Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reprezentacja
reprezentacja 1971 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
2007.10.17 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-59/07/WD
∟czy na podstawie art.15 ust.1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatki poniesione na ubiory służbowe pracowników zatrudnionych przy bezpośredniej obsłudze klientów stanowią koszt uzyskania przychodów.
2007.10.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-222/07/PSZ
∟Czy wydatki ponoszone na zakup usług cateringowych oraz artykułów spożywczych związanych z organizowaniem wystaw i imprez promujących sprzedawane pojazdy i świadczone usługi stanowią koszty uzyskania przychodu Spółki?
2007.10.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-22/07-2/IM
∟Zapytanie dotyczy ustalania czy ponoszone wydatki na zakup drobnych przedmiotów oznakowanych logo firmy i w dalszej kolejności rozdawanych publicznie na targach krajowych i zagranicznych mogą być traktowane jako koszty uzyskania przychodu.
2007.10.09 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-63/07/ZO
∟czy wydatki na flagi narodowe np. Polski, Austrii, Szwajcarii, Niemiec, Unii Europejskiej symbolizujące kraje, z których Spółka nabywa produkty i technologie, a także wydatki na proporczyki z takimi flagami, które umieszcza przed siedzibą firmy albo wykorzystuje jako wystrój podczas spotkań, szkoleń z kontrahentami stanowią koszty uzyskania przychodów (przypadek 3) na podstawie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych . Flagi i proporczyki nie zawierają logo firmy „S”.
2007.09.29 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-99/07/JPI
∟czy Spółka postępuje prawidłowo, korygując podatek naliczony w przypadku przekroczenia limitu 0.25% przychodu w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym?w jaki sposób należy rozliczyć różnicę pomiędzy podatkiem zapłaconym w wyniku korekt deklaracji w trakcie roku podatkowego za miesiące, w których wystąpiło przekroczenie limitu a podatkiem wynikającym z przekroczenia, którego wysokość jest znana po zakończeniu danego roku?
2007.09.26 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WVO/443-78/07/AN
∟Spółka wnosi o potwierdzenie, że dopuszczone są dwa rozwiązania: 1. Od przekazanych lub zużytych przez podatnika towarów lub świadczonych usług na potrzeby reprezentacji Spółka odlicza podatek VAT z faktur zakupowych, następnie opodatkowuje przekazanie fakturą wewnętrzną wykazując podatek VAT należny, podatek VAT należny jest kosztem uzyskania przychodu. 2. Od przekazanych lub zużytych przez podatnika towarów lub świadczonych usług na potrzeby reprezentacji Spółka nie odlicza podatku VAT z faktur zakupowych, następnie nie opodatkowuje przekazania fakturą wewnętrzną i nie wykazuje podatku VAT należnego.
2007.09.26 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/984/KDO/423/83/07/W.Sz.
∟W związku z przedstawionym stanem faktycznym sprawy, Spółka wnosi o potwierdzenie, że dopuszczalne są dwa następujące rozwiązania:od przekaznych lub zużytych przez podatnika towarów lub świadczonych usług na potrzebyreprezentacji Spółka odlicza podatek VAT z faktur zakupowych, następnie opodatkowuje przekazanie fakturą wewnętrzną wykazując podatek należny, podatek VAT należny jest kosztem uzyskania przychodu,od przekaznych lub zużytych przez podatnika towarów lub świadczonych usług na potrzeby reprezentacji Spółka nie odlicza podatku VAT z faktur zakupowych, następnie nie opodatkowuje przekazania fakturą wewnętrzną i nie wykazuje podatku VAT należnego.
2007.09.26 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-157/2/07
∟Czy upominek dla kontrahenta (w postaci: kalendarza, kartki świątecznej, wizytownika, portfela i innego typu gadżetów), nieoznaczony logo firmy, należy traktować jako koszt uzyskania przychodów Spółki, czy też stanowi on koszt związany z reprezentacją? W dniu 28.06.2007r. do tutejszego organu podatkowego wpłynął wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który uzupełniono w dniach 5.09.2007r. i 18.09.2007r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż w celu pozyskania nowych zamówień i zagwarantowania dalszej współpracy, Wnioskująca organizuje spotkania z kontrahentami. Spotkania te odbywają się w restauracjach lub organizowane są przez specjalistyczne firmy. W spotkaniach tych obok kontrahentów...
2007.09.25 - Urząd Skarbowy w Zgierzu - I-1/415/53/07
∟Czy stanowią koszty uzyskania przychodów wydatki ponoszone na zakup: kawy, herbaty, ciastek oraz prezentów dla konsultantek, a także zakup strojów reprezentacyjnych ? Pismem z dnia 22.06.2007r zwróciła się Pani z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji w sprawie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup kawy, herbaty, ciastek i prezentów dla konsultantek oraz zakupu strojów reprezentacyjnych. Do wniosku załączyła Pani: - umowę z dnia 16.09.2003r. zawartą z firmą, a Panią - Okręgowym Kierownikiem Sprzedaży, z której wynika, iż ma ona na celu wprowadzenie oferty produktów w Polsce poprzez działania podejmowane przez Okręgowych Kierowników Sprzedaży na zlecenie, które mają na celu promocję produktów i aktywizację działal...
2007.09.25 - Urząd Skarbowy w Radzyniu Podlaskim - DP.005/VII/32/2007
∟Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu wydatki na zakup kawy, herbaty, niewielkiej ilości ciastek i paluszków na rzecz sekretariatu i organów stanowiących Spółdzielni?
2007.09.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-157/07/JB
∟Czy w świetle aktualnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego, a w szczególności art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a ustawy o pdop, Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów podatek naliczony od towarów lub usług nabytych lub importowanych dla celów reprezentacji.
2007.09.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-120/07/MM
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z reklamą produktów leczniczych, spełniającą kryteria określone w rozdziale IV Prawa farmaceutycznego oraz Dyrektywie farmaceutycznej, jak też wydatki na tzw. reklamę korporacyjną, ponoszone przez Spółkę w związku z organizacją i przeprowadzaniem bezpłatnych badań lekarskich w trakcie organizowania tzw. „białych sobót” oraz innego rodzaju wydarzeń mających na celu reklamę marki, stanowią w całości koszty uzyskania przychodów Spółki na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o pdop jako koszty reklamy, oraz czy do w/w wydatków nie będzie miał zastosowania przepis art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o pdop, dotyczący stricte wydatków reprezentacyjnych,
2007.09.24 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-53b/07
∟Czy wręczanie kontrahentom oraz klientom indywidualnym gadżetów opatrzonych logo firmy, może stanowić reprezentację w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 updop, a jeśli tak, to w jakich okolicznościach?
2007.09.24 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-53a/07
∟Czy w przypadku opodatkowywania nieodpłatnego przekazanie towarów na cele reprezentacji i jednocześnie obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu nabycia tych towarów, podatek należny z tytułu przekazania towarów będzie stanowił koszt uzyskania przychodu?
2007.09.20 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/982/KDO/423/87/07/EK
∟Dotyczy rodzaju oraz klasyfikacji kosztów nabycia metrówek z logo Spółki (miarka składana).
2007.09.18 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/981/KDO/423/86/07/EK
∟Dotyczy rodzaju oraz klasyfikacji kosztów nabycia obrazów, kwiatów doniczkowych oraz usług pielęgnacji roślin, założenia trawnika, krzewów ozdobnych.
2007.09.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku - BP/423-0036/07
∟Czy spółka może wydatki poniesione na organizację wystawy odnieść w ciężar kosztów podatkowych jako koszty reklamy?
2007.09.17 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/974/KDO/423/78/07/ES
∟Czy wydatki na serwowane w trakcie imprezy promocyjnej posiłki z własnej restauracji podobnie jak wydatki na ulotki i foldery reklamowe rozpowszechniające informacje na temat akcji promocyjnych mogą być potraktowane jako wydatki na cele reklamowe w świetle przepisów obowiązujących po 01.01.2007r.
2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-141/07/WP
∟Czy koszty spotkań kadry zarządczej z przedstawicielami innych firm i ponoszone w związku z tym wydatki na zakup artykułów spożywczych, usług gastronomicznych i upominków stanowią dla Podatnika w całości bieżący koszt uzyskania przychodów, czy też jako koszty reprezentacji nie mogą być zaliczone do kosztów podatkowych zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy ustawy z dnia 15 lutego1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych. (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Postanowienie
2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-83/07/KK/2
∟Czy wydatki na upominki z logo firmy przekazywane pracownikom stanowią koszty uzyskania przychodów.
2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-106/07/KK
∟Czy wydatki na rozdawanie próbek wyrobów medycznych pacjentom, lekarzom oraz pielęgniarkom stanowią w pełni odliczalne koszty uzyskania przychodów w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w brzmieniu obowiązującym do dnia 31.12.2006r. oraz w brzmieniu obowiązującym po tej dacie.
2007.09.14 - Urząd Skarbowy w Siedlcach - 1426/US210/443-20/07/MK
∟Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku od towarów i usług naliczonego w fakturach dotyczących wydatków poniesionych na wynajem powierzchni wystawienniczej, zorganizowania i zabudowy stoisk, zakup gadżetów i nagród ( z logo firmy) dla kontrahentów, nabycie usług cateringowych, wydatki na usługi noclegowe i gastronomiczne dla osób obsługujących targi? P o s t a n o w i e n i e Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r – Ordynacja podatkowa ( jednolity tekst Dz.U.Nr 8 z 2005r, poz. 60 ze zmianami) w związku ze złożonym przez Spółkę wnioskiem z dnia 26.06.2007r w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego – Naczelnik Urzędu Skarbowego uznaje stanowisko wnioskodawcy...
2007.09.14 - Urząd Skarbowy Kraków-Prądnik - PB1/415-50/07
∟Zaliczenie wydatków do kosztów uzyskania przychodów.
2007.09.14 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-156/2/07
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na wyżywienie kontrahentów i mechaników niebędących Jej pracownikami podczas spotkań roboczych, należy traktować jako koszty uzyskania przychodów Spółki, czy też stanowią one koszty związane z reprezentacją? W dniu 28.06.2007r. do tutejszego organu podatkowego wpłynął wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który uzupełniono w dniu 16.08.2007r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż w związku z prowadzoną przez Wnioskującą działalnością gospodarczą, odbywa ona częste spotkania z kontrahentami. Spotkania te nazywane są przez Wnioskującą spotkaniami roboczymi i poświęcone są omówieniu i zaakceptowaniu spraw czysto produkcyjnych, np. wymagana ...
2007.09.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-334/07/KM
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę, a wymienione w pkt 1 lit. B i C wniosku stanowią koszt uzyskania przychodu dla Spółki?Tożsamy z 1472/ROP1/423-293/07/KM
2007.09.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-293/07/KM
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę, a wymienione w pkt 1 lit. B i C wniosku stanowią koszt uzyskania przychodu dla Spółki?Tożsamy z 1472/ROP1/423-334/07/KM
2007.09.13 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-49/07
∟ Jakie koszty należy zaliczyć do kosztów reprezentacji, a jakie do kosztów reklamy, czy kosztów bieżącego funkcjonowania firmy?
2007.09.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-42/194/07/JB
∟dotyczy uznania wydatków na zakup artykułów spożywczych dla pracowników za koszty uzyskania przychodu na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) w związku z art. 4 ustawy z dnia 16.11.2006r o zmianie ustawy Ordynacji podatkowej oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie uznania wydatków na zakup artykułów spożywczych dla pracowników za kosz...
2007.09.12 - Urząd Skarbowy w Skarżysku-Kamiennej - DP/415-23/07
∟Czy wydatki na zakup koszulek, długopisów, kartek świątecznych, kubków, smyczy posiadających logo firmy oraz zakup kawy i herbaty dla kontrahentów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów ? Naczelnik Urzędu Skarbowego w Skarżysku-Kam., działając na podstawie art. 14a § 1 oraz § 4 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r,. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu Pana wniosku z dnia 22.06.2007 r. (data wpływu do Urzędu Skarbowego w Skarżysku-Kam. 03.07.2007 r.) w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów z działalności gospodarczej wydatków na zakup koszulek, długopisów, kartek świątecznych, kubków, smyczy, karteczek s...
2007.09.12 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-113/07/MM
∟Czy prawidłowe jest zakwalifikowanie wydania garniturów w koszty reklamy, czy należy je zakwalifikować do świadczeń na rzecz pracowników.
39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.