Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: marketing
marketing 278 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2004.11.10 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1MUS-1471/NUR1/443-514/04/MO
∟Czy usługi świadczone przez Spółkę na rzecz dostawców telefonów są usługami z zakresu reklamy, opodatkowanymi w kraju siedziby odbiorcy zgodnie z art. 27 ust. 4 ustawy o VAT? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Spółka prowadzi działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej jako operator sieci PLUS GSM, w ramach której zawiera umowy handlowe, z kontrahentami z poza terytorium Polski, na dostawy telefonów i akcesoriów telefonicznych. W ramach tych umów Strona zobowiązuje się do prowadzenia wspólnych akcji marketingowych, które mają na celu zwiększenie sprzedaży oferowanych telefonów, jak...
2004.09.10 - Warmińsko-Mazurski Urząd Skarbowy - US.PD/423-36/WC/04
∟Czy usługi marketingowe należy zaliczyć do kosztów reklamy objętej limitem 0,25% przychodów dla celów ustalenia kosztów uzyskania przychodów? Odpowiadając na zapytanie Spółki z dnia 09.08.2004 r., uzupełnione pismem z dnia 23.08.2004 r., w sprawie udzielenia pisemnej informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego w trybie art. 14a § 1 i § 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 z późn. zm.) dotyczące ustalenia czy usługi marketingowe należy zaliczyć do kosztów reklamy objętej limitem 0,25% przychodów dla celów ustalenia kosztów uzyskania przychodów,
2004.07.27 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-1/005/2/804/04
∟Czy informacja handlowa opodatkowana jest podatkiem od towarów i usług? Dotyczy: informacji udzielonej przez
2004.07.05 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie - I US-II/443/86/2004
∟Czy świadczoną przez jednostkę usługę pod nazwą „Szkolenie wyjazdowe – obsługa klienta” należy traktować jako usługę doradztwa i opodatkować stawką 22-procentową? W odpowiedzi na pytania jednostki zawarte w piśmie z dnia 7.06.2004 r. (bez znaku): czy świadczoną przez jednostkę usługę pod nazwą „Szkolenie wyjazdowe – obsługa klienta” należy traktować jako usługę doradztwa i opodatkować stawką 22-procentową,
2004.06.28 - Urząd Skarbowy w Grodzisku Mazowieckim - US-06-VAT-443/313 /04/MW
∟Jaką zastosować stawkę podatku VAT na usługi pośrednictwa między krajowym producentem mięsa, a nabywcą w Wielkiej Brytanii, na usługi badania rynku polskiego, marketingowe, doradztwa w zakresie informacji o rynku mięsa? W odpowiedzi na zapytanie w sprawie stawki podatku VAT:na usługi pośrednictwa między krajowym producentem mięsa, a nabywcą w Wielkiej Brytanii,na uslugi badania rynku polskiego, marketingowe, doradztwa w zakresie informacji o rynku mięsa,
2004.03.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I USB III/436/5/04
∟Zajmujemy sie marketingiem i reklamą produktów leczniczych i kosmetyków poprzez wyspecjalizowanych agentów w ramach umów agencyjnych podpisanych z firmami szwajcarskimi, które nie mają przedstawicielstw w Polsce.Wykonujemy więc usługi, które są eksportem i objęte są stawką 0% VAT.Prosimy o określenie należnej stawki podatku VAT za usługi marketingowe i reklamowe związane są ze sprzedażą towarów ?W odpowiedzi na pismo bez znaku z dnia 22.01.2004r., uzupełnione w dniu 26.01.2004r. stanowiące zapytanie w przedmiocie stosowania przepisów prawa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług,
2004.03.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - US72/ROP1/423-66/MP/04
∟Czy wydatki związane z wysyłaniem za pośrednictwem poczty pakietów, składających się z: magazynu konsumenckiego, ankiety dot. używania produktów spółki, kuponu dla „przyjaciółki”, koperty zwrotnej, próbek produktów spółki oraz ulotki informującej o nowych produktach spółki stanowią w całości koszty uzyskania przychodów. W odpowiedzi na wniosek z dnia 15.01.2004 r. (wpłynął 20.01.2004.) o wydanie informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego w odniesieniu do podatkowego traktowania kosztów reklamy, uzupełniony w dniu 09.02.2004 r.,
2004.02.09 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - US38/443/47/2003/MG
∟Czy w rozumieniu obowiązującego prawa marketing na rzecz irlandzkiej firmy, należy uznać za sprzedaż traktowaną jako eksport i opodatkowaną stawką podatku VAT 0% i czy należy taką sprzedaż umieścić w pozycji 20 deklracji VAT-7. W odpowiedzi na pismo z dnia 11 grudnia 2003 r. (data wpływu 17 grudnia 2003 r.), uzupełnione o własne stanowisko pismem z dnia 5 stycznia 2004 r. (data złożenia 6 stycznia 2004 r.) dotyczące udzielenia pisemnej informacji o zakresie stosowania prawa podatkowego zgodnie z art. 14a §1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zm.)
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.