Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: marketing
marketing 278 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2018.04.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.523.2017.3.MT
∟W zakresie skutków podatkowych powstałych w związku z organizacją/ przeprowadzaniem Loterii Promocyjnych.
2018.04.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.524.2017.4.ISZ
∟W zakresie skutków podatkowych powstałych w związku z organizacją/przeprowadzaniem Konkursów i Sprzedaży Premiowych.
2018.03.01 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4.4012.683.2017.2.MPE
∟w zakresie skutków podatkowych wypłaty gotówki związanej z prowadzoną akcją marketingową
2018.03.01 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0113-KDIPT1-3.4012.919.2017.2.MJ
∟prawo do odliczenia podatku VAT od wydatków związanych z prowadzeniem działań marketingowych
2018.02.20 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.369.2017.2.AT
∟W zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wskazanych we wniosku wydatków poniesionych na nabycie materiałów marketingowych mogących stanowić koszty podatkowe
2018.01.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP3-1.4011.492.2017.1.EC
∟W zakresie kwalifikacji do źródła przychodów wynagrodzenia wypłacanego z tytułu świadczenia usług w zakresie reklamy i marketingu z wykorzystaniem prawa do własnego wizerunku.
2017.08.04 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-3.4010.117.2017.1.DP
∟Czy przychody z tytułu wynagrodzenia za usługi wyceniane po wykonaniu można ując w momencie przyznania budżetu
2017.03.06 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 2461-IBPB-1-2.4510.1083.2016.1.AK
∟- Czy Wydatki Marketingowe powinny być uznane za koszty bezpośrednio związane z przychodami, czy za koszty inne niż bezpośrednio związane z przychodami, czy też za koszty wytworzenia środków trwałych (zwiększające wartość początkową środków trwałych)? (pytanie oznaczone we wniosku nr 1)
- Który z Zainteresowanych i kiedy (w jaki sposób) powinien zaliczyć Wydatki Marketingowe do kosztów uzyskania przychodów? (pytanie oznaczone we wniosku nr 2)
2016.12.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - 2461-IBPB-2-2.4511.873.2016.2.AK
∟Czy dochody uzyskiwane przez Wnioskodawcę z tytułu zatrudnienia w warunkach opisanych powyżej będą stanowiły wynagrodzenie z tytułu pełnienia funkcji zarządzającej wysokiego szczebla w rozumieniu art. 15 ust. 2 umowy z 18 listopada 2008 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Kataru?
Niezależnie od odpowiedzi na pytanie 1, czy dochody uzyskiwane przez Wnioskodawcę z tytułu zatrudnienia w warunkach opisanych powyżej będą stanowiły dochody, o których jest mowa w art. 14 ust. 4 umowy z 18 listopada 2008 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Kataru – w zakresie w jakim Wnioskodawca będzie przebywał na terytorium Polski (w szczególności w związku z podróżami służbowymi do Polski)?
2016.09.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1-2/4512-1-58/16-2/NF
∟Podatek od towarów i usług w zakresie uznania nieodpłatnie przekazywanych Kontrahentom opakowań zbiorczych jako próbek wyłączonych z opodatkowania.
2016.09.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/4510-279/16-1/JG
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków poniesionych na realizację instrukcji dostawców samochodów przez dealera.
2016.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-523/16-3/KC
∟W zakresie zakwalifikowania różnych aktywności Kontrahentów Spółki jako świadczenia usług na podstawie umowy ramowej.
2016.07.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-618/16-4/MR
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki związane z realizacją inwestycji mieszkaniowej, wyliczone w stanie faktycznym (pkt 1-9), powinny być traktowane jako koszty bezpośrednio związane z przychodami, o których mowa w art. 15 ust. 4 ustawy o PDOP i czy tym samym Spółka powinna zaliczać powyższe wydatki do kosztów uzyskania przychodów w dacie powstania przychodu z realizacji inwestycji mieszkaniowej proporcjonalnie do przychodów uzyskiwanych ze zbycia mieszkań powstałych w ramach inwestycji mieszkaniowej?
2016.06.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-429/16/MW
∟w zakresie ustalenia, czy wydatek z tytułu świadczonej przez CSG usługi marketingowej stanowi koszt uzyskania przychodów pośredni, który Spółka powinna ujmować proporcjonalnie w rozbiciu na miesiące, których dotyczy
2016.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-274/16/TS
∟Czy wystawione przez Partnera Handlowego faktury za usługi marketingowe, których wysokość określana jest według ww. zasad mogą stanowić koszt uzyskania przychodu Wnioskodawcy?
2016.04.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB6/4510-106/16-2/AG
∟Zapłacony przez Wnioskodawcę podatek od czynności cywilnoprawnych, związany bezpośrednio z celem, jakim jest dokonanie podwyższenia kapitału zakładowego nie stanowi dla Spółki kosztów uzyskania przychodów, w myśl art. 12 ust. 4 pkt 4 oraz art. 7 ust. 1 i 2 w związku z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
2016.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB6/4510-43/16-2/AG
∟Czy w ramach przedstawionego zdarzenia przyszłego wydatki na wypłatę bonusu stanowią pośredni czy bezpośredni koszt uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o CIT?
2016.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-12/16-2/KS
∟Czy ww. wydatki dokumentowane paragonami związane z przychodem w postaci wynagrodzenia za świadczenie usług marketingowych mogą stanowić koszty uzyskania przychodów Wnioskodawcy?
2016.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-1223/15-4/RS
∟Czy BD nie będzie posiadać w Polsce zakładu w rozumieniu art. 6 UPO, a zatem nie będzie podlegać w Polsce ograniczonemu obowiązkowi podatkowemu na podstawie art. 3 ust. 2 UPDOP?
2016.02.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-1039/15-2/JBB
∟czy powstaje przychód z tytułu nieodpłatnego świadczenia w postaci korzyści za zorganizowanie działań z zakresu odpowiedzialności społecznej
2016.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-1023/15-2/MW
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków ponoszonych w związku ze świadczeniem usług o charakterze marketingowym, zarządczym oraz administracyjnym.
2015.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-456/15-6/AO
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na pośrednictwo.
2015.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-456/15-5/AO
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na komercjalizację.
2015.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-456/15-4/AO
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reklamę i marketing.
2015.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-839/15-2/RM
∟prawo do odliczenia podatku naliczonego
2015.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-694/15-2/AK
∟1. Rozpoznanie przychodu ze sprzedaży towarów pośrednikom w ramach akcji promocyjnej w wysokości ceny promocyjnej (za symboliczną złotówkę)
2. Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w związku ze sprzedażą pośrednikom towarów w ramach akcji promocyjnej po cenie promocyjnej (za symboliczną złotówkę).
2015.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-642/15-2/AK
∟Kwalifikacja otrzymanego rabatu pośredniego jako przychodu oraz momentu kwalifikacji.
2015.08.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/4510-215/15/AW
∟Czy koszty poniesione na organizację Wydarzeń w całości stanowią koszt uzyskania przychodu Wnioskodawcy w rozumieniu przepisu art. 15 ust 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych jako wydatki na reklamę to jest nie podlegają wyłączeniu na podstawie przepisu art. 16 ust 1 pkt 28 tej ustawy?
2015.08.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-548/15-3/AK
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na z tytułu świadczenia usług reklamowych i marketingowych (premie pieniężne, rabaty pośrednie)
2015.08.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-689/15-2/IM
∟1. Czy nagrody przekazywane przez Bank na rzecz klientów, osób fizycznych, w ramach przedstawionego w opisie stanu faktycznego schematu programów premiowych, lojalnościowych oraz akcji promocyjnych organizowanych przez Bank stanowią nagrody uzyskane w związku ze sprzedażą premiową towarów i usług w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób oraz podlegają opodatkowaniu 10% zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?
2. Czy w przypadku spełnienia przesłanek wynikających z art. 21 ust. 1 pkt 68 ww. ustawy, nagrody przekazane klientom w ramach przedstawionych we wniosku akcji będą korzystały ze zwolnienia z opodatkowania zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.