Bank na rzecz klientów w ramach planowanej Promocji, których jednorazowa oraz łączna roczna wartość nie przekroczy 760 zł, stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy PIT i w konsekwencji korzystać będą ze zwolnienia z podatku dochodowego, a na Banku nie będą ciążyć obowiązki informacyjne o których mowa w art. 42a ww. ustawy?

2012.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-433/12-2/AG
     ∟Czy świadczenia dokonywane przez Bank na rzecz klientów w ramach planowanej Promocji, których jednorazowa oraz łączna roczna wartość nie przekroczy 760 zł, stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy PIT i w konsekwencji korzystać będą ze zwolnienia z podatku dochodowego, a na Banku nie będą ciążyć obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 42a ww. ustawy?

2012.07.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-379/12/MK
     ∟Jakie są skutki podatkowe wypłacenia nagrody w ramach sprzedaży premiowej?

2012.07.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-272/12-2/PK1
     ∟w zakresie możliwości zaliczenia w poczet kosztów uzyskania przychodów wartości nabytych towarów sprzedawanych następnie w ramach programu lojalnościowego

2012.06.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-195/12-3/MG
     ∟W świetle powołanych powyżej przepisów prawa i przedstawionego zdarzenia przyszłego stwierdzić należy, że wartość zgromadzonych przez klienta Spółki punktów w zamian za połączenia przychodzące oraz sms, a potem wykorzystanie ich na usługi świadczone przez Spółkę lub otrzymanie ich przelewem, w sytuacji gdy dzienna wypłata premii nie przekracza 760 zł podlega opodatkowaniu podatkiem od osób fizycznych, z uwagi na to, że dla skorzystania ze zwolnienia w oparciu o przepis art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych – jednorazowa, a nie dzienna wartość nagrody nie może przekroczyć kwoty 760 zł. Spółka, jako płatnik obowiązana będzie do poboru zryczałtowanego 10% podatku dochodowego od przedmiotowej nagrody. Tym samym, po zakończe...

2012.05.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-160/12/MK
     ∟Czy otrzymanie nagrody (premii) za polecenie klienta, który zawarł na zasadach określonych w regulaminie umowę ubezpieczenia za pośrednictwem organizatora sprzedaży premiowej jest kwalifikowane jako premia z tytułu sprzedaży premiowej oraz czy nagroda będzie zwolniona z podatku na zasadach określonych w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.04.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-54/12-2/MS1
     ∟W świetle powołanych powyżej przepisów prawa i przedstawionego stanu faktycznego, nagrody przyznane przez Wnioskodawcę nie stanowią nagród związanych ze sprzedażą premiową a Wnioskodawca zobowiązany będzie do sporządzenia i przekazania informacji PIT–8C.

2012.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-50/12-2/MS1
     ∟W świetle powołanych powyżej przepisów prawa i przedstawionego stanu faktycznego, nagrody przyznane przez Wnioskodawcę nie stanowią nagród związanych ze sprzedażą premiową a Wnioskodawca zobowiązany będzie do sporządzenia i przekazania informacji PIT–8C.

2012.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-36/12-2/MS1
     ∟W świetle powołanych powyżej przepisów prawa i przedstawionego stanu faktycznego, nagrody przyznane przez Wnioskodawcę nie stanowią nagród związanych ze sprzedażą premiową, a Wnioskodawca zobowiązany będzie do sporządzenia i przekazania informacji PIT–8C.

2012.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-51/12-2/AK
     ∟Czy pod pojęciem jednorazowej wartości nagrody, o której mowa art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy PIT, należy rozumieć wartość nagrody uzyskanej przez klienta w związku z zakupem pojedynczej usługi objętej Promocją o charakterze sprzedaży premiowej, a nie sumę nagród w przypadku, gdy klient otrzyma nagrody więcej niż jeden raz w danym roku?

2012.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-34/12-2/AK
     ∟Czy pod pojęciem jednorazowej wartości nagrody, o której mowa art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy PIT, należy rozumieć wartość nagrody uzyskanej przez klienta w związku z zakupem pojedynczej usługi objętej Promocją o charakterze sprzedaży premiowej, a nie sumę nagród w przypadku, gdy klient otrzyma nagrody więcej niż jeden raz w danym roku?

2012.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-49/12-2/AK
     ∟Czy nagrody otrzymane przez klienta w ramach planowanych Promocji, stanowić będą nagrody związane ze sprzedażą premiową, o których mowa zarówno w art. 21 ust. 1 pkt 68, jak i art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych ?

2012.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-35/12-2/AK
     ∟Czy Premie otrzymane przez klienta w ramach planowanych Promocji, stanowić będą sprzedaż premiową, o której mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych ?

2012.03.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-584/11-3/MM
     ∟1. Czy wydatki Spółki, jakie poniesione byłyby w związku z zakupem nagród w promocjach (konkursach sprzedaży itp.), o których mowa w opisie zdarzenia przyszłego w poz. 68, Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów o których mowa w art. 15 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zm.)?2. Czy ww. wydatki Spółki na zakup nagród stanowią koszty bezpośrednio związane z przychodem, czy też koszty inne niż bezpośrednio związane z przychodem, o których mowa w art. 15 ust. 4 - 4d ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zm.)?

2012.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-1296/11/AK
     ∟Czy zakupy nagród wydawanych nieodpłatnie w ramach sprzedaży premiowej są kosztem uzyskania przychodów w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-1295/11/TK
     ∟Czy zakupy nagród wydawanych nieodpłatnie w ramach sprzedaży premiowej są kosztem uzyskania przychodów w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-1293/11/AK
     ∟Czy zakupy nagród wydawanych nieodpłatnie w ramach sprzedaży premiowej są kosztem uzyskania przychodów w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1007/11-6/MK
     ∟Zastosowania zwolnienia od podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową oraz określenia obowiązków płatnika.

2012.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-841/11-6/MP
     ∟Czy wydanie przez Spółkę nagrody o wartości nie przekraczającej 760 złotych brutto, związane zorganizowaną przez Spółkę na zlecenie Kontrahenta akcją sprzedaży premiowej, korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-841/11-5/MP
     ∟Czy wydanie przez Spółkę nagrody, w związku z reklamą i promocją Kontrahenta Spółki i oferowanych przez niego towarów lub usług, prowadzoną wśród pracowników sklepów mających w ofercie produkty Kontrahenta Spółki w ramach akcji marketingowych (polegających na promowaniu ekspozycji lub osiągnięciu pułapu sprzedaży produktów Kontrahenta Spółki), o wartości nie przekraczającej 200 złotych brutto, korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w art. 21 ust. 1pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2012.02.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-270/11-2/MD
     ∟Spółka nie będzie zobowiązana jako płatnik do pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego, ani do składania informacji lub deklaracji podatkowych, w związku z wydawaniem nagród w ramach prowadzonych akcji promocyjnych „Drobne prezenty” oraz „Naklejki” osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą jeżeli mają związek z ich działalnością oraz jeżeli nagrody były wydane osobom nieprowadzącym działalności i nie przekraczały kwoty 760 zł. Natomiast nagrody wydawane uczestnikom w ramach konkursu na najlepsze hasło reklamowe, stanowią przychody z innych źródeł, o których mowa w art. 20 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, opodatko...

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj