Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reprezentacja
reprezentacja 1971 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
2006.08.07 - Małopolski Urząd Skarbowy - PO1/423-29/06/63079
∟Zapytanie Spółki dotyczyło:rozstrzygnięcia czy w przypadu przekroczenia limitu wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną (0,25% przychodu) podatek VAT naliczony od tych wydatków, a nie podlegający odliczeniu, można uznać za koszt uzysania przychodów.
2006.08.06 - Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej - PP/443-65/06/DM-53873
∟Zakres i sposób zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej opodatkowania przekazywanych klientom katalogów firmowych oraz wizytówek w świetle przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Z treści wniosku wynika, że Spółka wysyła nieodpłatnie do kontrahentów (urzędy administracji państwowej, agencje reklamowe, banki, prywatne przedsiębiorstwa...) katalogi reklamowe zwierające informacje o oferowanych towarach. Wysyłka katalogów obywa się masowo tj. raz lub dwa razy do roku, a także indywidualnie na prośbę klienta. Są one również dostępne w siedzibie spółki dla każdego potencjalnego klienta bez względu na branż...
2006.07.28 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-32-1-GK/06
∟Czy czynności przekazania drobnych upominków, gadżetów podmiotom zewnętrznym wykonane w miesiącu styczniu 2006 r. i następnych, podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług i czy Spółce przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwoty podatku naliczonego przy nabyciu towarów będących przedmiotem ww. czynności?
2006.07.28 - Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach - PDPD/423-18/06
∟czy do ustalenia wysokości limitu , o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółka winna przjmować wydatki bez uwzględnienia zawartego w nich podatku naliczonego, czy też wydatek wraz z podatkiem VAT
2006.07.27 - Urząd Skarbowy w Pabianicach - USIIIVAT/443/I/65/2006/RR
∟Czy przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego w przypadku nabycia uslug noclegowych i gastronomicznych przekazywanych na cele reprezentacji i reklamy ?
2006.07.27 - Urząd Skarbowy w Pabianicach - USIIIVAT/443/I/62/2006/RR
∟Czy przekazanie na cele reprezentacji i reklamy koszulek z nadrukiem firmowym z przeznaczeniem dla kontrahentów podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ?
2006.07.26 - Urząd Skarbowy w Tychach - US.PD/415/T-83/45/06
∟Czy mozna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione na zakup gadżetów reklamowych z logo firmy? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że podatniczka prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego. Aby zaistnieć na rynku ubezpieczeń i sprostać ogromnej konkurencji, zamierza zareklamować towarzystwo ubezpieczeniowe którego jest agentem, poprzez rozdawanie potencjalnym klientom gadżetów reklamowych opatrzonych logo firmy. Przykładowo, gadżety takie zamierza rozdać dzieciom przedszkolnym i zareklamować w ten sposób towarzystwo, chcąc tak pozyskać klienta (ubezpieczyć dzieci od następstw nieszczęś...
2006.07.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1–423–156/239/06/RM
∟Czy koszty: związane z przelotami, zakwaterowaniem, dojazdem do i z lotniska, przejazdów miejscowych związanych z podróżą do Kanady, usług transportowych, najmu samochodu w Kanadzie, reprezentacji i reklamy i inne związane z realizacją zadań i prowadzeniem bieżących spraw Spółki, poniesione przez udziałowca, będącego Członkiem Zarządu, nie będącego pracownikiem zgodnie z prawem pracy, będą kosztem uzyskania przychodu?
2006.07.25 - Urząd Skarbowy w Bełchatowie - USIII/1236/BT/06
∟Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego od zakupu wieńców pogrzebowych i nekrologów zamieszczonych w czasopismach ?
2006.07.25 - Lubuski Urząd Skarbowy - LUS/I-3/423/31-1aN/06/JW
∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup prezentu (alkoholu) powyżej 100 zł, związanego z reprezentacją i reklamą limitowaną, dla kontrahenta zagranicznego?
2006.07.24 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-94/CIT/06
∟Czy wydatki na zakup napojów alkoholowych na cele reprezentacji i reklamy, w ramach limitu określonego zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? W dniu 28.04.2006r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego w podaniu stanu faktycznego wynika, iż Spółka dokonuje zakupu alkoholu, który będzie stanowił poczęstunek dla gości oraz który będzie przekazywany w formie okolicznościowych podarunków. Podatnik prowadzi rozmowy handlowe z kontrahentami, których celem jest po...
2006.07.21 - Małopolski Urząd Skarbowy - PO2/423-16/06/59385
∟Podatnik zwrócił się z pytaniem czy Spółka wykonanie imiennych wizytówek firmowych należy zaliczyć do pozostałych kosztów jako zużycie materiałów czy do kosztów reprezentacji i reklamy niepublicznej?
2006.07.21 - Lubuski Urząd Skarbowy - LUS/I-3/423/31-1bP/06/JW
∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup prezentu związanego z reprezentacją i reklamą limitowaną, dla kontrahenta zagranicznego powyżej 100 zł?
2006.07.21 - Lubuski Urząd Skarbowy - LUS/I-3/423/27-N/06/JW
∟Czy zakup alkoholu, wręczany podczas spotkań kontrhentom można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów mieszczących się w limicie wydatków na reklamę i reprezentację ?
2006.07.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I USB II/423/6/06
∟Czy stanowią koszt uzyskania przychodów w ramach reprezentacji i reklamy do wysokości 0,25% przychodu:koszty poczęstunku klientów Spółki z o. o. , w tym poczęstunku winem podczas psotkania jubileuszowego Spółki,koszty upominków wręczanych kooperantom Spółki, w ramach działalności promocyjnej, w tym również wysoko-gatunkowego unikatowego na rynku polskim wina.
2006.07.12 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/4117-0040/06
∟Czy wydatki poniesione z tytułu zakupu usług gastronomicznych podatnik powinien zakwalifikować jako koszty reprezentacji i uwzględnić w kosztach uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej w granicach limitu, czy wydatki te jako stanowiące podstawę jego działalności podlegały będą zaliczeniu w koszty w całości? Decyzja
2006.07.10 - Urząd Skarbowy w Bełchatowie - USI/406-26/3661/JM/06
∟Spółka przedstawiając stan faktyczny sprawy, informuje, iż poniosła wydatki na zakup wieńców pogrzebowych i nekrologów zamieszczonych w czasopismach. Powyższe wydatki dotyczyły zgonu pracownika firmy oraz prezesa spółki nadrzędnej. Wydatki te zostały zaewidencjonowane w koszty reprezentacji i reklamy.W złożonym wniosku Spółka zwraca się z zapytaniem:czy prawidłowo zaliczyła powyższe wydatki w koszty reprezentacji i reklamy ?Zdaniem podatnika, przysługuje mu ujęcie wydatków w kosztach działalności,gdyż czynność ta nie ma charakteru przekazania towarów o konkretnej wartości użytkowej,a wręcz jest obowiązkiem Spółki złożyć hołd zmarłemu pracownikowi cz...
2006.07.07 - Urząd Skarbowy w Elblągu - PD2/415-34/06
∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup:1. odzieży roboczej (kombinezon, rękawice ochronne, buty robocze) i środków czystości,2. kurtki przeciwdeszczowej, spodni, koszuli, marynarki, krawata i obuwia- dla właściciela i osoby współpracującej
2006.07.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-137/4/06/JP
∟Czy podatek VAT naliczony przy nabyciu usług obcych związanych z reprezentacją i reklamą prowadzoną w sposób niepubliczny oraz towarów przekazanych i zużytych na cele reprezentacji i reklamy limitowanej może być odliczony w całości, czy tylko w zakresie, w którym dany wydatek mieści się w limicie na reprezentację i reklamę niepubliczną (zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych)?
2006.07.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-137/3/06/JP
∟Czy zużycie produktów spożywczych (np. kawy, herbaty, cukru, mleka, soków itp.) w celu przygotowania drobnych poczęstunków dla gości/kontrahentów zapraszanych na spotkania służbowe w siedzibie Spółki, podlega opodatkowaniu VAT?
2006.07.04 - Izba Skarbowa w Gdańsku - OP/443-0005/06/Z
∟Czy można odliczyć w całości podatek VAT od wydatków ponoszonych na reprezenatację i reklamę niepubliczną w przypadku przekroczenia limitu kosztów określonego w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.06.30 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/60/MK
∟1.Czy Spółka dokonująca sprzedaży wierzytelności na rzecz Faktora uzyskuje z tego tytułu przychód podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych,2.Czy przychód uzyskany przez Spółkę ze sprzedaży wierzytelności na rzecz Faktora może zostać zaliczony do puli przychodów branych pod uwagę przy ustalaniu rocznej kwoty wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną zaliczonych do kosztów uzyskania przychodów.
2006.06.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-154/212/06/PK
∟1. Czy przychodem ze sprzedaży leku po cenie obniżonej o kwotę wynikającą z bonu przedstawionego przy zakupie przez nabywcę, otrzymanego w ramach akcji promocyjnej, jest kwota zapłacona przez nabywcę, odpowiadająca cenie obniżonej, tj. 1 grosz? 2. Czy koszt nabycia przez Spółkę produktów, których sprzedaż objęta jest tą promocją jest w całości kosztem uzyskania przychodu?
2006.06.14 - Urząd Skarbowy w Piasecznie - 1418/ZT/T/443-25/06SG
∟Wnioskiem z dnia 20.03.2006 r zwrócił się Pan do
2006.06.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-126-181/06/AJ
∟Czy wydatki na: 1) nagrody promocyjne rzeczowe w loteriach promocyjnych dla biorących udział w grze bingo, przekazywane losowo zgodne z Regulaminem, 2) art. przemysłowe, nie będące małymi prezentami i próbkami, przekazywane w ramach programu lojalnościowego dla zawierających zakłady bukmacherskie, 3) artykuły spożywcze, wykorzystywane w siedzibie w trakcie spotkań z kontrahentami oraz w niektórych punktach sprzedaży, gdzie gracz może bezpłatnie się nimi poczęstować stanowią koszt uzyskania przychodów, czy koszty te są kosztami reklamy podlegającej limitowi czy też reklamy nielimitowanej?
2006.06.08 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PP/443-19/06
∟Jak powinna być wyliczana wartość części nakładu gazet przekazywanych na cele reklamy i reprezentacji, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku VAT w fakturze wewnętrznej, jeżeli Wydawnictwo nie prowadzi szczegółowego rachunków kosztów wytworzenia jednego egzemplarza gazety? P O S T A N O W I E NI E
2006.06.07 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-317/06/AW
∟Podatnik zwrócił się z wątpliwościami dotyczącymi opodatkowania podatkiem VAT wykonywanych czynności przekazań na potrzeby reprezentacji i reklamy.
2006.05.30 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/518/WD/423/22/06/JL
∟1.Czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy upominków przekazywanych lekarzom, aptekarzom i hurtownikom Spółka może w całości zaliczyć w koszty reklamy publicznej?2.Czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy bonów YYY Spółka może zaliczyć w koszty reklamy publicznej?3.Czy przekazanie placówkom medycznym świadczeń rzeczowych stanowi koszty uzyskania przychodu jako reprezentacja w ramach limitu 0,25%?4.Czy koszty organizacji spotkań promocyjnych dla lekarzy oraz osób prowadzących obrót produktami leczniczymi stanowią koszty uzyskania przychodu w pełnej wysokości?5.Czy koszt przeprowadzenia akcji dla pacjentów (Białe Tygodnie, Białe Soboty) stanowi koszty uzyskania Spółki w pełnej wysokości jako reklama publiczna?6.Czy koszty sponsoringu w przypadku braku faktur...
2006.05.16 - Urząd Skarbowy w Oświęcimiu - PDP/423-2/06
∟Czy wydatki na organizację spotkania z kontrahentami frmy (połączonego z noclegiem) można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2006.05.08 - Urząd Skarbowy w Słupsku - PIII/2/443-7/06
∟Czy można odliczyć w całości podatek od towarów i usług od wydatków ponoszonych na reprezenatację i reklamę niepubliczną w przypadku przekroczenia limitu kosztów, określonego w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych?
46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.