Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: sprzedaż premiowa

 

sprzedaż premiowa 638 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

2007.04.16 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/9/07
     ∟Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu wydatki na zakup bonów na pobyt w ośrodkach rekreacyjno – wypoczynkowych dołączanych do sprzedawanych towarów w ramach promocji?Tożsamy z 114059, 141494, 80535 Działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) oraz art. 15 ust. 1, art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jednolity z 2000r. Dz. U. Nr 54, poz. 654 z późn. zm.), po rozpatrzeniu wniosku G. Sp. o.o. z dnia 16.01.2007r. (data wpływu do tut. urzędu dnia 30.01.2007r.), o udzielenie pisemnej interpretacji w zakresie prawidłowości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup bonów na p...

2007.04.04 - Urząd Skarbowy w Radzyniu Podlaskim - DP.005/VI/4/2007
     ∟Podatnik pyta czy prawidłowo księguje operacje związane ze sprzedażą premiową.

2007.03.13 - Drugi Urząd Skarbowy w Lublinie - P-1-415/13/07
     ∟Czy "gratisy" wydawane klientom, dokonującym zakupu usług stanowią koszt uzyskania przychodu w całości.

2007.02.09 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-69/06
     ∟Czy koszty zorganizowania sprzedaży premiowej, koszty wycieczki zagranicznej dla kontrahentów oraz koszty własnych pracowników oddelegowanych do obsługi wycieczki można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów ? P O S T A N O W I E NI E

2007.01.29 - Urząd Skarbowy w Wadowicach - PD1A/415-48/06
     ∟Czy koszty związane ze sprzedażą za tzw. symboliczny grosz, sprzedażą gratisową, sprzedażą premiową mają być zaliczone do kosztów reklamy i podlegają limitowaniu, czy też są kosztami sprzedaży bez limitu będącymi wydatkami na promocję sprzedaży mającymi na celu jej zwiększenie?

2007.01.29 - Urząd Skarbowy w Wadowicach - PD1A/415-47/06
     ∟Czy koszty związane ze sprzedażą za tzw. symboliczny grosz, sprzedażą gratisową, sprzedażą premiową mają być zaliczone do kosztów reklamy i podlegają limitowaniu, czy też są kosztami sprzedaży bez limitu będącymi wydatkami na promocję sprzedaży mającymi na celu jej zwiększenie?

2007.01.19 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPF/415-104/06/ML
     ∟Czy w omawianym przypadku, w momencie przekazania przez Spółkę nagrody rzeczowej o wartości przekraczającej jednorazowo 760 zł w programie lojalnościowym na Spółce ciążą obowiązki płatnika określone w ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2007.01.09 - Urząd Skarbowy w Brzegu - PP/443/IN/54/TL/2006
     ∟Sprzedaż premiowa (gratisy) a prawo do obniżenia podatku naliczonego

2006.12.29 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie - I US.VII/423/1705/8/06
     ∟1. Czy koszt premii (wartość nabycia) w postaci butelki wina wydanej zgodnie z regulaminem promocyjnym i koszt wydanych nagród rzeczowych (innych niż sprzedawany towar) stanowić będzie dla Spółki koszt podatkowy.2. Czy kwota podatku VAT należnego od wydanych towarów w związku ze sprzedażą promocyjną, wyliczoną od wartości nabycia w fakturze wewnętrznej, stanowić będzie dla Spółki koszt podatkowy. Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie – działając na podstawie:art. 14a § 1, § 3, § 4, art. 216 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa(Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz.60 z późn. zm.),art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 z późn. zm.),art. 16 ust. 1, pkt. 46 lit. b tiret ...

2006.12.14 - Drugi Urząd Skarbowy w Opolu - PP/443-48/BP/06
     ∟Stosowanie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania różnicy w cenie między ceną sprzedaży, a ceną promocyjną w przypadku sprzedaży pierogów.

2006.11.20 - Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów - 1433/NL/LF/II/415/4111-148/06/BS
     ∟Czy płatnikiem podatku dochodowego od nagród związanych ze sprzedażą premiową w ramach realizacji Programu dla Prywatnych Szkół Językowych, w przypadku gdy odbiorcą nagrody jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą a nagroda została otrzymana w związku z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, jest X.

2006.11.06 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-556/06/BIK
     ∟Pytanie Podatnika dotyczy kwestii opodatkowania tzw. sprzedaży towarów za grosz.

2006.11.03 - Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej - PP/443-112/06/AZ-70760
     ∟Zakres i sposób zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej zasad opodatkowania podatkiem od towarów i usług sprzedaży premiowej polegającej na udzieleniu wysokiego rabatu. Z opisu stanu faktycznego przedstawionego w przedmiotowym piśmie wynika, że Spółka w celu promocji swoich produktów prowadzi sprzedaż premiową, której zasady są następujące: klient dokonując zakupu 10 zgrzewek wody gazowanej ma prawo do zakupu dodatkowo 1 zgrzewki wody w cenie 6 groszy za zgrzewkę tj. 1 butelka za 1 grosz. Mechanizm przedstawionej sprzedaży premiowej polega na tym, że klient przy zakupie określonej ilości towaru wg cen cennikowych, kupuje dodatkową ilość to...

2006.10.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/109/06/MK
     ∟Czy akcja motywacyjna skierowana do pracowników sprzedawców hurtowych i detalicznych produktów Spółki ma charakter wsparcia sprzedaży i nie mieści się w zakresie regulacji art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, a tym samym jest kosztem uzyskania przychodów w całości.

2006.10.18 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-274/28539/06/DP
     ∟Czy koszty organizacji akcji wsparcia sprzedaży będącej konkursem polegającym na współzawodnictwie w osiągnięciu przez sprzedawców klienta Spółki jak największej sprzedaży towarów zakupionych u organizatora konkursu są w całości kosztami uzyskania przychodu? Czy podatek należny VAT od przekazanej nagrody rzeczowej w ramach tego konkursu jest kosztem uzyskania przychodu?

2006.10.10 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/65/06
     ∟Spółka w celu uatrakcyjnienia sprzedaży przeprowadza akcje sprzedaży premiowej, polegającej na wydawaniu nagród w zamian za zebrane punkty, przyznawane za określone wielkości zakupów. Celem akcji przeprowadzanych przez podatnika jest zachęcenie potencjalnych klientów do większych zakupów, co z kolei przyczyni się do zwiększenia przychodów. Czy koszty zakupu nagród stanowią w całości (bez limitu) koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych?

2006.09.29 - Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku - II US pb IB / 415 - 65 / 198a/60 / 06 / KSz
     ∟jakie obowiązki podatkowe ciążą na Spółce (w związku z ufundowaniem nagrody), wobec kontrahentów Spółki: osób fizycznych oraz osób prawnych - uczestników wycieczki?; czy inaczej, jak należy rozliczyć właścicieli firmy, delegowanych przez kontrahentów pracowników, czy dyrektorów spółek osób prawnych? Stan faktyczny Ze stanu faktycznego będącego przedmiotem zapytania wynika, iż w bieżącym roku w ramach sprzedaży premiowej dla najlepszych kontrahentów Spółka ufundowała wycieczkę zagraniczną, która odbędzie się we wrześniu. Wycieczka jako nagroda w sprzedaży premiowej przyznana została kontrahentom, którzy osiągnęli określony obrót w sprzedaży. Wart...

2006.09.27 - Urząd Skarbowy Kraków-Śródmieście - PB1/423-9/2006/GB
     ∟Czy wydatki związane ze sprzedażą premiową polegającą na świadczeniu usług gratis w przypadku nabycia przez kontrahenta określonej usługi objętej promocją prowadzoną przez Spółkę z o. o. stanowią koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz czy nie stanowią kosztów reprezentacji i reklamy w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt. 28 w/w ustawy?

2006.09.19 - Drugi Urząd Skarbowy w Kaliszu - DPE-P/4430-8/06
     ∟Czy podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług wartość prezentów wręczanych w ramach akcji promocyjnej i czy podlega odliczeniu VAT naliczony od zakupów towarów przekazywanych w formie prezentów ? Jak wynika z przedstawionego w piśmie stanu faktycznego, w ramach prowadzonej akcji promocyjnej, Firma przekazuje nieodpłatnie swoim klientom własne produkty oraz zakupione w tym celu towary obce. Akcja promocyjna, nazywana też zamiennie przez Wnioskodawcę jako sprzedaż premiowa, kierowana jest do szerokiego, anonimowego grona klientów. Wręczanie prezentów jest formą premiowania klientów i ma na celu uatrakcyjnienie sprzedawanych towarów oraz wzrost przychodu. Zdaniem Wnioskodawcy wydatki związane z nabyciem towarów przeznaczonych na prezenty wydawane w ramach akc...

2006.09.19 - Drugi Urząd Skarbowy w Kaliszu - DPD/415-12/06
     ∟Czy wartość nabywanych towarów w związku z prowadzoną akcją promocyjną (premiową) stanowi w całości koszt uzyskania przychodów? We wniosku o udzielenie interpretacji przepisów prawa podatkowego Podatnik zwrócił się z zapytaniem dotyczącym zaliczania w koszty uzyskania przychodów wartości nabywanych towarów w związku z prowadzoną sprzedażą promocyjną oraz rozliczania podatku VAT. Podatnik prowadząc akcję promocyjną nabywa towary, które przeznacza na te cele, jak również do celów promocyjnych przeznacza własne wyroby. Towary te, za pośrednictwem dystrybutorów, przekazywane są nieodpłatnie w ramach prowadzonej akcji, po spełnieniu określonych warunków. We ...

2006.09.18 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-206/06/MS
     ∟Czy w przedstawionej sytuacji występuje sprzedaż premiowa czy rabat naturalny i w związku z tym czy istnieje obowiązek odprowadzenia podatku należnego w wysokości podatku naliczonego przy zakupie "prezentów"?

2006.09.18 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/423-0101/06/AK
     ∟Podatnik ma wątpliwości, czy wartość sprzedawanych promocyjnie bluz i lekarstw w cenie zakupu stanowi w całości koszt uzyskania przychodów, czy też koszt ten podlega limitowaniu.

2006.09.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie - PDFIII/415/1/323/2006
     ∟Spółka zawarła umowę o finansowanie akcji promocyjnej dotyczącej sprzedaży samochodów Mercedes przy pomocy kredytu DC Services Bank. Zgodnie z umową DC Bank i Dealer współfinansują promocyjną sprzedaż określonego typu samochodu marki Mercedes w ten sposób, że klient uzyskuje kredyt z zerową stopą procentową 0,00% na okres 12 miesięcy, a Dealer pokrywa część kosztów odsetek od tego kredytu. Czy kwota dopłaty do kredytu stanowi koszt uzyskania przychodów?Zgodnie z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60) stosownie do swojej właściwości naczelnik urzędu skarbowego, naczelnik urzędu celnego lub wójt, bu...

2006.09.14 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPF/415-62/1/06/ML
     ∟Czy wartość nagród uzyskanych w sprzedaży premiowej przez konsultantów będących osobami fizycznymi prowadzącymi dzialalność gospodarczą stanowi dla nich przychód z tej dzialalności i podlega opodatkowaniu na zasadach ogólnych, oraz w sytuacji gdy konsultantami są osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej otrzymują nagrody, których wartość przekracza 760 zł?

2006.08.23 - Urząd Skarbowy w Tomaszowie Lubelskim - PD/415-28/2006
     ∟Firma w ramach loterii promocyjnej zorganizowanej przez dostawcę towarów wygrała samochód osobowy FIAT Seicento. Wygrany samochód będzie przeznaczony na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej. Wątpliwości budzi sposób w jaki należy rozliczyć nieodpłatne nabycie samochodu w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz w jaki sposób dokonywać odpisów amortyzacyjnych?

2006.08.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–196-8313/06/RM
     ∟ Spółka zapytuje czy wydatki poniesione na zakup piwa będą stanowiły koszt uzyskania przychodu? Czy przedmiotowy wydatek należy zaliczyć do limitownych kosztów reprezentacji?

2006.08.19 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/624/WD/423/65/06/TC
     ∟Spółka prosi o wyjaśnienie, czy jest to sprzedaż premiowa, czy wydatki stanowią koszt uzyskania przychodu.

2006.08.08 - Urząd Skarbowy w Lesku - US-PDJ-415/11/06
     ∟Czy zakup towarów przekazywanych następnie nieodpłatnie klientowi w ramach wprowadzonego w aptece programu premiowania (tzw. program lojalnościowy) stanowi koszt uzyskania przychodów?

2006.08.04 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1–423–177/255/06/RM
     ∟Czy wydatki poniesione na reklamacje, badania labolatoryjne, aplikacje probne prezentacji oferty w przetargu, testy przed wykonaniem dużych robót, aplikacje demonstracyjne, sprzedaż premiową oraz zużycie towarow podczas budowy, remontu budynku należacego do Spółki stanowią koszty uzyskania przychodów.

2006.07.21 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-171-238/06/RM
     ∟Czy koszty kuponów gry T-L o wartości 1,40 zł, przekazywanych nieodpłatnie nabywcom kuponów gry T-M w celu uatrakcyjnienia sprzedaży, są kosztami reklamy nielimitowanej czy limitowanej, czy kosztami działalności poniesionymi w celu zwiększenia przychodu i zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych są kosztami uzyskania przychodu?

8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj