Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reprezentacja

 

reprezentacja 1971 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61

2007.07.24 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-178/07/MK
     ∟Czy usługa gastronomiczna będąca elementem szkolenia jest kosztem uzyskania przychodów Spółki? Spółka zajmuje się sprzedażą sprzętu medycznego, w związku z czym przeprowadza wszelkiego rodzaju szkolenia w zakresie obsługi ww. sprzętu. Podczas szkolenia zapewnia uczestnikom wyżywienie.

2007.07.23 - Lubelski Urząd Skarbowy - PP-443/047/07
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie różnego rodzaju gadżetów opatrzonych logo firmy, jak i bez logo w okolicznościach, które stanowią reprezentację w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, będzie uprawniało Spółkę- w świetle art. 88 ust. 3 pkt 3 ustawy o podatku od towarów i usług- do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu nabycia tych towarów?

2007.07.23 - Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I/423-49-428/07/ZDB
     ∟Czy dokonanie wydatków związanych z zakupem artykułów żywnościowych takich jak: cukier, kawa, herbata, napoje, paluszki, ciastka jako wyroby cukiernicze, służących bieżącym potrzebom związanym z okazjonalnym poczęstunkiem na zebraniach organu stanowiącego Stowarzyszenia, tj. na zebraniach delegatów oraz na posiedzeniach Komisji Rewizyjnej i posiedzeniach Zarządu oraz na bieżące potrzeby związane z przyjmowaniem w siedzibie Stowarzyszenia kontrahentów i przedstawicieli współpracujących przedsiębiorstw, stanowi koszty uzyskania przychodów ?

2007.07.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-215/07/AK
     ∟Czy na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki ponoszone na gadżety reklamowe z logo firmy wydawane klientom i potencjalnym klientom stanowią koszty uzyskania przychodu?

2007.07.19 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/423-0069/07/AK
     ∟Wątpliwości Podatnika budzi, czy wydatki na materiały informacyjne i reklamowe takie jak: długopisy, ołówki, kalendarze, koszulki, czapki, foldery, torby z materiału, płyty CD, na których nadrukowane zostały informacje dotyczące Spółki m.in. logo oraz firma Spółki zaliczyć można do kosztów uzyskania przychodów.

2007.07.17 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/50/07
     ∟Czy w sytuacji braku prawa do odliczenia podatku naliczonego przy zakupie towarów i usług na cele reprezentacji i reklamy, naliczony podatek VAT stanowi koszt uzyskania przychodu?

2007.07.17 - Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie - IIUS.I/415-51/07
     ∟Czy zakup cukierków, batoników, kredek itp. można uznać za typowy zakup kosztowy?

2007.07.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–232/07/KUKM
     ∟Czy wydatki na materiały z logo firmy stanowią reklamę i są kosztem podatkowym?

2007.07.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–229/07/KUKM
     ∟Czy wydatki związane z opisanym powyżej działaniami reklamowymi promującymi usługi Spółki, w tym w szczególności umieszczanie logo firmy, logo grupy usług lub logo poszczególnych usług Spółki na banerach reklamowych czy też drobnych upominkach rozdawanych graczom i kontrahentom, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, jako działania reklamowe ponoszone w celu uzyskania lub zabezpieczenia źródła przychodów?

2007.07.16 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-313/07/RM
     ∟1. Czy jest kosztem podatkowym w 2006 r. podatek VAT należny, naliczony od przekazania towarów na cele reprezentacji niepublicznej i reklamy, która przekroczyła limit z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? 2. Czy podatek naliczony od importu usług z kraju stosującego szkodliwą konkurencję podatkową, wymienionego w załączniku nr 5 do ustawy o podatku od towarów i usług, jest kosztem uzyskania przychodów? 3. Czy jest kosztem uzyskania przychodów podatek VAT należny w sytuacji, gdy kontrahent Spółki odmawia potwierdzenia otrzymania korekty faktury?

2007.07.16 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-174/07/RM
     ∟1. Czy jest kosztem uzyskania przychodów podatek VAT naliczony wynikający z faktury, co do której termin uprawniający do odliczenia podatku VAT minął (księgowość dostała fakturę po terminie)? 2. Czy jest kosztem podatkowym w 2006 r. podatek naliczony przy nabyciu wydatków związanych z reprezentacją i reklamą niepubliczną, nie zaliczonych do kosztów podatkowych w związku z przekroczeniem limitu? 4. Czy wydatki ponoszone na reprezentację są kosztem nie stanowiącym kosztów uzyskania przychodów w kwocie brutto - wraz z naliczonym podatkiem od towarów oraz czy w takim wypadku nie należy naliczać podatku od towarów i usług należnego od przekazania towarów na cele reprezentacji?

2007.07.13 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/41/07
     ∟Czy wydatki na przekazywane swoim kontrahentom upominki o charakterze reklamowym stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?

2007.07.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/252/07/AG
     ∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków:* na zakup usług hotelowych, opłacanych za uczestników organizowanych przez Spółkę szkoleń* związanych z organizowaniem wycieczek i innych drobnych atrakcji dla uczestników szkoleńna podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie dotyczącej zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatk

2007.07.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/248/07/AG
     ∟ dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup artykułów żywnościowych, napojów wręczanych podczas targów potencjalnym odbiorcom i kontrahentom - związanych z reklamą jednostki - na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie dotyczącej zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup artykułów żywnościowych, nap...

2007.07.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/175/07/AG
     ∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup posiłków, napojów lub przekąsek serwowanych podczas organizowanych przez Spółkę szkoleń klientom Spółki - na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie dotyczącej zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup posiłków, napojów lub przekąsek serwowanych podczas o...

2007.07.12 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna - I-415/59/07
     ∟Czy w przypadku przekazywania klientom względnie potencjalnym klientom nieodpłatnie, w ramach reklamy, zakupionych gadżetów (kubki, kalendarze, długopisy, smycze, itp.) z umieszczonym na nich logo firmy z nazwą i adresem i/lub nr telefonu i/lub stroną internetową ma zastosowanie przepis art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych ? Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna, działając na podstawie przepisów art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm. w brzmieniu obowiązującym do dnia 30 czerwca 2007 r.) w związku art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590...

2007.07.11 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/931/KDO/423/52/07/EK
     ∟1.Czy zgodnie ze zmianami ustawy o podatku dochodowego od osób prawnych, wydanie klientom kalendarzy oraz innych upominków (np.: długopisy, pióra, notesy, kamizelki ostrzegawcze, torby) z uwidocznionym logo Spółki jest kosztem uzyskania przychodu jako reklama?2.Czy za moment poniesienia kosztu, w przypadku zakupów dokonanychpo 01-01-2007, uznaje się nabycie reklamowych gadżetów czy też moment ich wydania klientom?3.Czy w przypadku wydania klientowi materiału reklamowego, nabytegoi przyjętego na magazyn materiałów reklamowych przed 01-01-2007za moment poniesienia koszu uważa się datę wydania ?

2007.07.10 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/36/07
     ∟Czy koszty narady technicznej, roboczej (wynajem sali, organizacja techniczna np. projektor, a także napoje i ewentualnie lunch w przypadku trwania narady przez kilka godzin oraz w uzasadnionych przypadkach noclegi), w której biorą udział inwestorzy, inwestorzy zastępczy, podwykonawcy oraz pracownicy Spółki odpowiedzialni za realizację danego zadania, stanowią koszt uzyskania przychodów Spółki?

2007.07.09 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-40/07/JM
     ∟1) W odniesieniu do zakupionych produktów spożywczych na wyposażenie stoiska podczas targów farmaceutycznych czy zjazdów lekarzy należy uznać, że stanowią one część działalności reklamowej jaką jest uczestnictwo w targach czy zjazdach, a przez to stanowią koszty uzyskania przychodu zgodnie z art. 15 ust.1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych /Dz. U. z 2000 r. Nr 54 poz. 654 ze zm./,

2007.07.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-53/07/AB
     ∟Czy w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych kosztem uzyskania przychodu jest naliczony podatek od towarów i usług przy nabyciu towarów i usług związanych z reprezentacją Spółki w związku ze świadczeniem przez nią usług ubezpieczeniowych zwolnionych z podatku od towarów i usług, i tym samym nie podlegający odliczeniu od podatku należnego?

2007.07.06 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku - PD/423-0015/07/BG
     ∟Czy w przedstawionej sytuacji, prowadzenia reklamy wspomaganej tego rodzaju upominkiem jest zgodne z brzmieniem art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych?Czy taka forma reklamy spełnia wymogi reklamy publicznej, a tym samym może być zaliczona do kosztów uzyskania przychodu?

2007.07.06 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-312/07/AK
     ∟Czy koszty związane z nabyciem prezentów wydawanych osobom odsyłającym Spółce wypełnione ankiety stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów (art. 15 ust. 1 oraz art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b) ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. Nr 21, poz. 86 z późn. zm., zwana dalej: ustawa o CIT)).Tożsamy z 1472/ROP1/423-156/07/AK

2007.07.06 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-156/07/AK
     ∟Czy koszty związane z nabyciem prezentów wydawanych osobom odsyłającym Spółce wypełnione ankiety stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów?Tożsamy z 1472/ROP1/423-312/07/AK

2007.07.03 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-81/07
     ∟W związku ze stanem faktycznym opisanym we wniosku, zrodziła się wątpliwość, czy zakupiony ubiór służbowy będzie kosztem uzyskania przychodu? W dniu 6 kwietnia 2007r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony w dniu 30 kwietnia 2007r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca kupuje dla swoich pracowników odzież – ubranie, koszule, krawat. Ubrania dla wybranych pracowników Spółki (handlowców) będą w ciemnych tonacjach, bez logo Wnioskodawcy, według indywidualnego kroju z istniejącej serii, dopasowane do indywidualnej sylwetki handlowca. Kupowana przez Spółkę odzież jest przekazywana wyłącznie pracowni...

2007.06.27 - Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek - 1437/ZDD/6/MF/423/31/2007
     ∟1. Czy można zakup usług gastronomicznych wliczyć w koszty uzyskania przychodu?P O S T A N O W I E N I E Na podstawie art.14a, art.216 § 1 i § 2 oraz art.236 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja podatkowa (jednolity tekst Dz. U.z 2005r Nr 8, poz.60 z późn. zm.) Naczelnik Urzędu Skarbowego Warszawa Targówek p o s t a n a w i auznać stanowisko w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego zawartego we wniosku z dnia 21.05.2007r za nieprawidłowe.U Z A S A D N I E N I EZ przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika , że przedmiotem Pani działalności jest działalność dziennikarska . Pisze Pani artykuły do prasy. W związku z przedmiotową działalnością przepr...

2007.06.19 - Urząd Skarbowy Warszawa-Wola - 1440-DF2/415-74955/VII/2007
     ∟czy wydatki związane z zakupem gadżetów reklamowych takich jak ozdobne opakowania z herbatą, pióra wieczne, breloki z naniesionym logo firmy, będą stanowiły koszt uzyskania przychodów, jako wydatki na reklamę?

2007.06.15 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-30/07/JM
     ∟czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych /Dz. U. z 2000 r. Nr 54 poz. 654 ze zm./ w brzmieniu obowiązującym od dnia 01 stycznia 2007 r. ponoszone przez Spółkę wydatki na reklamę produktów leczniczych, stanowią w całości koszt uzyskania przychodu Spółki ?

2007.06.15 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-144/07/AK
     ∟Czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatki ponoszone zgodnie z Prawem farmaceutycznym, w celu zwiększenia przychodów Spółki i uznawane przez to prawo, jako wydatki reklamowe na:a)zakup wydawanych gadżetów opatrzonych logo leków sprzedawanych przez Spółkę,b)zakup wydawanych gadżetów opatrzonych logo Spółki,c)sponsorowanie konferencji i kongresów naukowych, których celem jest informowanie iż sponsorem jest Spółka będący dystrybutorem określonych leków,mogą być uznane za koszt uzyskania przychodów?

2007.06.13 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku - PF/415-81/EP./II/07
     ∟Czy wydatki na zakup towarów, upominków bez umieszczonego, logo firmy są kosztami uzyskania przychodu?

2007.06.12 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-38/07/KK
     ∟Czy wydatki na reklamę produktów leczniczych stanowią w pełni odliczalne koszty uzyskania przychodów.

41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj