Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: marketing

 

marketing 278 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2009.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-318a/09/DK
     ∟1. Czy na Spółce ciąży obowiązek wydzielenia organizacyjnego działu administracyjnego zlokalizowanego poza terenem Strefy, a tym samym konieczność zastosowania art. 11 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zakresie metodologii cen transferowych w stosunkach pomiędzy zakładem strefowym Spółki a tym działem?2. Czy zgodnie z zapisami ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych przy braku możliwości ustalenia kosztów uzyskania przychodów przypadających na poszczególne źródła przychodów, koszty te powinno się ustalać w takim stosunku w jakim pozostają przychody z tych źródeł w ogólnej kwocie przychodów?

2009.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-281/09/MK
     ∟Czy Spółka może zaliczyć wydatki na zorganizowanie szkolenia dla głównych kontrahentów na Krecie do kosztów uzyskania przychodów?

2009.08.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-275/09-2/AJ
     ∟1. Czy ponoszone przez Spółkę koszty związane z prowadzonymi przez jej kontrahentów działaniami marketingowo - promocyjnymi i wykazane w ww. fakturach powinny być dla celów podatku dochodowego zakwalifikowane przez Spółkę jako koszty uzyskania przychodów, inne niż bezpośrednio związane z przychodami, zgodnie z art. 15 ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej: „updop”) ? 2.Czy koszty te powinny być rozliczane przez Spółkę zgodnie z zasadą wyrażoną w zdaniu pierwszym art. 15 ust. 4d updop, tj. w dacie ich poniesienia, czy też zgodnie z zasadą wyrażoną w zdaniu drugim ww. przepisu, tj. w sytuacji gdy koszty niebezpośrednio związane z przychodami dotyczą okresu przekraczającego rok podatkowy, a nie jest możliwe określenie jaka ich część dotyczy danego roku podatkowego stanowią one koszty uzyskania przychodów proporcjonalnie do długości okresu jakiego dotyczą ? Czy rozliczanie tych kosztów powinno być jednolite dla wszystkich opisanych działań marketingowo-promocyjnych, czy powinno różnić się w zależności od rodzaju faktury i wskazanego na niej opisu otrzymywanej przez Spółkę ? 3.W sytuacji gdy koszty te należy rozliczyć dla celów podatku dochodowego zgodnie z zasadą wyrażoną w zdaniu drugim art. 15 ust. 4d updop, jaki okres rozliczeniowy powinien zostać przyjęty przez Spółkę ?

2009.08.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1127/08-4/PW
     ∟VAT w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania Pakietów Startowych oraz Kuponów na rzecz aktualnych lub potencjalnych nabywców

2009.08.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-272/09/AM
     ∟Czy koszty świadczenia usługi nieodpłatnego dostępu do internetu będą stanowiły koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w sytuacji, gdy znajdą się przedsiębiorcy chętni na zamieszczanie reklam i w sytuacji, gdy chętnych nie będzie?

2009.07.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-332/09-2/DS
     ∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę z tytułu: a) zaliczek na poczet usług, które dopiero miały być świadczone,b) wynagrodzenia za wykonywane na bieżąco usługi przez kontrahenta, c) zwrotu poniesionych przez kontrahenta wydatków na zakup nagród w loterii,stanowią dla Wnioskodawcy koszt w dacie jego poniesienia, czy też wydatki ponoszone w związku z umową, powinny być przyporządkowane proporcjonalnie do długości okresu w danym roku, w związku z czasem trwania loterii, zarówno w roku 2008 jak i 2009?

2009.04.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-9/09-2/MB
     ∟CIT prawnych w zakresie konsekwencji podatkowych spowodowanych aportem zorganizowanej części przedsiębiorstwa

2009.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-7/09-3/AS
     ∟zasadność uwzględnienia zapisów umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania zawartej pomiędzy Rzeczpospolitą Polską a Federalną Republiką Jugosławii dnia 12 czerwca 1997 r. przy wypłacie wynagrodzenia podatkowemu rezydentowi serbskiemu za prowadzenie kampanii prasowej na terytorium Serbii

2009.03.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1175/08/PH
     ∟„Czy bonus pieniężny uzależniony od obrotu oraz upusty cenowe są kosztami uzyskania przychodów?”

2009.02.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1811/08-2/AZ
     ∟podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania artykułów reklamowych oraz bonów,

2009.02.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-685/08/MT
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki z zakresu Public Relations (takie jak wyspecyfikowane w zapytaniu) na organizowane przez podmioty zewnętrze imprezy o charakterze sportowym, kulturalnym, czy też edukacyjnym, można uznać za koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.01.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-656/08-2/ŁM
     ∟W związku z przedstawionym stanem faktycznym Spółka ma wątpliwości, czy ciąży na niej obowiązek wydzielenie organizacyjnego działalności prowadzonej na terenie Strefy, a tym samym konieczność zastosowania art. 11 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zakresie metodologii ustalania cen transferowych w stosunkach pomiędzy Spółką a biurem marketingowym?

2008.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1215/08-7/MG
     ∟PIT - dot. uzyskanie przychodu z tytułu uczestnictwa lekarzy i pielęgniarek w organizowanych przez Spółkę spotkaniach marketingowych i promocyjnych, połączonych z możliwością sprawdzenia produktu,

2008.10.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1024/08-2/IŚ
     ∟Czy w świetle opisanego stanu faktycznego oraz załączonej umowy z dnia 17 czerwca 2008 r. wydatki poniesione na realizację czynności z zakresu Public Relations (PR) oraz Public Affairs (PA) stanowią koszt uzyskania przychodu Spółki?

2008.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-849/08-2/DG
     ∟Czy za koszty bezpośrednio związane z przychodami można uznać koszty marketingowo-reklamowe, które są ponoszone w związku z realizacją konkretnego projektu deweloperskiego?

2008.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-698/08-2/IZ
     ∟Czy świadczenia wykonywane przez Spółkę na rzecz dostawców towarów, określane jako marketingowe usługi okolicznościowe, stanowią usługi w rozumieniu przepisów ustawy o VAT i jako takie podlegają opodatkowaniu podstawową 22% stawką podatku VAT oraz dokumentowaniu fakturami VAT?

2008.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-675/08-2/GD
     ∟Opodatkowanie marketingowych usług okolicznościowych.

2008.05.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-678/08-2/IG
     ∟Usługi marketingowe okolicznościowe, świadczone przez Spółkę, stanowią usługi w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług i podlegają opodatkowaniu podstawową stawką podatku VAT w wysokości 22% i winny być dokumentowane fakturą VAT, zgodnie z art. 106 ust. 1 cyt. ustawy

2008.05.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-371/08-2/JG
     ∟Czy Spółka ma prawo do zaliczenia w koszty uzyskania przychodu wartości przekazanych na konkursy produktów?

2008.02.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-692/07-3/SAP
     ∟Czy Spółka ma prawo do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych przez sprzedawców a dokumentujących usługi reklamy i promocji świadczone zgodnie z umowami o współpracy i porozumieniami?

2007.12.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-231/07-2/AJ
     ∟Wydatki związane z nabyciem prawa do wykorzystania koncepcji marketingowej urządzeń ekspozycji i logo znaku powinny być powinny być rozliczone proporcjonalnie do okresu trwania umowy

2007.12.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-501/07-4/AB
     ∟Czy wypłacana kwota bonusu za osiągnięcie odpowiedniego poziomu zakupu towarów stanowi wynagrodzenie za świadczenie usług przez odbiorcę i czy w związku z tym podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług na zasadach ogólnych (art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r.)?

2007.09.24 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-53a/07
     ∟Czy w przypadku opodatkowywania nieodpłatnego przekazanie towarów na cele reprezentacji i jednocześnie obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu nabycia tych towarów, podatek należny z tytułu przekazania towarów będzie stanowił koszt uzyskania przychodu?

2007.09.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-335/07/DUM
     ∟Spółka stoi na stanowisku, iż przedstawione przez nią czynności przekazania przedmiotów nie podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. Według Spółki również przeznaczenie kwiatów i artykułów dekoracyjnych na potrzeby aranżacji biura nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2007.09.10 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-326/07/MF
     ∟Czy art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ma zastosowanie (czy będą to wydatki reprezentacyjne) w stosunku do wydatków poniesionych na upominki (książki, pióra, zegarki, talerze, kosmetyki w większości oznaczone logo miesięcznika “M”, którego wydawcą jest Spółka), przekazywane stałym kontrahentom-podmiotom zlecającym zamieszczenie reklamy w „M”, podczas akcji promocyjnych przeprowadzanych z okazji świąt i uroczystości m. in. Dnia Kobiet, Bożego Narodzenia, Dnia Wiosny?

2007.09.10 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-284/07/MF
     ∟Czy art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (czy są to koszty reprezentacji) ma zastosowanie w stosunku do wydatków na: upominki (dodatki) dla prenumeratorów za zaprenumerowanie miesięcznika “MM”, którego wydawcą jest Spółka; upominki dla stałych kontrahentów (zlecających zamieszczenie reklamy w “MM”) podczas akcji promocyjnych; organizację spotkań (konferencji, imprez), w szczególności na wynajęcie pomieszczeń, catering, nagrody?

2007.09.06 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-318/07/TARP
     ∟W związku z zaistniałym stanem faktycznym Strona zwróciła się do tutejszego organu podatkowego z prośbą o zajęcie stanowiska czy w świetle przepisów ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1241 ze zm.), w opisanej powyżej sytuacji w związku z wykonywaniem:1. usług polegających na stworzeniu koncepcji i zbudowaniu strony internetowej, 2. usług polegających na prowadzeniu akcji hostessowych, na Spółce z o.o. IQ Marketing ciąży obowiązek wniesienia opłaty, o której mowa w art. 13#178; ust. 1 wskazanej ustawy?

2007.08.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-262/07/MG
     ∟Czy są kosztem uzyskania przychodu premie pieniężne wypłacane kontrahentom (autoryzowani przedstawiciele i in. dystrybutorzy) przez Spółkę świadczącą usługi telekomunikacyjne na podstawie zawartych z nimi umów, o ile spełnią przewidziane umową warunki: (-) premie za sprzedaż do detalu, związane ze sprzedażą kart do punktów sprzedaży detalicznej (procent od obrotu z tytułu nabytych przez dystrybutora kart lub ew. jednostek doładowań); (-) premie za przestrzeganie procedur sprzedaży i terminów płatności (określane kwotowo od każdego zestawu z telefonem zakupionym przez agenta od Spółki); (-) premie za spełnienie uzgodnionego standartu handlowego: określone umieszczanie w punkcie sprzedaży, poprawianie ekspozycji i dostępności produktów (procent obrotu)? ...

2007.08.03 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-298/07/MF
     ∟Czy są kosztami uzyskania przychodów Spółki - świadczącej usługi telekomunikacyjne (telefonii komórkowej, dostępu do sieci Internet za pomocą telefonu komórkowego) pod marką PP, prowadzącej sprzedaż aparatów telefonicznych i akcesoriów do nich, umożliwiających korzystanie z oferowanych usług - wydatki na zakup lub wyprodukowanie gadżetów - długopisy, smycze, odzież sportowa (koszulki, czapki), kubki, kalendarze, portfele, przenośne nośniki pamięci, wydawanych klientom, kontrahentom, dziennikarzom i agentom sprzedażowym z sieci dystrybucyjnych sprzedających telefony, akcesoria i usługi PP, które są opatrzone logo PP bądź zawierają logo PP i informacje identyfikujące markę PP z rodzajem świadczonych usług - jako wydatki na reklamę i promocję marki PP?...

2007.07.23 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-43/07/JM
     ∟ponoszone przez Spółkę wydatki, na organizowanie dwojakiego rodzaju spotkań promocyjnych dla lekarzy, są kosztami reklamy i mogą w całości stanowić koszt uzyskania przychodów

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj