Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: marketing
marketing 278 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2010.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1482/10-23/MN
∟W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów klientom w ramach tzw.uzupełnienia ilości.
2010.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1482/10-20/MN
∟W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów zużywanych podczas przygotowywania zdjęć do folderów reklamowych, ulotek, katalogów.
2010.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1482/10-19/MN
∟W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów na targi i wystawy.
2010.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1482/10-18/MN
∟W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów nowym i potencjalnym klientom w celu przedstawienia asortymentu.
2010.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1482/10-17/MN
∟W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów klientom w celu przedstawienia nowego asortymentu.
2010.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1482/10-16/MN
∟W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów klientom na cele degustacji.
2010.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1482/10-15/MN
∟W zakresie momentu skorygowania podatku należnego wykazanego w związku z nieodpłatnym przekazaniem towarów i nieodpłatnym świadczeniem usług oraz sposobu udokumentowania tej korekty.
2010.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1482/10-14/MN
∟W zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od zakupu nieodpłatnie przekazywanych towarów i nieodpłatnie świadczonych usług.
2010.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1482/10-13/MN
∟W zakresie nieodpłatnego świadczenia usług na rzecz klientów lub potencjalnych klientów.
2010.12.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1482/10-11/MN
∟W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów klientom w ramach tzw. uzupełnienia ilości.
2010.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-553/10-4/DG
∟wydzielona część przedsiębiorstwa, stanowiąca obecny Dział Marketingu, która zostanie zarejestrowana w KRS jako oddział, spełni warunki do uznania jej za zorganizowaną część przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 4a pkt 4 ustawy o CIT. Zdaniem Spółki, aport zorganizowanej części przedsiębiorstwa do Spółki zależnej nie będzie skutkował powstaniem po stronie Spółki przychodu w podatku dochodowym od osób prawnych w wysokości nominalnej wartości otrzymanych udziałów. Jak wynika bowiem z art. 12 ust. 1 pkt 7 ustawy o CIT, do przychodów zalicza się nominalną wartość udziałów (akcji) w spółce kapitałowej albo wkładów w spółdzielni objętych w zamian za wkład niepieniężny w innej postaci niż przedsiębiorstwo lub jego zorganizowana część. Wnioskując a contrario należy stwierdzić, że jeżeli przedmiotem wkładu do Spółki zależnej będzie zorganizowana część przedsiębiorstwa, to przychód, o którym mowa w powyższym przepisie nie powstanie w analizowanym przypadku.
2010.11.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-799/10-2/ES
∟Moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów odsetek od kredytu oraz wydatków marketingowych.
2010.11.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-779/10-2/ES
∟Moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów odsetek od kredytu oraz wydatków marketingowych.
2010.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-876/08-10/AS/KOM
∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania produktów w ramach działań marketingowych,prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem przekazanych nieodpłatnie produktów
2010.09.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-378/10-2/DG
∟CIT - w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na świadczenie usług marketingowych
2010.08.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-596/10-2/MT
∟Moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów odsetek od kredytu oraz wydatków marketingowych.
2010.05.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3-443-25/09-11/S/JF
∟Brak bezpośredniej korzyści dla partnera z działań podejmowanych przez Wnioskodawcę nie pozwala uznać czynności podejmowanych przez Bank w ramach zawartej umowy za świadczenie usług określone w art. 8 ust. 1 ustawy.
2010.03.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-7/10-4/ŁM
∟Czy dochody z tytułu sprzedaży wyrobów wytworzonych na terenie Strefy w dalszym ciągu, w całości, korzystać będą ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych, zgodnie z Zwolnieniem strefowym posiadanym przez Spółkę?
2010.03.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1643/09/MO
∟Czy przyznawane kontrahentom premie pieniężne stanowią koszt uzyskania przychodu zgodnie za art. 15 ust. 1 Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. nr 54 poz. 654 ze zm.)?
2010.03.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1703/09-2/MN
∟Czy podatek VAT zawarty w fakturze wystawionej przez kontrahenta Wnioskodawcy z tytułu usługi polegającej na eksponowaniu nabytych od niego towarów może być przez Zainteresowanego odliczony od podatku należnego na zasadach ogólnych?
2010.03.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1076c/09/MD
∟Miejsce świadczenia usług, stawki podatku dla nich właściwe oraz przeliczanie kwot wyrażonych w walutach obcych.
2010.02.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-700/09/DK
∟Czy koszty poniesione przez Spółkę na wyjazd dla kontrahentów można uznać jako koszty uzyskania przychodu?
2010.01.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-9/10/MO
∟Czy MX może zaliczyć w ciężar kosztów uzyskania przychodów odpowiedni udział wydatków ponoszonych przez Spółkę (przed przekształceniem), które zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów podatkowych nie zostały przez Spółkę zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, gdyż ich moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów będzie miał miejsce po przekształceniu (pytanie oznaczone we wniosku nr 5)?Czy MX może zaliczyć w ciężar kosztów uzyskania przychodów odpowiedni udział odpisów amortyzacyjnych dokonywanych przez SKA nawet jeśli wydatki składające się na koszt wytworzenia środka trwałego były dokonywane przed przekształceniem przez Spółkę (pytanie oznaczone we wniosku nr 6)?
2010.01.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-7/10/MO
∟Czy koszty inne niż bezpośrednio związane z przychodami, ujmowane dla celów rachunkowych w wartości rozliczeń miedzyokresowych kosztów, a w kosztach w ujęciu rachunkowym z chwilą powstania przychodu ze sprzedaży lokalu, stanowią koszt uzyskania przychodów z chwilą zaliczenia ich do kosztów w ujęciu rachunkowym (pytanie oznaczone we wniosku nr 3)?
2010.01.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-6/10/MO
∟Czy koszty bezpośrednio związane z przychodami powinny być uznawane za koszty uzyskania przychodów z chwilą powstania przychodu podatkowego ze sprzedaży lokalu, jeśli koszty te zostały poniesione nie później niż z chwilą osiągnięcia tego przychodu i jeśli zakaz zaliczenia tych kosztów nie wynika wprost z art. 16 ust. 1 ustawy o pdop (pytanie oznaczone we wniosku nr 2)?
2010.01.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1199/09/MO
∟Czy wymienione kategorie kosztów związanych z działalnością deweloperską należy uznać za koszty bezpośrednio związane z przychodami w rozumieniu art. 15 ust. 4 ustawy o pdop (pytanie oznaczone we wniosku nr 1)?
2009.12.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-916/09-2/DS
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę z tytułu zaliczek na poczet zakupu nagrody głównej oraz pozostałych nagród w ramach loterii X trwającej zarówno w roku 2008, jak i w roku 2009 stanowią dla Spółki koszt uzyskania przychodu w dacie jego poniesienia, czy też wydatki z tego tytułu powinny być przyporządkowane proporcjonalnie do długości okresu w danym roku w związku z czasem trwania loterii Program Fachowiec zarówno w roku 2008, jak i 2009?
2009.11.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-505/09-2/MB
∟CIT - w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków z tytułu należnych pośrednikom prowizji akwizycyjnych oraz pozostałych kosztów akwizycji i kosztów marketingowych związanych z reklamą produktów ubezpieczeniowych
2009.11.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-462/09-4/AJ
∟Jakie postępowanie należy uznać za prawidłowe, w związku z przedstawionym stanem faktycznym, tj. czy prawidłowym będzie postępowanie Spółki dotyczące momentu rozpoznawania przychodów, polegające na: 1) zastosowaniu art. 12 ust. 3a pkt 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (zwana dalej ustawą o CIT”), a zatem - zaliczeniu opłat sezonowych do przychodów w miesiącu, w którym została wystawiona faktura na daną płatność sezonową tym samym do przychodów 2008 r. zaliczona byłaby należność wynikająca z faktury wystawionej w grudniu 2008 r. za udzieloną sublicencję, obejmującą 25% wartości sublicencji za dany sezon, której termin płatności zgodnie z umową przypada na 3 stycznia 2009 r. ? czy też na 2) zastosowaniu art. 12 ust. 3c ustawy o CIT, a zatem - zaliczeniu opłat sezonowych do przychodów w miesiącu, w którym upływa ostatni dzień okresu rozliczeniowego wynikającego z zawartej umowy lub faktury, za który należałoby przyjąć odpowiednio dzień 3 lipca, 3 października, 3 stycznia oraz 3 kwietnia; tym samym w szczególności należność płatna w terminie do 3 stycznia 2009 r. byłaby zaliczona do przychodów 2009 r., niezależnie od tego, że faktura na tę płatność sezonową byłaby wystawiona jeszcze w 2008 r. ?
2009.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-318b/09/DK
∟1. Czy na Spółce ciąży obowiązek wydzielenia organizacyjnego działu administracyjnego zlokalizowanego poza terenem Strefy a tym samym konieczność zastosowania art. 11 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zakresie metodologii cen transferowych w stosunkach pomiędzy zakładem strefowym Spółki a tym działem?2. Czy zgodnie z zapisami ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych przy braku możliwości ustalenia kosztów uzyskania przychodów przypadających na poszczególne źródła przychodów, koszty te powinno się ustalać w takim stosunku w jakim pozostają przychody z tych źródeł w ogólnej kwocie przychodów?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.