Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: marketing
marketing 278 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2012.08.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-551/12-2/AG
∟Czy nieodpłatne przekazanie kontrahentom prezentów o wartości nieprzekraczającej 200,00 zł, opisanych w stanie faktycznym, korzysta ze zwolnienia z podatku na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2012.07.24 -
Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach
- IBPP3/443-593/12/EJ
∟Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego w ramach projektu polegającego na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej regionu.
2012.05.08 -
Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie
- IPPP1/443-178/12-5/AP
∟Czy Spółka zobowiązana jest opodatkować należnym podatkiem VAT nagrody wydawane uczestnikom Akcji promocyjnych w trybie art. 7 ust. 2 pkt 2 Ustawy o VAT w Wariancie I?
2012.05.08 -
Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie
- IPPP1/443-178/12-4/AP
∟Czy Spółka uprawniona jest do odliczenia naliczonego podatku od towarów i usług z faktur dokumentujących nabycie nagród wydawanych następnie uczestnikom Akcji promocyjnych (dot. Wariantu I)?
2012.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-32/12-2/IGo
∟Bankowi przysługuje pełne prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących zakup towarów i usług przekazywanych w ramach działań marketingowych, przy jednoczesnym obowiązku naliczenia podatku VAT z tytułu ich przekazania.
2012.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-602b/11/MT
∟Czy opisane „koszty sprzedaży”, związane z działalnością Spółdzielni polegającą na budowie budynków w celu sprzedaży znajdujących się w nich lokali, w przypadku gdy zostały właściwie udokumentowane i spełniają kryteria określone w art. 15 ust. l ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, należy traktować jako koszty inne niż bezpośrednio związane z przychodami, rozliczane zgodnie z art. 15 ust. 4d tej ustawy?
2012.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-502/11-EK
∟Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?
2012.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-502/11-3/EK
∟Czy koszty udokumentowane fakturami otrzymanymi od Organizatora w związku ze świadczeniem przez Organizatora usług promocyjno - marketingowych stanowią koszty uzyskania przychodu, które jako koszty pośrednie powinny być rozpoznane w momencie ich poniesienia?
2012.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4441-63/11-3/HMW
∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania towarów.
2012.01.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1091/11-2/RS
∟Czy wydatki związane z korzystaniem z kredytu (odsetki) i wydatki marketingowe mogą być kosztem uzyskania przychodów w dniu, na który ujęto koszt w księgach rachunkowych (zaksięgowano)?
2011.12.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1044/11-4/RS
∟Czy wypłacona kwota premii pieniężnej, zaewidencjonowana jako koszt w ciężar konta kosztów działalności operacyjnej zespołu „4”, będzie stanowić koszt uzyskania przychodu dla T.?
2011.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1368/11/LSz
∟Otrzymanie odszkodowania na podstawie odrębnego roszczenia o odszkodowanie za bezpodstawne wzbogacenie się nie będzie stanowiło podstawy do skorygowania odliczonego podatku naliczonego.
2011.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1047/11-3/RS
∟Czy koszty finansowania ze źródeł zewnętrznych procesu developerskiego ponoszone przez R. Sp. z o.o. Spółka Komandytowa będą stanowiły dla M. Sp. z o.o. koszty bezpośrednie w rozumieniu art. 15 ust. 4, 4b i 4c ustawy z 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 roku Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?
2011.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1047/11-2/RS
∟Czy ponoszone przez R. Sp. z o. o. Spółka komandytowa w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez nią produktów będą stanowiły dla M. Sp. z o.o. koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust. 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 roku Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?
2011.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1046/11-2/RS
∟Czy ponoszone przez R. Sp. z o. o. Spółka komandytowa w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez nią produktów będą stanowiły dla R. Sp. z o.o. koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust. 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 roku Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?
2011.12.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1127/11/AK
∟Czy wydatki związane z korzystaniem z kredytu i wydatki marketingowe będą mogły być kosztem uzyskania przychodu w dacie ich poniesienia tj. dniu ujęcia ich w księgach, czy dopiero w momencie uzyskania przychodów tj. dacie sprzedaży lokali?
2011.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-658/11-4/JK
∟Wypłaty nagród z tytułu uczestnictwa w programie lojalnościowym i udziału w sprzedaży premiowej.
2011.11.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1384/11-4/ISZ
∟opodatkowanie towarów i usług przekazywanych bez wynagrodzenia w ramach usługi marketingowej
2011.11.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-977/11-5/RS
∟Czy Spółka prawidłowo klasyfikuje i będzie klasyfikować w przyszłości wyżej wymienione koszty związane z Projektem na bezpośrednio związane z przychodami oraz koszty uzyskania przychodów inne niż koszty bezpośrednio związane z przychodami?
2011.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1233/11-2/MN
∟Spółka przekazuje nieodpłatnie drukowane materiały reklamowe i informacyjne: ulotki informacyjne, cenniki, foldery, broszury, prospekty, ale także nietrwałe elementy mające na celu, informowanie konsumentów o asortymencie Spółki, komunikowanie treści związanych z jej ofertą oraz ekspozycję produktów Spółki. Materiały te wykonane są najczęściej z nietrwałych materiałów, takich jak tektura, mogą jednak zwierać elementy z innych materiałów (np. z plastiku) z nadrukowanym logo Spółki, np. uchwyty lub plastikowe dodatki do kartonowych standów, plastikowe uchwyty oraz różnego rodzaju podstawki do artykułów piśmienniczych używane do ekspozycji towaru u kontrahentów.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-9/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania pracownikom na cele osobiste nabytych wcześniej towarów.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-8/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania drobnych upominków, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, przekraczają 10 zł, oraz opodatkowania nieodpłatnego przekazania drobnych upominków, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, nie przekraczają 10 zł.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-7/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania:- nieodpłatnego przekazania innych materiałów reklamowych, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, przekraczają 10 zł,- nieodpłatnego przekazania innych materiałów reklamowych, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, nie przekraczają 10 zł.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-6/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania na rzecz kontrahentów i potencjalnych kontrahentów:- drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych oraz prezentów o małej wartości, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, nie przekraczają 10 zł, a także próbek,- prezentów o małej wartości, których jednostkowa cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia, jednostkowy koszt wytworzenia, określone w momencie przekazywania towaru, przekraczają 10 zł.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-5/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nabytych towarów (artykułów spożywczych) spożywanych w trakcie spotkań w restauracjach.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-4/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania zużycia zakupionych artykułów spożywczych.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-12/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego wydania wyrobów, towarów, ekspozytorów do kontrahenta na terytorium Unii Europejskiej lub do kontrahenta poza terytorium Unii Europejskiej.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-11/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania zakupionych lub wyprodukowanych przez Spółkę towarów (próbek) na potrzeby reklamy.
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1154/11-10/MN
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania zużycia przez Spółkę własnych wyrobów oraz zakupionych towarów na potrzeby remontów i inwestycji.
2011.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-203/11-4/GG
∟Czy w świetle obowiązującej ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w tym w szczególności: art. 15 ust. 1 oraz art. 15 ust. 4, prawidłowym jest rozliczenie w czasie poniesionych wydatków i zaliczenie ww. wydatków na nabycie materiałów reklamowych do kosztów uzyskania przychodów z chwilą wydania magazynu tj. w dacie przekazania do zużycia (użytkowania) zgodnie z prowadzoną ewidencją magazynową?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.