Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: marketing

 

marketing 278 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2004.11.10 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1MUS-1471/NUR1/443-514/04/MO
     ∟Czy usługi świadczone przez Spółkę na rzecz dostawców telefonów są usługami z zakresu reklamy, opodatkowanymi w kraju siedziby odbiorcy zgodnie z art. 27 ust. 4 ustawy o VAT? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Spółka prowadzi działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej jako operator sieci PLUS GSM, w ramach której zawiera umowy handlowe, z kontrahentami z poza terytorium Polski, na dostawy telefonów i akcesoriów telefonicznych. W ramach tych umów Strona zobowiązuje się do prowadzenia wspólnych akcji marketingowych, które mają na celu zwiększenie sprzedaży oferowanych telefonów, jak...

2004.09.10 - Warmińsko-Mazurski Urząd Skarbowy - US.PD/423-36/WC/04
     ∟Czy usługi marketingowe należy zaliczyć do kosztów reklamy objętej limitem 0,25% przychodów dla celów ustalenia kosztów uzyskania przychodów? Odpowiadając na zapytanie Spółki z dnia 09.08.2004 r., uzupełnione pismem z dnia 23.08.2004 r., w sprawie udzielenia pisemnej informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego w trybie art. 14a § 1 i § 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 z późn. zm.) dotyczące ustalenia czy usługi marketingowe należy zaliczyć do kosztów reklamy objętej limitem 0,25% przychodów dla celów ustalenia kosztów uzyskania przychodów,

2004.07.27 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-1/005/2/804/04
     ∟Czy informacja handlowa opodatkowana jest podatkiem od towarów i usług? Dotyczy: informacji udzielonej przez

2004.07.05 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie - I US-II/443/86/2004
     ∟Czy świadczoną przez jednostkę usługę pod nazwą „Szkolenie wyjazdowe – obsługa klienta” należy traktować jako usługę doradztwa i opodatkować stawką 22-procentową? W odpowiedzi na pytania jednostki zawarte w piśmie z dnia 7.06.2004 r. (bez znaku): czy świadczoną przez jednostkę usługę pod nazwą „Szkolenie wyjazdowe – obsługa klienta” należy traktować jako usługę doradztwa i opodatkować stawką 22-procentową,

2004.06.28 - Urząd Skarbowy w Grodzisku Mazowieckim - US-06-VAT-443/313 /04/MW
     ∟Jaką zastosować stawkę podatku VAT na usługi pośrednictwa między krajowym producentem mięsa, a nabywcą w Wielkiej Brytanii, na usługi badania rynku polskiego, marketingowe, doradztwa w zakresie informacji o rynku mięsa? W odpowiedzi na zapytanie w sprawie stawki podatku VAT:na usługi pośrednictwa między krajowym producentem mięsa, a nabywcą w Wielkiej Brytanii,na uslugi badania rynku polskiego, marketingowe, doradztwa w zakresie informacji o rynku mięsa,

2004.03.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I USB III/436/5/04
     ∟Zajmujemy sie marketingiem i reklamą produktów leczniczych i kosmetyków poprzez wyspecjalizowanych agentów w ramach umów agencyjnych podpisanych z firmami szwajcarskimi, które nie mają przedstawicielstw w Polsce.Wykonujemy więc usługi, które są eksportem i objęte są stawką 0% VAT.Prosimy o określenie należnej stawki podatku VAT za usługi marketingowe i reklamowe związane są ze sprzedażą towarów ?W odpowiedzi na pismo bez znaku z dnia 22.01.2004r., uzupełnione w dniu 26.01.2004r. stanowiące zapytanie w przedmiocie stosowania przepisów prawa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług,

2004.03.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - US72/ROP1/423-66/MP/04
     ∟Czy wydatki związane z wysyłaniem za pośrednictwem poczty pakietów, składających się z: magazynu konsumenckiego, ankiety dot. używania produktów spółki, kuponu dla „przyjaciółki”, koperty zwrotnej, próbek produktów spółki oraz ulotki informującej o nowych produktach spółki stanowią w całości koszty uzyskania przychodów. W odpowiedzi na wniosek z dnia 15.01.2004 r. (wpłynął 20.01.2004.) o wydanie informacji o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego w odniesieniu do podatkowego traktowania kosztów reklamy, uzupełniony w dniu 09.02.2004 r.,

2004.02.09 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - US38/443/47/2003/MG
     ∟Czy w rozumieniu obowiązującego prawa marketing na rzecz irlandzkiej firmy, należy uznać za sprzedaż traktowaną jako eksport i opodatkowaną stawką podatku VAT 0% i czy należy taką sprzedaż umieścić w pozycji 20 deklracji VAT-7. W odpowiedzi na pismo z dnia 11 grudnia 2003 r. (data wpływu 17 grudnia 2003 r.), uzupełnione o własne stanowisko pismem z dnia 5 stycznia 2004 r. (data złożenia 6 stycznia 2004 r.) dotyczące udzielenia pisemnej informacji o zakresie stosowania prawa podatkowego zgodnie z art. 14a §1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 ze zm.)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj