Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reprezentacja
reprezentacja 1971 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61
2007.07.24 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-178/07/MK
∟Czy usługa gastronomiczna będąca elementem szkolenia jest kosztem uzyskania przychodów Spółki? Spółka zajmuje się sprzedażą sprzętu medycznego, w związku z czym przeprowadza wszelkiego rodzaju szkolenia w zakresie obsługi ww. sprzętu. Podczas szkolenia zapewnia uczestnikom wyżywienie.
2007.07.23 - Lubelski Urząd Skarbowy - PP-443/047/07
∟Czy nieodpłatne przekazanie różnego rodzaju gadżetów opatrzonych logo firmy, jak i bez logo w okolicznościach, które stanowią reprezentację w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, będzie uprawniało Spółkę- w świetle art. 88 ust. 3 pkt 3 ustawy o podatku od towarów i usług- do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu nabycia tych towarów?
2007.07.23 - Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I/423-49-428/07/ZDB
∟Czy dokonanie wydatków związanych z zakupem artykułów żywnościowych takich jak: cukier, kawa, herbata, napoje, paluszki, ciastka jako wyroby cukiernicze, służących bieżącym potrzebom związanym z okazjonalnym poczęstunkiem na zebraniach organu stanowiącego Stowarzyszenia, tj. na zebraniach delegatów oraz na posiedzeniach Komisji Rewizyjnej i posiedzeniach Zarządu oraz na bieżące potrzeby związane z przyjmowaniem w siedzibie Stowarzyszenia kontrahentów i przedstawicieli współpracujących przedsiębiorstw, stanowi koszty uzyskania przychodów ?
2007.07.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-215/07/AK
∟Czy na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki ponoszone na gadżety reklamowe z logo firmy wydawane klientom i potencjalnym klientom stanowią koszty uzyskania przychodu?
2007.07.19 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/423-0069/07/AK
∟Wątpliwości Podatnika budzi, czy wydatki na materiały informacyjne i reklamowe takie jak: długopisy, ołówki, kalendarze, koszulki, czapki, foldery, torby z materiału, płyty CD, na których nadrukowane zostały informacje dotyczące Spółki m.in. logo oraz firma Spółki zaliczyć można do kosztów uzyskania przychodów.
2007.07.17 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/50/07
∟Czy w sytuacji braku prawa do odliczenia podatku naliczonego przy zakupie towarów i usług na cele reprezentacji i reklamy, naliczony podatek VAT stanowi koszt uzyskania przychodu?
2007.07.17 - Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie - IIUS.I/415-51/07
∟Czy zakup cukierków, batoników, kredek itp. można uznać za typowy zakup kosztowy?
2007.07.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–232/07/KUKM
∟Czy wydatki na materiały z logo firmy stanowią reklamę i są kosztem podatkowym?
2007.07.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–229/07/KUKM
∟Czy wydatki związane z opisanym powyżej działaniami reklamowymi promującymi usługi Spółki, w tym w szczególności umieszczanie logo firmy, logo grupy usług lub logo poszczególnych usług Spółki na banerach reklamowych czy też drobnych upominkach rozdawanych graczom i kontrahentom, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, jako działania reklamowe ponoszone w celu uzyskania lub zabezpieczenia źródła przychodów?
2007.07.16 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-313/07/RM
∟1. Czy jest kosztem podatkowym w 2006 r. podatek VAT należny, naliczony od przekazania towarów na cele reprezentacji niepublicznej i reklamy, która przekroczyła limit z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? 2. Czy podatek naliczony od importu usług z kraju stosującego szkodliwą konkurencję podatkową, wymienionego w załączniku nr 5 do ustawy o podatku od towarów i usług, jest kosztem uzyskania przychodów? 3. Czy jest kosztem uzyskania przychodów podatek VAT należny w sytuacji, gdy kontrahent Spółki odmawia potwierdzenia otrzymania korekty faktury?
2007.07.16 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-174/07/RM
∟1. Czy jest kosztem uzyskania przychodów podatek VAT naliczony wynikający z faktury, co do której termin uprawniający do odliczenia podatku VAT minął (księgowość dostała fakturę po terminie)? 2. Czy jest kosztem podatkowym w 2006 r. podatek naliczony przy nabyciu wydatków związanych z reprezentacją i reklamą niepubliczną, nie zaliczonych do kosztów podatkowych w związku z przekroczeniem limitu? 4. Czy wydatki ponoszone na reprezentację są kosztem nie stanowiącym kosztów uzyskania przychodów w kwocie brutto - wraz z naliczonym podatkiem od towarów oraz czy w takim wypadku nie należy naliczać podatku od towarów i usług należnego od przekazania towarów na cele reprezentacji?
2007.07.13 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/41/07
∟Czy wydatki na przekazywane swoim kontrahentom upominki o charakterze reklamowym stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?
2007.07.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/252/07/AG
∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków:* na zakup usług hotelowych, opłacanych za uczestników organizowanych przez Spółkę szkoleń* związanych z organizowaniem wycieczek i innych drobnych atrakcji dla uczestników szkoleńna podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie dotyczącej zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatk
2007.07.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/248/07/AG
∟ dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup artykułów żywnościowych, napojów wręczanych podczas targów potencjalnym odbiorcom i kontrahentom - związanych z reklamą jednostki - na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie dotyczącej zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup artykułów żywnościowych, nap...
2007.07.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/175/07/AG
∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup posiłków, napojów lub przekąsek serwowanych podczas organizowanych przez Spółkę szkoleń klientom Spółki - na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie dotyczącej zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup posiłków, napojów lub przekąsek serwowanych podczas o...
2007.07.12 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna - I-415/59/07
∟Czy w przypadku przekazywania klientom względnie potencjalnym klientom nieodpłatnie, w ramach reklamy, zakupionych gadżetów (kubki, kalendarze, długopisy, smycze, itp.) z umieszczonym na nich logo firmy z nazwą i adresem i/lub nr telefonu i/lub stroną internetową ma zastosowanie przepis art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych ? Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna, działając na podstawie przepisów art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm. w brzmieniu obowiązującym do dnia 30 czerwca 2007 r.) w związku art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590...
2007.07.11 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/931/KDO/423/52/07/EK
∟1.Czy zgodnie ze zmianami ustawy o podatku dochodowego od osób prawnych, wydanie klientom kalendarzy oraz innych upominków (np.: długopisy, pióra, notesy, kamizelki ostrzegawcze, torby) z uwidocznionym logo Spółki jest kosztem uzyskania przychodu jako reklama?2.Czy za moment poniesienia kosztu, w przypadku zakupów dokonanychpo 01-01-2007, uznaje się nabycie reklamowych gadżetów czy też moment ich wydania klientom?3.Czy w przypadku wydania klientowi materiału reklamowego, nabytegoi przyjętego na magazyn materiałów reklamowych przed 01-01-2007za moment poniesienia koszu uważa się datę wydania ?
2007.07.10 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/36/07
∟Czy koszty narady technicznej, roboczej (wynajem sali, organizacja techniczna np. projektor, a także napoje i ewentualnie lunch w przypadku trwania narady przez kilka godzin oraz w uzasadnionych przypadkach noclegi), w której biorą udział inwestorzy, inwestorzy zastępczy, podwykonawcy oraz pracownicy Spółki odpowiedzialni za realizację danego zadania, stanowią koszt uzyskania przychodów Spółki?
2007.07.09 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-40/07/JM
∟1) W odniesieniu do zakupionych produktów spożywczych na wyposażenie stoiska podczas targów farmaceutycznych czy zjazdów lekarzy należy uznać, że stanowią one część działalności reklamowej jaką jest uczestnictwo w targach czy zjazdach, a przez to stanowią koszty uzyskania przychodu zgodnie z art. 15 ust.1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych /Dz. U. z 2000 r. Nr 54 poz. 654 ze zm./,
2007.07.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-53/07/AB
∟Czy w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych kosztem uzyskania przychodu jest naliczony podatek od towarów i usług przy nabyciu towarów i usług związanych z reprezentacją Spółki w związku ze świadczeniem przez nią usług ubezpieczeniowych zwolnionych z podatku od towarów i usług, i tym samym nie podlegający odliczeniu od podatku należnego?
2007.07.06 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku - PD/423-0015/07/BG
∟Czy w przedstawionej sytuacji, prowadzenia reklamy wspomaganej tego rodzaju upominkiem jest zgodne z brzmieniem art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych?Czy taka forma reklamy spełnia wymogi reklamy publicznej, a tym samym może być zaliczona do kosztów uzyskania przychodu?
2007.07.06 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-312/07/AK
∟Czy koszty związane z nabyciem prezentów wydawanych osobom odsyłającym Spółce wypełnione ankiety stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów (art. 15 ust. 1 oraz art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b) ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. Nr 21, poz. 86 z późn. zm., zwana dalej: ustawa o CIT)).Tożsamy z 1472/ROP1/423-156/07/AK
2007.07.06 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-156/07/AK
∟Czy koszty związane z nabyciem prezentów wydawanych osobom odsyłającym Spółce wypełnione ankiety stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów?Tożsamy z 1472/ROP1/423-312/07/AK
2007.07.03 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-81/07
∟W związku ze stanem faktycznym opisanym we wniosku, zrodziła się wątpliwość, czy zakupiony ubiór służbowy będzie kosztem uzyskania przychodu? W dniu 6 kwietnia 2007r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony w dniu 30 kwietnia 2007r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca kupuje dla swoich pracowników odzież – ubranie, koszule, krawat. Ubrania dla wybranych pracowników Spółki (handlowców) będą w ciemnych tonacjach, bez logo Wnioskodawcy, według indywidualnego kroju z istniejącej serii, dopasowane do indywidualnej sylwetki handlowca. Kupowana przez Spółkę odzież jest przekazywana wyłącznie pracowni...
2007.06.27 - Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek - 1437/ZDD/6/MF/423/31/2007
∟1. Czy można zakup usług gastronomicznych wliczyć w koszty uzyskania przychodu?P O S T A N O W I E N I E Na podstawie art.14a, art.216 § 1 i § 2 oraz art.236 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja podatkowa (jednolity tekst Dz. U.z 2005r Nr 8, poz.60 z późn. zm.) Naczelnik Urzędu Skarbowego Warszawa Targówek p o s t a n a w i auznać stanowisko w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego zawartego we wniosku z dnia 21.05.2007r za nieprawidłowe.U Z A S A D N I E N I EZ przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika , że przedmiotem Pani działalności jest działalność dziennikarska . Pisze Pani artykuły do prasy. W związku z przedmiotową działalnością przepr...
2007.06.19 - Urząd Skarbowy Warszawa-Wola - 1440-DF2/415-74955/VII/2007
∟czy wydatki związane z zakupem gadżetów reklamowych takich jak ozdobne opakowania z herbatą, pióra wieczne, breloki z naniesionym logo firmy, będą stanowiły koszt uzyskania przychodów, jako wydatki na reklamę?
2007.06.15 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-30/07/JM
∟czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych /Dz. U. z 2000 r. Nr 54 poz. 654 ze zm./ w brzmieniu obowiązującym od dnia 01 stycznia 2007 r. ponoszone przez Spółkę wydatki na reklamę produktów leczniczych, stanowią w całości koszt uzyskania przychodu Spółki ?
2007.06.15 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-144/07/AK
∟Czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatki ponoszone zgodnie z Prawem farmaceutycznym, w celu zwiększenia przychodów Spółki i uznawane przez to prawo, jako wydatki reklamowe na:a)zakup wydawanych gadżetów opatrzonych logo leków sprzedawanych przez Spółkę,b)zakup wydawanych gadżetów opatrzonych logo Spółki,c)sponsorowanie konferencji i kongresów naukowych, których celem jest informowanie iż sponsorem jest Spółka będący dystrybutorem określonych leków,mogą być uznane za koszt uzyskania przychodów?
2007.06.13 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku - PF/415-81/EP./II/07
∟Czy wydatki na zakup towarów, upominków bez umieszczonego, logo firmy są kosztami uzyskania przychodu?
2007.06.12 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-38/07/KK
∟Czy wydatki na reklamę produktów leczniczych stanowią w pełni odliczalne koszty uzyskania przychodów.
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.