Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reprezentacja
reprezentacja 1971 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
2005.05.12 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-251/JJ
∟Zakres stosowania przepisów prawa podatkowego - przepisów o podatku od towarów i usług
2005.05.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-110/88/05/AF
∟Pytanie Spółki dotyczy zaliczenia do kosztów podatkowych wydatków na wyeksponowanie sprzedawanych towarów bezpośrednio jak też za pośrednictwem regionalnych dystrybutoów dystrybutorów oraz udostępniania placówkom handlowym materiaów (środków trwałych) wyposażonych w logo firmy i amortyzacjji tych środków twałych.
2005.05.09 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/P1/423-0021/2/05/AK
∟Czy w przypadku przekroczenia limitu wydatków na cele reprezentacji i reklamy spółka nie ma prawa do obniżenia podatku VAT o podatek naliczony zawarty w tym wydatku?
2005.05.09 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach - IUSIPD1/PB/415/32/2005
∟Dotyczy możliwości zaliczenia wydatków poniesionych na zakup niewielkich ilości alkoholu w koszty reprezentacji stanowiącej koszt uzyskania przychodu.
2005.05.09 - Małopolski Urząd Skarbowy - PD2/423-29/05/32662
∟Spółka zwróciła się z zapytaniem czy postanowienia art. 16 ust. 1 pt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, dotyczą również kwot podatku od towarów i usług, wynikających z faktur dokumentujących zakup towarów i usług nabywanych przez Spółkę w celach reprezentacji i reklamy.POSTANOWIENIA
2005.05.05 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/P1/423-0021/1/05/AK
∟Czy ustalając wysokość limitu, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, winna przyjmować wydatki bez uwzględnienia zawartego w nich podatku naliczonego, czy też wydatek wraz z podatkiem VAT?
2005.04.26 - Trzeci Urząd Skarbowy w Bydgoszczy - PG-2-415-11/05
∟Czy koszty reprezentacji i reklamy należy rozliczać co miesiąc do wysokości 0,25 % przychodu, czy można raz w roku w grudniu sporządzić korektę w przypadku przekroczenia limitu.
2005.04.26 - Małopolski Urząd Skarbowy - PP1/443-47/05/MI/25565
∟Czy w oparciu o art. 88 ust. 3 pkt 3 ustawy o podatku od towarów i usług w sytuacji przekroczenia kwoty limitu 0,25 % przychodu podatkowego, uniemożliwiającego zaliczenietych wydatków do kosztów uzyskania przychodów, fakt opodatkowania przekazania towarów na reprezentację lub reklamę uprawnia do dokonania odliczenia podatku naliczonego przy zakupie tych towarów ?.
2005.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423/54/71/05/AW
∟Czy w przypadku ponoszenia przez Spółkę wydatków bezpośrednio i wyłącznie związanych z produktem usługobiorcy, na cele reprezentacji/reklamy niepublicznej, w ramach świadczonych usług, dopuszczalne jest uznanie przez Spółkę tych wydatków za koszt podatkowy w pełnej wysokości (tj. z pominięciem ograniczeń z art. 16 ust.1 pkt. 28ustawy ?).
2005.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-93/73/05/PK
∟Czy koszty towarów (pojedyncze egzemplarze kosmetyków, próbki i testery kosmetyków), przekazywanych redakcjom czasopism (w celu wykonania zdjęć lub w celu zapoznania się z towarem) oraz dziennikarzom w charakterze upominków, a także koszty zaproszeń na konferencje prasowe i koszty opakowań przekazywanych towarów są kosztami uzyskania?
2005.04.25 - Urząd Skarbowy w Bytomiu - II PD/423-5/05
∟Fundacja organizuje konferencje prasowe dla TV i dziennikarzy, na których prezentowana jest działalność Fundacji. Organizowane są też spotkania z przedstawicielami firm oraz z osobami prywatnymi, których Fundacja chce zainteresować swoją pracą. W trakcie tych spotkań Fundacja zapewnia symboliczny poczęstunek. Czy koszt usługi gastronomicznej związanej z tym poczęstunkiem może stanowić koszt uzyskania przychodów?
2005.04.22 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-2-443/24/05/AMM
∟Czy podatnikowi przysługuje prawo do pomniejszenia podatku należnego o podatek naliczony związany z nabyciem towarów (kawy, herbaty, alkoholu, owoców) zużywanych przez pracowników Spółki oraz w ramach poczęstunków dla klientów odwiedzających Spółkę.
2005.04.19 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie - D2-443/14/05
∟Czy spółka ma prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego od zakupu towarów zużytych na cele reprezentacji i reklamy przy przekroczonym limicie zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2005.04.14 - Urząd Skarbowy w Ostrowcu Świętokrzyskim - PP-443/22/2005
∟Czy podatnikowi przysługuje prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony oraz czy należy wystawiać fakturę wewnętrzną z wykazanym podatkiem należnym stwierdzającą przekazanie towarów i usług na potrzeby reprezentacji i reklamy ? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że zakupiono kawę, herbatę, słodycze, które zostały zużyte na potrzeby reprezentacji w trakcie spodkań z kontrahentami. Negocjacje handlowe przeprowadzane były także w lokalach gastronomicznych, w których kontrahenci podejmowani byli obiadem lub kolacją, dokonano również zakupu usług w zakresie ogłoszeń prasowych. Strona nie obniżała podatku należnego o podatek naliczony wynikaj
2005.04.14 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-23/CIT/05
∟Czy w przypadku przekroczenia limitu w podatku dochodowym wydatków na reklamę i reprezentację niepubliczną i braku możliwości odliczenia podatku naliczonego, podatek naliczony jest uznawany bezpośrednio za koszt uzyskania przychodu, czy też powiększa wartość wydatków limitowanych wraz z wartością netto zakupionych towarów i usług? W dniu 3.02.2005r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka ponosi koszty związane z reprezentacją i reklamą. Wydatki te w części mają charakter reprezentacji i reklamy prowadzonej w spo...
2005.04.14 - Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu - PSUS/PBO I/423/64/P/05/MD
∟Czy kwotę przekroczenia rocznego limitu wydatków na reprezentację i reklamę (w wysokości 0,25 % przychodu, która nie stanowi kosztu uzyskania przychodu zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, należy podzielić na 12 i korygować deklaracje podatkowe za miesiące, w których nastąpiło przekroczenie limitu o 1/12 limitu?
2005.04.12 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - IUSBIII/436/9/2005/kk
∟Czy zużycie towarów zakupionych, jak i własnych w czasie spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami - podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?Czy dla udokumentowania czynności zużycia w.w. towarów konieczne jest wystawienie faktury wewnętrznej?Czy fakt przekroczenia limitu (0,25% przychodu) ograniczającego możliwość zaliczenia wydatków na reprezentację i reklamę do kosztów uzyskania przychodów, będzie miał wpływ na możliwość obniżenia podtaku należnego o podatek naliczony przy zakupie towarów zużywanych w ramach w.w. spotkańW dniu 24 stycznia 2005r. został złożony wniosek w sprawie udzielenia pisemnej informacji co do zakresu i spo...
2005.04.12 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423/55/51/05/AW
∟Czy w przypadku ponoszenia wydatków na nabycie usług hotelowych i gastronomicznych, przeznaczanych przez Spółkę na cele reprezentacji oraz reklamy niepublicznej, uznawanych w świetle ustawy CIT za koszt podatkowy do wysokości 0,25% przychodów, wykorzystanie wskazanego limitu należy ustalać z uwzględnieniem wartości wydatków netto ?.
2005.04.11 - Urząd Skarbowy w Bytomiu - II PD/423-3/05
∟Spółka w ramach zawartej umowy na usługi promocyjne, promowała i reklamowała się w 2005r., na urozystości wręczenia "Laurów Umiejętności i Kompetencji 2004r." Czy koszty poniesione z tego tytułu należy zunać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, przy uwzględnieniu ograniczenia wynikającego z art. 16 ust. 1 pkt 28 ww. ustawy?
2005.04.11 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Tarnowie - PD1-4-423/4b/JM/05
∟Czy wydatki poniesione na zakup: art. spożywczych przeznaczonych na poczęstunek klientów na terenie zakładu pracy, niewielkiej ilości alkoholu przeznaczonego jako poczęstunek w trakcie spotkań z kontrahentami; druk ulotek informacyjnych, zakup i przekazanie prezentów klientom o wartości nie przekraczających 50 zł. stanowią w całości koszt uzyskania przychodów?
2005.03.30 - Pomorski Urząd Skarbowy - PV/443-12/IV/2005/JW
∟Czy przekazanie i zużycie własnych towarów (kawa, herbata, soki, woda) na rzecz pracowników przedsiębiorstwa oraz zużycie własnych towarów w ramach poczęstunku dla kontrahentów firmy (alkohol i w/w artykuły spożywcze) należy opodatkować podatkiem od towarów i usług?
2005.03.25 - Urząd Skarbowy w Zakopanem - PD-413/I/3/2005
∟Czy koszt nabycia sztandaru służącego do reklamowania działalności spółki i jej publicznego reprezentowania można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?
2005.03.25 - Małopolski Urząd Skarbowy - PP2/443-93/05/AL/20232
∟Czy czynność nieodpłatnego wydania katalogów oraz toreb foliowych, w które pakowane są katalogi powoduje obowiązek rozliczenia podatku należnego?
2005.03.25 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-45-28/05
∟Czy przekazanie na targach krajowych i zahranicznych oraz wyłożenie w punktach sprzedaży katalogów, folderów, długopisów z logo firmy można w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów jako reprezentacja nie limitowana.
2005.03.23 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/13/7/2005/KC
∟Czy przekazanie przez agencję reklamową nagród, służące świadczeniu usługi reklamowo - promocyjnej, stanowi część tej usługi, a w konsekwencji czy przekazanie nagród klientom będącym członkami Klubu nie jest przekazaniem towarów bez wynagrodzenia stanowiącym opodatkowaną dostawę towarów w myśl art. 7 ust. 2 i 3 ustawy o VAT?
2005.03.23 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej - PP/443-36/05
∟Czy czynność nieodpłatnego przekazania towarów do degustacji podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ?W zapytaniu Podatnik przedstawił następujący stan faktyczny:Podatnik prowadzi firmę zajmującą się produkcją wędlin i mięsa. Zgodnie z zawartymi umowami wydaje on własne wyroby, celem ich nieodpłatnego przekazania klientom, w czasie degustacji prowadzonych w hipermarketach. Degustacje prowadzone są przez hostessy zatrudnione na podstawie umowy-zlecenia lub zlecane są kontrahentowi, który obciąża Podatnika fakturami za wykonane usługi marketingowe.Ze względów sanitarnych wyroby te są przekazywane w oryginalnych opakowaniach, tj. blokach, których wartość...
2005.03.16 - Urząd Skarbowy w Krotoszynie - DP/423-1/05
∟Czy do kosztów uzyskania przychodów można zaliczyć wydatki poniesione na zakup alkoholu z przeznaczeniem na cele reprezentacji i reklamy?Pismem z dnia 10.01.2005r. Spółka zwróciła się do
2005.03.15 - Urząd Skarbowy Kraków-Prądnik - PP 443/12/2/05/ZM
∟Czy zużycie kawy, herbaty na "potrzeby sekretariatu" traktować należy jako czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
2005.03.14 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/005/0948/04
∟1. Jaką część czynszu za to mieszkanie mąż podatniczki może zaliczyć w ciężar kosztów uzyskania przychodów?2. Jaką część wydatków ponoszonych na kawę, herbatę i inne produkty przeznaczone do celów reprezentacji, a także na środki czystości - mąż podatniczki może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?3. Czy wydatki na dodatkowe nieobowiązkowe ubezpieczenie (III filar) stanowią koszt uzyskania przychodów?Stan faktyczny:Mąż podatniczki prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w wydzielonej części mieszkania zakupionego przed zawarciem związku małżeńskiego przez podatniczkę (mieszkanie stanowi majątek odrębny podatniczki). Ocena prawna stan...
2005.03.11 - Małopolski Urząd Skarbowy - PP1/443-38/05/BK/15808
∟1. Czy zużycie towarów i usług na cele reprezentacji i reklamy objęte jest zakresem przedmiotowym ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, tj. czy zużycie towarów i usług na cele związane z reprezentacją i reklamą wymaga opodatkowania podatkiem od twarów i usług?2. Czy przy zakupie wyżej wymienionych towarów i usług Spółka ma prawo do odliczenia podatku od towarów i usług?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.