Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: marketing

 

marketing 278 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2011.10.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-874/11-5/AK
     ∟do dnia 31 marca 2011r. nieodpłatne przekazanie towarów przez Spółkę w ramach działań marketingowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży, a więc związanych z prowadzonym przez Spółkę przedsiębiorstwem, nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.

2011.10.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-829/11-3/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę opisane wyżej koszty finansowania budowy związane z zaciągniętymi pożyczkami i kredytami bankowymi (takie jak prowizje bankowe, odsetki oraz ewentualnie zrealizowane różnice kursowe) stanowiły będą koszty bezpośrednie w myśl art. 15 ust. 4, 4b oraz 4c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych z dnia 15.02.1992 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.)?

2011.10.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-829/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę opisane wyżej koszty promocji oraz reklamy sprzedawanych przez Spółkę mieszkań (wraz z miejscami garażowymi) stanowiły będą koszty bezpośrednie w myśl art. 15 ust. 4, 4b oraz 4c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych z dnia 15.02.1992 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.)?

2011.10.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-588/11-2/MC
     ∟Czy rozliczając zakończoną inwestycję – wybudowany budynek biurowo – usługowy Spółka słusznie pominęła w kosztach jej wytworzenia nakłady poniesione w trakcie realizacji inwestycji na komercjalizację, reklamę i marketing, zaliczając te wydatki do kosztów bieżących działalności Spółki?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-723/11-3/RS
     ∟Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzącego ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez Spółkę będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-723/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-722/11-3/RS
     ∟Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzącego ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez Spółkę będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-722/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-721/11-3/RS
     ∟Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzącego ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez Spółkę będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-721/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-720/11-3/RS
     ∟Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzącego ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez Spółkę będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-720/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-719/11-3/RS
     ∟Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzącego ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez Spółkę będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-719/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-674/11-2/MK1
     ∟Miasto, na podstawie „Wytycznych marketingowych, otrzymało od UEFA bilety na mecze nieodpłatnie, a więc nie poniosło żadnych kosztów zakupu usług związanych z tymi biletami. Skoro koszty zakupu pojedynczego biletów wynoszą 0 zł, to przekazanie biletów dla osób zaproszonych lub dla pracowników Urzędu Miasta nie będzie skutkowało przychodem z innych źródeł lub przychodem ze stosunku pracy, gdyż zgodnie z art. 11 ust. 2a pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, wartość nieodpłatnie przekazanych świadczeń (w tym przypadku usługi-biletu) wycenia się po cenie jego zakupu, która w tym przypadku wynosi 0 zł.

2011.09.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4441-42/11-3/HMW
     ∟Opodatkowanie przekazania towarów w ramach działań marketingowych.

2011.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1079/11-4/IGo
     ∟Opodatkowanie oraz sposób dokumentowania przyznanych premii pieniężnych/ dokumentowanie udzielanych gratyfikacji pieniężnych/ wystawienie zbiorczej faktury korygującej.

2011.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-650/11-4/RS
     ∟Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzącego ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez Spółkę będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-650/11-3/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.09.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-268/11-3/KS
     ∟Czy opłaty za usługi marketingowe oraz za ekspozycję towarów naliczone Podatnikowi na podstawie zawartej umowy dostawy stanowią koszt uzyskania przychodów Podatnika zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych w związku z art. 16 ust. 1 pkt 66 tej ustawy?

2011.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-234/11-2/JG
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

2011.08.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-605/11/MS
     ∟Czy koszty z tytułu udziału w akcji promocyjnej stanowią koszty uzyskania przychodów?

2011.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-733/11-2/AP
     ∟Moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków marketingowych.

2011.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-732/11-2/AP
     ∟Moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków marketingowych.

2011.06.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-268/11-4/AS
     ∟Czy narzuty ZUS (płatnika i ubezpieczonego) oraz podatek naliczone od nagród (wygranych) stanowią koszty uzyskania przychodów?

2011.06.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-391/11-2/MM
     ∟Mając na uwadze przedstawione wyżej okoliczności Bank zwraca się o potwierdzenie, że:1) w zakresie, w jakim wydatki na nabycie usług zewnętrznych, a więc opodatkowanych VAT, na potrzeby Akcji były refakturowane na Towarzystwo, przysługuje mu — na zasadzie tzw. alokacji bezpośredniej — prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony od tych wydatków,2) wartość sprzedaży objętej refakturowaniem na rzecz Towarzystwa powinna zostać uwzględniona przez Bank przy obliczaniu proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 2-4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm., dalej: ustawa o VAT), celem ustalenia za rok 2009— na zasadzie tzw. alokacji pośredniej — kwoty podatku naliczonego do odliczenia w stosunku do towarów i usług wykorzystywanych przez Bank do wykonywania czynności, w związku z którymi przysługuje prawo do obniżenia podatku należnego, jak i czynności w odniesieniu do których prawo takie nie przysługuje.

2011.05.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-218a/11/EK
     ∟Skoro miejscem świadczenia usług marketingowych, świadczonych przez Spółkę jest Litwa, to obrót uzyskany z tytułu ich świadczenia, zgodnie z art. 100 ust. 1 pkt 4, należy wykazać w informacji podsumowującej.

2011.05.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-349/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2000 roku Nr 54, poz. 654 ze zmianami)?

2011.05.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4440-7/11-3/SJ
     ∟Opodatkowanie podatkiem VAT nieodpłatnie przekazywanych towarów na cele reprezentacji i reklamy.

2011.04.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-164/11-3/RS
     ∟Czy wydatki związane z korzystaniem z kredytu i wydatki marketingowe będą mogły być kosztem uzyskania przychodów w dniu, na który będzie ujęty koszt w księgach rachunkowych (zaksięgowany)?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj