Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: sprzedaż premiowa
sprzedaż premiowa 638 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
2008.05.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-116/08-3/HS
∟Czy wywiązywanie się przez Podatnika z zobowiązań gwarancyjnych oraz wydatki związane z realizacją programu „punkty na nagrody” wynikających z zawartych przez oddział kontraktów będzie dla niego kosztem uzyskania przychodów?
2008.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-136/08-2/SP
∟Nagrody przyznane przez Wnioskodawcę w ramach konkursu skierowanego do sprzedawców produktów ubezpieczeniowych stanowią dla tej osoby przychód z innych źródeł, o których mowa w art. 20 ust. 1 ww. ustawy. natomiast na Wnioskodawcy nie ciąży obowiązek do poboru zaliczki na podatek, obowiązany jest jednak do sporządzenia informacji PIT – 8C
2008.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-213/08-2/PW
∟Czy premia pieniężna jest wynagrodzeniem za usługę i podlega opodatkowaniu podatkiem VAT ?
2008.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-38/08-5/PW
∟Czy premia pieniężna jest wynagrodzeniem za usługę i podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?
2008.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-230/08-2/AP
∟Czy nieodpłatne przekazanie produktów gratis do sprzedawanych towarów klientom w ramach sprzedaży premiowej jest związane z prowadzonym przedsiębiorstwem i tym samym nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
2008.03.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB2/415-15/08/MK
∟1. Czy nagroda wręczona osobie fizycznej nie będącej przedsiębiorcą i nie dokonującej zakupu we własnym imieniu (np. pracownikowi dokonującego zakupów u wnioskodawcy w imieniu i na rzecz swego pracodawcy) jest „nagrodą związaną ze sprzedażą premiową” objętą zwolnieniem, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i opodatkowaną (od wartości ponad 760 zł) 10% ryczałtem, czy też taką nagrodą nie jest, a w związku z tym należy ją opodatkować na zasadach ogólnych jako przychód „z innych źródeł”?2. Czy w sytuacji gdy nagroda wydana pracownikowi kontrahenta opodatkowania jest na zasadach ogólnych, na wnioskodawcy spoczywają obowiązki płatnika podatku dochodowego (art. 41 ust. 4 ustawy o podatku dochodowym od ...
2008.02.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-170/08-4/PW
∟Czy premia pieniężna jest wynagrodzeniem za usługę i podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?W jaki sposób należy dokumentować premie pieniężne?
2008.02.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-27/08-3/PW
∟Czy podatnikowi przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT zawartego w fakturze zakupu kurtek przeznaczonych do sprzedaży premiowanej?
2008.02.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-27/08-2/PW
∟Czy podatnik w momencie wydania nagrody klientowi, spełniającemu kryteria zawarte w regulaminie, ma obowiązek wykazania podatku należnego od wartości przekazanej nagrody?
2008.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-71/08-2/PW
∟Czy premia pieniężna jest wynagrodzeniem za usługę i podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?
2008.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-37/08-2/PW
∟W jaki sposób należy dokumentować fakt udzielania premii pieniężnych (bonusów) kontrahentowi, który zrealizował odpowiedni poziom obrotów i dodatkowo wykonywał czynności promocyjne określonej marki towarów?
2008.02.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-34/08-2/PW
∟Czy premia pieniężna jest wynagrodzeniem za usługę i podlega opodatkowaniu podatkiem VAT ?
2008.01.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-455/07/MZ
∟Czy koszty związane z pobytem kontrahentów za granicą na wyjazdach szkoleniowych i integracyjnych stanowią koszty uzyskania przychodów?
2007.12.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-170/07-2/AS
∟1. Czy bony zakupowe wydawane Konsumentom w ramach prowadzonego przez Spółkę programu lojalnościowego oraz nagrody w postaci obniżki ceny towarów lub usług otrzymywanych przez Konsumentów za dopłatą stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej, a więc jeśli ich wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, są one zwolnione z podatku dochodowego i na Spółce nie ciążą obowiązki płatnika tego podatku?2. Czy wartość wydanych nagród rzeczowych lub usług otrzymanych przez Konsumenta za dopłatą w części pokrytej umorzonymi punktami stanowi nagrodę uzyskaną w sprzedaży premiowej, a więc jeśli wartość umorzonych punktów nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustaw...
2007.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB1/415-61/07/WRz
∟Czy można zwolnić z podatku dochodowego od osób fizycznych nagrody związanej ze sprzedażą premiową?
2007.10.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB2/415-18/07/MK
∟Czy otrzymane przez pracowników kontrahenta nagrody są nagrodami związanymi ze sprzedażą premiową?
2007.10.01 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443-78/07/UK/SP
∟Czy przekazywanie prezentów lub zużycie artykułów spożywczych w trakcie badania rodzi obowiązek podatkowy w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług.
2007.09.24 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-53a/07
∟Czy w przypadku opodatkowywania nieodpłatnego przekazanie towarów na cele reprezentacji i jednocześnie obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu nabycia tych towarów, podatek należny z tytułu przekazania towarów będzie stanowił koszt uzyskania przychodu?
2007.09.13 - Urząd Skarbowy Łódź-Polesie - IA-415/98/2007
∟Czy wydatki na prezenty dla pacjentów mozna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów ?Naczelnik Urzędu Skarbowego Łódź-Polesie, działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4, art. 217§ 1 i § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r.Nr 8,poz.60 ze zm. w brzmieniu obowiązującym do dnia 30 czerwca 2007r.) w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o zmianie ustawy - Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 217,poz.1590), po rozpatrzeniu Pana wniosku z dnia 31.05.2007r. o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie uznania za koszty uzyskania przychodów ze źródła jakim jest pozarolnicza działalność gospodarcza, wydatków poniesionych na zakup p...
2007.09.03 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PD II 423-280/07/1/BP
∟Czy wydatki poniesione na nabycie prezentów wydawanych gościom hotelowym w ramach programu lojalnościowego stanowią koszt reprezentacji bądź koszt reklamy, czy też stanowią koszty ogólne działalności Spółki (skutkiem czego byłoby uznanie takich wydatków za koszt podatkowy na zasadach wynikających z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych)?
2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/251/07/AT
∟dotyczy zaliczenia wydatków na refundację części albo całości kosztów poniesionych przez kontrahentów na zakup nagród dla klientów, przekazywanych w ramach programu lojalnościowego za nabycie produktów, w tym produktów Spółki, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. nr 54, poz. 654 ze zm.).
2007.08.14 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443-56b/07/UK/SP
∟Czy wystąpi obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług w przypadku wydania towaru lub świadczenia usługi uczestnikowi akcji promocyjnej, w zamian za uzbierane punkty?
2007.08.14 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443-56a/07/UK/SP
∟Czy przekazanie prezentów promocyjnych uczestnikowi akcji marketingowej stanowi przekazanie towarów bez wynagrodzenia lub darowiznę, jeżeli jest realizowane w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa i za przeprowadzoną akcję zostanie wystawiona faktura VAT klientowi, który zlecił jej przeprowadzenie?
2007.08.13 - Izba Skarbowa we Wrocławiu - PPII443/594/07
∟Czy przekazanie nagrody w ramach sprzedaży premiowej w postaci usługi obcej nie stanowi czynności podlegającej opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.Na podstawie art. 14b §2 i §5 pkt 1 oraz art. 207 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r., Nr 8, poz. 60 ze zm.), w związku z art. 4 ust. 2 ustawy z 16.11.2006 r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz zmianie niektórych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590), Dyrektor Izby Skarbowej we Wrocławiu po rozpatrzeniu zażalenia złożonego przez spółkę z 24.05.2007 r. na postanowienie Naczelnika Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu Nr PP II 443/1/95/45172/07 z dnia 11.05.2007 r. dotyczące określenia czy przekazania nagrody w ramach sprzedaży premiowej w postaci usługi obcej nie stanowi ...
2007.07.06 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna - I-415/66/07
∟Czy wydatki na prezenty dla pacjentów w związku z ich udziałem w sprzedaży premiowanej można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów ?Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna, działając na podstawie przepisów art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm. w brzmieniu obowiązującym do dnia 30 czerwca 2007 r.) w związku art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590) - uznaje za prawidłowe stanowisko przedstawione przez Pana we wniosku z dnia 31 maja 2007 r. (data wpływu 14 czerwca 2007 r.), w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatko...
2007.06.19 - Urząd Skarbowy Warszawa-Wola - 1440-DF2/415-74960/VII/2007
∟czy sprzedaż za 1 zł netto, będzie rodziła skutki podatkowe u sprzedającego inne niż zwykła umowa kupna sprzedaży a w szczególności czy nie będzie to darowizna na rzecz klienta?P O S T A N O W I E N I E Na podstawie art. 14a § 1, § 3 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 8 z 2005 r., poz. 60, z późn. zm.), art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000 r. Nr 14, poz. 176 z późn. zm.) Naczelnik Urzędu Skarbowego Warszawa Wola po rozpatrzeniu Pana wniosku z dnia 30 marca 2007 roku (data wpływu: 02 kwietnia 2007 r.) w sprawie interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego p o s t a n o w i ł uznać stanowisko Pana, w ...
2007.06.13 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-173/07/KM
∟Czy są kosztem uzyskania przychodu wydatki, powiększone o należny podatek naliczony zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy o VAT, na nabycie towarów o niewielkiej wartości, np. termometr, spinki do włosów, portfel, przekazywanych ostatecznym nabywcom produktów Spółki (klientom aptek) jako upominki (gratis) przy zakupie towaru Spółki? Spółka sprzedaje produkty lecznicze, suplementy diety i kosmetyki hurtowniom farmaceutycznym, które odsprzedają je aptekom.
2007.05.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-193/07/RM
∟1. Czy koszty nabycia nagród wręczonych jako nagrody aptekom są kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?2. Czy koszty nabycia nagród wręczonych przez aptekarzy nabywcom produktów są kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2007.05.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-109/09/RM
∟1. Czy koszty nabycia nagród wręczonych jako nagrody aptekom są kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?2. Czy koszty nabycia nagród wręczonych przez aptekarzy nabywcom produktów są kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2007.05.21 - Urząd Skarbowy w Kozienicach - 1408/PD/415-6/07
∟Jak powinno wyglądać opodatkowanie i dokumentowanie działań promocyjnych (marketingowych) skierowanych do pracowników kontrahentów lub do samych kontrahentów w ramach podatku dochodowego od osób fizycznych?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.