Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: marketing

 

marketing 278 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2007.06.15 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-185/07/SMP
     ∟W przekonaniu Spółki, umowa jednoznacznie wskazuje, że zapłata określonych kwot nie jest zapłatą za świadczenie usługi. Zapłata kwot dotacji jest zależna jedynie od zaistnienia faktów powodujących powstanie straty, która ma być pokryta. Spółka stoi na stanowisku, iż otrzymane środki pieniężne nie stanowią wynagorodzenia za usługę. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż w chwilii obecnej Spółka finalizuje zawarcie umowy z kontrahentem (spółką prawa szwajcarskiego). Spółka i kontrahent należą do tej samej grupy kapitałowej. We wspomnianej umowie Spółka zobowiązuje się dystrybuować na terytorium kraju towary produkowane przez kontrahenta po cenach wspólnie z nim ustalonych. Strona zobowiązuje się również do określonych w umowie zachowań ...

2007.06.13 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-173/07/KM
     ∟Czy są kosztem uzyskania przychodu wydatki, powiększone o należny podatek naliczony zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy o VAT, na nabycie towarów o niewielkiej wartości, np. termometr, spinki do włosów, portfel, przekazywanych ostatecznym nabywcom produktów Spółki (klientom aptek) jako upominki (gratis) przy zakupie towaru Spółki? Spółka sprzedaje produkty lecznicze, suplementy diety i kosmetyki hurtowniom farmaceutycznym, które odsprzedają je aptekom.

2007.05.21 - Urząd Skarbowy w Kozienicach - 1408/PD/415-6/07
     ∟Jak powinno wyglądać opodatkowanie i dokumentowanie działań promocyjnych (marketingowych) skierowanych do pracowników kontrahentów lub do samych kontrahentów w ramach podatku dochodowego od osób fizycznych?

2007.04.24 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-59/07/AK
     ∟Kiedy powstaje przychód podatkowy z abonamentu za usługi telewizji kablowej i dostępu do internetu, jeżeli opłata dotyczy okresu rozliczeniowego, który nie pokrywa się z miesiącem kalendarzowym, a faktura lub „Mój Rachunek” jest wystawiana z góry przed końcem przyjętego okresu rozliczeniowego (pytanie 1a)? Kiedy powstaje przychód podatkowy z abonamentu telefonicznego, jeżeli opłata dotyczy okresu rozliczeniowego, który nie pokrywa się z miesiącem kalendarzowym, a faktura lub „Mój Rachunek” jest wystawiana z góry przed końcem przyjętego okresu rozliczeniowego (pytanie 1b)? Kiedy powstaje przychód podatkowy z tytułu połączeń telefonicznych wykonanych przez abonentów w sytuacji, gdy opłata dotyczy okresu rozliczeniowego, który pokrywa się z miesiącem ka...

2007.04.13 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/859/KDO/423/6/07/EK
     ∟Spółka z o. o. wnosi o potwierdzenie, iż zgodnie z ustawą z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r., nr 54, póz. 654 z późn. zm.; dalej zwanej: UPDOP) w związku z realizacją kompleksowej usługi marketingowej wykonywanej przez Spółkę zgodnie z Umowami Świadczenia Usług (dalej: Umowy) zawartymi z następującymi Spółkami z Grupy YY:• A• B• C• D(zwanymi dalej: Spółkami Grupy YY) oraz ze stosowanym schematem wynagrodzenia opartym na metodzie koszt plus (poniesione koszty i wydatki powiększone o 5% marżę):1.Wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi usługami stanowią jej koszty uzyskania przychodu ze względu na bezpośredni i bezdyskusyjny związek z faktycznie uzyskiwanym przychod...

2007.04.03 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-105/07/AP
     ∟Czy koszty nagród rzeczowych (np. sprzęt komputerowy, AGD, plecaki, czapki z logo, wycieczki, bony towarowe) za zakup/sprzedaż określonej ilości soczewek okularowych lub za zakup/sprzedaż soczewek przekraczające określoną w regulaminie promocji kwotę, wydawanych właścicielom salonów (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, wspólnicy spółek prawa handlowego) lub personelowi tych salonów (sprzedawcom) w związku z promocją mogły być do 31 grudnia 2006 r. (w przypadku Spółki do 31 marca 2007 r. - z tym dniem Spółka kończy rok podatkowy) kosztami uzyskania przychodów? Czy w/w koszty mogą być od 1 stycznia 2007 r. (w przypadku Spółki od 1 kwietnia 2007 r. – pierwszego dnia nowego roku podatkowego Spółki) takimi kosztami?

2007.03.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-2/07/BIK
     ∟W związku z powyższym Spółka zwróciła się z zapytaniem, czy za prace związane z reklamą, marketingiem i adaptacją programu ISTRAM należy wystawiać faktury bez doliczania podatku VAT i czy ta sprzedaż uprawnia Spółkę do zwrotu podatku naliczonego.

2007.01.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/176/06/JB
     ∟Dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na świadczenie usług promocji i reklamy w ramach wsparcia sprzedaży produktów swoich usługobiorców.

2006.12.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-296/06/RM
     ∟Czy jest kosztem uzyskania przychodu wartość przekazanych kontrahentom sprzedającym oleje samochodowe w ramach akcji marketingowych związanych z dystrybucją tych olejów: kombinezonów roboczych, polarów i kurtek z logo firmy? Kontrahenci przekazują odzież swoim pracownikom w warsztatach samochodowych, którzy używają jej jako odzieży ochronnej w czasie pracy, jednocześnie reklamując firmę podczas kontaktów z klientami warsztatów.

2006.11.20 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-292/06/RM
     ∟Czy wydatki na 1) nabycie/wytworzenie udostępnianych kontrahentom-punktom handlowym materiałów „point of sale” („materiały wsparcia punktu sprzedaży” – przedmioty i urządzenia służące wyeksponowaniu i zareklamowaniu wyrobów Spółki, np. listwy napółkowe, bannery i szyldy reklamowe, plakaty, naklejki, standy, kasetony, maszyny, lodówki, automaty, meble, opatrzone logo), które pozostają własnością Spółki, w zamian za zobowiązanie do wykorzystania ich do ekspozycji i sprzedaży wyłącznie produktów Spółki oraz 2) serwis tych urządzeń są kosztami uzyskania przychodów?

2006.10.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-250/29673/06/DP
     ∟Czy wydatki, w związku z którymi brak w dniu bilansowym dokumentów (faktur), są kosztami uzyskania przychodów w roku podatkowym, w którym otrzymano dokumenty, czy też te, w stosunku do których dokumenty otrzymano po zakończeniu roku podatkowego, ale przed terminem złożenia CIT-8 lub datą rzeczywistego złożenia CIT-8, w zależności od ich związku pośredniego lub bezpośredniego z przychodami danego roku podatkowego, tj. gdy związek jest bezpośredni - są kosztami roku, w którym osiągnięto przychód z nimi związany, a gdy pośredni - kosztami następnego roku podatkowego, tj. roku, w którym je poniesiono? Dotyczy opłaty dystrybucyjnej, opłat stałych, m. in. telekomun...

2006.10.19 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-245/06/JD
     ∟Czy Podatnik jest uprawniony do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu zakupu towarów, które następnie są przekazywane w ramach przeprowadzonej akcji marketingowej.

2006.08.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423-91/06/JB
     ∟Czy wydatki na akcję marketingową związaną z ofertą prenumeraty czasopism na rok następny powinny być uznane za koszty uzyskania przychodu w roku ich poniesienia (zarachowania).

2006.05.31 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/527/WD/423/26/06/SM
     ∟Dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z usługami "marketingowymi" (wynagrodzenie pieniężne za wyniki współpracy; opłata ryczałtowa) świadczonymi na podstawie umowy przez firmę PPP w Libanie.

2006.04.28 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP3/423-48/06/36569
     ∟Czy ponoszone wydatki na zakup usług marketingowo - reklamowo- promocynjych, świadczonych przez sieci i odbiorców hurtowych, stanowią koszt uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych.

2006.01.06 - Urząd Skarbowy w Wieliczce - PR 443/39/05/PP
     ∟Czy tak prowadzona sprzedaż i jej księgowanie nie narusza przepisów materialnego prawa podatkowego w zakresie prawidłowego ustalania podstaw opodatkowania podatkiem od towarów i usług?

2005.11.30 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-178/CIT/05
     ∟Czy wydatki na wynajem sali, projektora, poczęstunek, noclegi można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w pełnej wysokości, czy jedynie do wysokości 0,25% przychodów? W dniu 6 września 2005r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony w dniu 2 listopada 2005r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż odbiorcy hurtowi Wnioskującej organizują spotkania szkoleniowe dla swoich klientów. Często spotkania takie są ograniczane do określonej grupy osób (np. dekarzy). W spotkaniach uczestniczą też przedstawiciele Wnioskującej, wygłaszając prelekcje na t...

2005.11.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/110/05/JB
     ∟CZY wydatki ponoszone na reklamę produktów leczniczych do momentu wstrzymania emisji, jak i późniejsze nakłady na dostosowanie kampanii marketingowych do ograniczeń wynikających z decyzji GIF dla celów podatkowych są kwalifikowane jako w pełni odliczalne koszty reklamy publicznej.

2005.09.05 - Urząd Skarbowy Poznań-Nowe Miasto - EDA/423-13/06
     ∟Czy istnieje możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów nagród w postaci wycieczek zagranicznych dla kontrahentów wyróżniających się najwyższą sprzedażą produktów oferowanych przez Spółkę?Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, jak wynika z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego, prowadzi działalność gospodarczą w zakresie handlu hurtowego i detalicznego artykułami spożywczymi. Dystrybucja towarów odbywa się zarówno w kraju jak i poza jego granicą (kraje Unii Europejskiej). W związku z ekspansją na polski rynek zachodnich sieci handlowych, Spółka podjęła działania mające na celu zintensyfikowanie sprzedaży towarów handlowych i pozy...

2005.08.04 - Świętokrzyski Urząd Skarbowy - RO/423/101/2005
     ∟Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione w związku z organizacją promocji w ramach sprzedaży premiowej, mimo, iż obrót stanowiący podstawę nabycia nagrody w ramach sprzedaży premiowej stanowi również podstawę do wypłaty wynagrodzenia za osiągnięcie określonego poziomu obrotów na podstawie umów handlowych, które to wynagrodzenie Spółka zalicza do kosztów uzyskania przychodów ? Stan faktyczny:Spółka prowadzi promocyjną sprzedaż towarów znajdujących się w jej ofercie. Promocja przeznaczona jest dla przedsiębiorców zajmujących się hurtową sprzedażą materiałów budowlanych. Polega ona na tym, iż każdy przedsiębiorca, który ...

2005.07.12 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/46/05/DP
     ∟Czy akcja marketingowa polegająca na rozdawaniu produktów dla niemowląt adresowana do kobiet z dużych miast, w 7-8 miesiącu ciąży, z wykształceniem minimum średnim oraz dobrze sytuowane- może być uznana za reklamę publiczną?

2005.05.12 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/P1/423-0040/2/05/AP
     ∟Spółka prowadzi działalność w zakresie produkcji stolarki okiennej. Spółka jako producent sprzedaje stolarkę wyłącznie przedsiębiorcom (osobom fizycznym) trudniącym się montażem i sprzedażą stolarki okiennej, z którymi zawiera umowy dealerskie. Przedmiotem umowy dealerskiej jest prowadzenie przez dealera we własnym imieniu i na własny rachunek sprzedaży i promocji wyrobów i usług zakupionych od Spółki. Niektóre umowy przewidują, że Spółka - celem realizacji sprzedaży i promocji wyrobów kupowanych od Spółki – udostępni nieodpłatnie na czas trwania umowy: meble, stolarkę okienną służącą do ekspozycji, banery reklamowe zawierające logo Spółki, kompu...

2005.04.21 - Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - II/415-004/49/9767/05/KPS
     ∟.

2005.04.15 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/10/05/SP
     ∟Czy:w związku ze stosowanym schematem wynagrodzenia opartym na metodzie koszt plus (poniesione w okresie rozliczeniowym wydatki powiększone o 5% marży), wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w ramach działań marketingowych i promocyjnych na rzecz podmiotów zagranicznych stanowią jej koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 54, poz.654 ze zm.), zatem konsekwentnie- ww. wydatki nie są dla Spółki kosztami, o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 powołanej ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych,- nieodpłatne przekazanie środków pieniężnych jak i innych świa...

2005.03.30 - Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu - PSUS/PBOI/423/15/P/05/KL
     ∟Czy poniesione wydatki za usługi marketingowe stanowią koszt uzyskania przychodu w dacie ich poniesienia?

2005.03.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423/37/05/MP
     ∟Czy koszt zakupu badań marketingowych oraz usług kreacji reklamy należy rozliczyć jednorazowo w dacie poniesienia, czy rozliczyć w kolejnym roku podatkowym, w którym nastąpi emisja, przygotowanej na podstawie badań, reklamy i promocji? Jeśli koszty te należy rozliczyć w przyszłym roku, to czy zaliczyć jednorazowo w koszty, czy rozliczać 12 miesięcy?

2005.03.17 - Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach - PBI/P/415-5/05
     ∟dotyczy możliwości rozliczania się w formie podatku liniowego .Jak stanowi art. 14a § 1 ustawy Ordynacja podatkowa stosownie do swojej właściwości naczelnik urzędu skarbowego, naczelnik urzędu celnego lub wójt, burmistrz (prezydent miasta), starosta albo marszałek województwa na pisemny wniosek podatnika, płatnika lub inkasenta mają obowiązek udzielić pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w ich indywidualnych sprawach, w których nie toczy się postępowanie podatkowe lub kontrola podatkowa albo postępowanie przed sądem administracyjnym. W myśl art.14a § 4 cytowanej ustawy, udzielenie interpretacji co do zakresu ...

2005.03.01 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-12-15/05/JL
     ∟Czy wydatki marketingowe wymienione powyżej mogą być zaliczone w całości do kosztów uzyskania przychodów jako kosztu własnego sprzedaży usług?

2005.02.04 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-181-1-GK/04/05
     ∟Czy umieszczenie przez Spółkę na terenie obcych placówek handlowych materiałów reklamowych, które pozostają wyłączną własnością Spółki podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2005.01.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - US1472/RPP1/443-65/05/MK
     ∟Pytanie Podatnika dotyczy zasad opodatkowania zakupu towarów wykorzystywanych do akcji promocyjnych i programów lojalnościowych.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj