Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: sprzedaż premiowa
sprzedaż premiowa 638 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
2005.12.06 - Opolski Urząd Skarbowy - PD/423-51/MM/05
∟Pytanie w sprawie uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków związanych ze sprzedażą premiową .
2005.11.18 - Opolski Urząd Skarbowy - PD/423-41/MM/05
∟Zapytanie w sprawie uznania za koszt uzyskania przychodów wydatków związanych ze sprzedażą premiową polegającą na uatrakcyjnieniu zakupu danych wyrobów Spółki (atrakcyjne opakowanie, koszty związane z dostawą zakupionego towaru do domu lub siedziby odbiorcy itp.) .
2005.11.18 - Opolski Urząd Skarbowy - PD/415-22/MM/05
∟Pytanie w sprawie zwolnienia Spółki z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych nagród wydawanych w ramach sprzedaży premiowej .
2005.11.07 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/61/2005
∟Spółka w celu uatrakcyjnienia sprzedaży przeprowadza w swoich punktach detalicznych akcje sprzedaży premiowej, polegającej na wydawaniu nagród w zamian za zebrane punkty, przyznawane za określone wielkości zakupów. Czy koszty zakupu nagród stanowią w całości (bez limitu) koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych?
2005.10.25 - Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu - 1425/033/415/21/05/MB
∟1. JAK PRAWIDŁOWO UJĄĆ W PODATKOWEJ KSIĘDZE PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW TOWARY DODAWANE W NIEWIELKIEJ ILOŚCI DO ZAKUPIONEGO PRZEZ KONTRAHENTA TOWARU TEGO SAMEGO RODZAJU ? 2. CZY WARTOŚĆ WYDANEGO TOWARU NALEŻY TRAKTOWAĆ JAKO KOSZT REKLAMY PODLEGAJĄCEJ LIMITOWANIU DO 0,25% WARTOŚCI PRZYCHODU ? Wnioskiem z dnia 22.07.2005r (data wpływu do Urzędu 25.07.2005r.) Pani X wspólniczka firmy YYY s.c. zwróciła się do
2005.10.20 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP3/423-43/05/76342
∟Jak należy zakwalifkować przychody pracownków przedsiębiorcy uczestniczącego w promocji polegające na przyznaniu im wycieczek zagranicznych przez organizatora promocji?
2005.10.15 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-255-277/05/MP
∟Czy koszty związane z organizowaną akcją promocyjną dla swoich odbiorców, polegającą na przekazywaniu nagród w zamian za spełnienie regulaminowych warunków (zrealizowanie określonej ilości zakupu) stanowią w całości koszt uzyskania przychodów?
2005.10.14 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/287/WD/423/88/05/MW
∟Czy koszty związane z akcją promocyjną będą kosztem uzyskania przychodu?
2005.10.12 - Urząd Skarbowy w Pruszkowie - 1421/BF/415-25/GJ/05
∟Czy nagroda rzeczowa uzyskana w ramach sprzedaży premiowej przez przedsiębiorcę stanowi przychód z działalności gospodarczej czy też przychód z innych źródeł ?
2005.10.03 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/257/WD/423/80/05/JŻ
∟Interpretacja dotyczy potwierdzenia prawidłowości na gruncie przepisów podatku dochodowego od osób prawnych - zaliczenia w całości do kosztów uzyskania przychodów wartości wydanych w ramach akcji sprzedaży premiowej towarów.
2005.09.29 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-79/05
∟Pytanie podatnika Czy zakupy związane ze sprzedażą premiową można zaliczyc do kosztów uzyskania przychodu nie mających chrakteru reklamowego? P O S T A N O W I E NI E
2005.09.27 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.II/443/154/2005/JZ
∟Podatnik zwrócił się z pytaniem czy nieodpłatne świadczenie usług na rzecz klientów w ramach sprzedaży premiowej podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
2005.09.27 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.II/443/153/2005/JZ
∟Podatnik zwrócił się z pytaniem czy nagrody wydawane klientom w ramach sprzedaży premiowej podlegają opodatkowaniu podatekiem od towarów i usług?
2005.09.19 - Urząd Skarbowy Łódź-Widzew - IX-005/305/Z/K/05
∟Czy wydatki na zakup bonów zwiazanych ze sprzedażą premiową, spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego i stanowiska wynika, iż spółka, której jest Pan współwłaścicielem chce zorganizować sprzedaż premiową, skierowaną do sprzedawców Waszych towarów w detalicznych punktach na terenie kraju. Ze sprzedawcami nie łączy Was umowa o pracę ani umowa-zlecenie czy też o dzieło. W regulaminie ustalono zasadę, że za każde sprzedane 15 szt. Waszego towaru (baterii) sprzedawca nabywa prawo do kuponu premiowego o wartości 100 zł. Takie działanie ma wpływ na zwiększenie obrotów poprzez zwiększenie zamówie...
2005.09.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-236-224/05/JL
∟W celu zwiększenia sprzedaży i uczynienia oferowanych towarów bardziej konkurencyjnymi, Spółka organizuje różne akcje promocyjne. Akcje te są skierowane do określonej grupy odbiorców np. hurtowni, w różnym okresie przeprowadzane w innej części kraju.Czy zakup towarów (lub koszt wytworzenia) towarów sprzedawanych po cenach promocyjnych mogą stanowić k.u.p.
2005.08.29 - Izba Skarbowa w Lublinie - PD-1/4218-44/05
∟Czy wydatki związane z wykonaniem usługi dezynfekcji moga być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów ?Czy usługa ta powinna być udokumentowana fakturą ?
2005.08.09 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/189/WD/423/64/05/TC
∟Dotyczy konsekwencji sprzedaży towar-zestaw składający się z dwóch produktów,a który dla celów marketingowych oferowany będzie w zestawie typu „kup dwa zapłać za jeden”
2005.08.04 - Świętokrzyski Urząd Skarbowy - RO/423/101/2005
∟Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione w związku z organizacją promocji w ramach sprzedaży premiowej, mimo, iż obrót stanowiący podstawę nabycia nagrody w ramach sprzedaży premiowej stanowi również podstawę do wypłaty wynagrodzenia za osiągnięcie określonego poziomu obrotów na podstawie umów handlowych, które to wynagrodzenie Spółka zalicza do kosztów uzyskania przychodów ? Stan faktyczny:Spółka prowadzi promocyjną sprzedaż towarów znajdujących się w jej ofercie. Promocja przeznaczona jest dla przedsiębiorców zajmujących się hurtową sprzedażą materiałów budowlanych. Polega ona na tym, iż każdy przedsiębiorca, który ...
2005.08.04 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-192-189/05/PS
∟Czy wydanie nagród w związku ze sprzedażą premiową jest w całości kosztem uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych jako reklama nie objęta limitem? Do każdej zakupionej sztuki towaru X lub złożonego zamówienia powyżej określonej kwoty przysługuje nabywcy nagroda w postaci sztuki towaru Y. P O S T A N O W I E N I E
2005.08.04 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-192-188/05/PS
∟Czy wydanie nagród w związku z sprzedażą premiową jest w całości kosztem uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych jako reklama nie objęta limitem? Do każdej zakupionej sztuki towaru X lub złożonego zamówienia powyżej określonej kwoty przysługuje nabywcy nagroda w postaci sztuki towaru Y.
2005.08.04 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-186/187/05/PK
∟Czy akcja motywacyjna - premiowanie sprzedaży produktu, organizowana przez Spółkę dla pracowników działu sprzedaży dystrybutora produktów Spółki jest działaniem o charakterze wsparcia sprzedaży i tym samym nie mieści się w zakresie regulacji art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i jest kosztem uzyskania przychodów?
2005.07.18 - Urząd Skarbowy w Olkuszu - PP_443_25/05_P
∟Czy otrzymanie nagrody wydanej w ramach sprzedaży premiowej, rodzi obowiązek podatkowy o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) ?.
2005.07.18 - Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku - DF/415-573/05/FD
∟Podatnik jest wspólnikiem spółki w celu zwiększenia sprzedaży i zachęty do kontynuowania współpracy handlowej prowadzi promocyjną sprzedaż towarów przeznaczoną dla przedsiębiorców – hurtowników. Za zakup w czasie trwania promocji towarów za określoną kwotę (w przypadku nie posiadania wobec spółki żadnych zaległych płatności) przedsiębiorca ten otrzyma nagrodę w postaci wycieczki do Chin lub Egiptu oraz będzie miał możliwość skorzystania z upustu w postaci premii wypłacanej po osiągnięciu określonego poziomu zakupów.Czy wydatki związane z tak przeprowadzoną sprzedażą premiową (wypłacana premia oraz koszt wycieczki) stanowią dla spółki koszt uzys...
2005.07.12 - Izba Skarbowa w Łodzi - PB/II-1/4218-4/Int./05/KK
∟Czy całość wydatków poniesionych na zorganizowanie promocji produktów skierowanej do pracowników konkretnego klienta (apteki, hurtowni) stanowi koszt uzyskania przychodu na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych ?Wnioskiem z dnia 03.03.2005r. Spółka wystąpiła do organu pierwszej instancji o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów prawa podatkowego w trybie art. 14 a § 1 ustawy - Ordynacja podatkowa.Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że Spółka w celu zdynamizowania sprzedaży swoich produktów, organizuje akcje promocyjne skierowane do pracowników firm będących jej k...
2005.06.22 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-70/CIT/05
∟Czy wydatki związane ze sprzedażą premiową stanowią, w pełnej wysokości, koszt uzyskania przychodów w momencie poniesienia?Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży hurtowej wyrobów metalowych, porcelanowych, ceramicznych i szklanych do użytku domowego, wyposażenia sanitarnego, hydraulicznego i grzejnego. Towary te sprzedawane są różnym odbiorcom, między innymi dużym sklepom. W celu osiągnięcia wyższych obrotów sprzedaży, Spółka wprowadziła sprzedaż premiową swoich towarów. W ramach prowadzonej akcji wsparcia sprzedaży został opracowany przez Podatnika regulamin premiowania sprzedawców Jego towarów. Wnioskodawca wskazuje, iż do ka
2005.06.16 - Urząd Skarbowy w Tychach - US.PD/OP/423/T-133/19/2005
∟Czy wydatki związane z organizacją konkursu promocyjnego stanowią reklamę czy też powinny być zaliczone bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów?
2005.06.13 - Izba Skarbowa w Lublinie - PP1/4407-88/05/I
∟Pytanie dotyczy opodatkowania wydanych w ramach akcji promocyjnej tzw. "gratisów".
2005.06.13 - Izba Skarbowa w Lublinie - PP1/4407-87/05/I
∟Pytanie dotyczy opodatkowania podatkiem VAT upominków i nagród wręczanych po dokonaniu transakcji sprzedaży i zakończeniu akcji promocyjnej?
2005.06.01 - Urząd Skarbowy w Radomsku - I/415/Z-16/05
∟Z przedstawionego przez Pana stanu faktycznego oraz przedłożonego potwierdzenia odbioru nagrody wynika, że prowadzi Pan działalność gospodarczą opodatkowaną zryczałtowanym podatkiem dochodowym w formie karty podatkowej. W ramach zakupów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą dokonanych w M... S.A. otrzymał Pan w ramach sprzedaży premiowej nagrodę w postaci bonu towarowego o wartości 300 zł.Pytanie dotyczy kwestii opodatkowania otrzymanej przez Pana nagrody. Zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26.07.1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000r. Nr 14, poz. 176 ze zm.) wolna od podatku dochodowego jest wartość wygranych w konkursa...
2005.05.24 - Urząd Skarbowy w Gryficach - PB1-410-P/25/05
∟Czy nagroda uzyskana za wyniki osiągnięte w sprzedaży produktów funduszu inwestycyjnego, wykonywanej w ramach czynności służbowych jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych?Z przedstawionego przez podatnika stanu faktycznego wynika, iż będąc pracownikiem Banku PEKAO S.A. Podatniczka brała udział w konkursie sprzedażowym ogłoszonym przez P PEKAO TFI S.A., który to podmiot na podstawie odrębnie zawartej umowy dokonuje, za pośrednictwem wspomnianego banku sprzedaży i dystrybucji swoich produktów tj. funduszy inwestycyjnych. Z uwagi na zajęcie premiowanego miejsca, zgodnie z warunkami konkursu, podatnik otrzymał od organizatora konkursu, czyli P PEKAO TFI S.A....
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.