Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: pomoc publiczna
pomoc publiczna 1047 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
2010.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-996/10/SD
∟Czy zgodnie z zasadami przyznawania przedsiębiorcom pomocy regionalnej oraz przepisami ustawy o pdop, w analizowanym stanie faktycznym (winno być zdarzeniu przyszłym), przy wyliczaniu wysokości kwoty dochodu wolnej od pdop, należy przyjąć faktyczną wysokość wydatków inwestycyjnych poniesionych w okresie od dnia uzyskania Zezwolenia do ostatniego dnia jego obowiązywania w związku z realizacją inwestycji, na którą uzyskano to Zezwolenie, nawet wówczas gdyby wydatki te przewyższały kwotę minimalnych nakładów inwestycyjnych w nim określonych, przy uwzględnieniu wskaźnika maksymalnej intensywności pomocy publicznej?
2010.10.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-587/10-4/MP
∟Należy zatem stwierdzić, iż wynagrodzenia Wnioskodawcy zaangażowanego we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 2007-2013 nie podlegają zwolnieniu z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 46, jak również na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 136 oraz pkt 137 ww. ustawy, gdyż jak wskazano powyżej, nie były finansowane ze środków bezzwrotnej pomocy, o których mowa w powołanym art. 21 ust. 1 pkt 46, oraz Wnioskodawca nie jest ani beneficjentem pomocy, ani uczestnikiem projektu.
2010.10.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-925/10/AK
∟Czy zwolnienie podatkowe, wynikające z art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP będzie miało zastosowanie wyłącznie do dochodu wygenerowanego w części zakładu, zmodernizowanej w ramach nowej inwestycji (projekt inwestycyjny NW-1), przeprowadzonej na terenie SSE, której koszty kwalifikowane stanowią podstawę kalkulacji wysokości pomocy publicznej, czy też zwolnienie podatkowe będzie miało zastosowanie do dochodu generowanego na terenie Strefy przez całość zakładu, tj. instalacje NW-1 oraz W-2, która to instalacja prowadziła produkcję także przed włączeniem jej do Specjalnej Strefy Ekonomicznej? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 1)
2010.10.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1340/10/AK
∟Od jakiego momentu Podatnik będzie uprawniony do rozpoczęcia korzystania ze zwolnienia - czy od momentu rozpoczęcia realizacji inwestycji (poniesienia pierwszych wydatków), czy też od momentu zakończenia realizacji inwestycji (przyjęcia do ewidencji ostatniego środka trwałego, wytwarzanego lub nabywanego w ramach inwestycji)? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 2)
2010.10.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-640/10-2/ES
∟Dochód Wnioskodawcy uzyskany z działalności gospodarczej prowadzonej przez niego na terenie specjalnej strefy ekonomicznej w zakresie określonym w zezwoleniu jest zwolniony z podatku dochodowego od osób fizycznych, niezależnie od tego czy został on wygenerowany za pomocą starych środków produkcji, które istniały w Przedsiębiorstwie przed uzyskaniem zezwolenia przez Wnioskodawcę (składniki majątku trwałego, konieczne do rozpoczęcia produkcji), czy w oparciu o nowe środki produkcji stworzone w wyniku realizacji nowej inwestycji w wykonaniu warunków zezwolenia (nowe linie produkcyjne). Wnioskodawca nie ma obowiązku wyodrębniania w prowadzonej ewidencji dochodów uzyskiwanych w związku z działalnością podstawowych składników trwałych oraz linii technologicznej.
2010.10.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-578/10-4/MM
∟Czy w sytuacji, gdy Spółka nie skorzysta ze zwolnienia, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, a okaże się, że przyznane Jej dofinansowanie w formie dotacji nie przekracza limitu maksymalnej dopuszczalnej wielkości pomocy publicznej, będzie ona mogła skorygować odpowiednio roczne zeznanie podatkowe CIT-8?
2010.09.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-19/10-3/ŁM
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie obowiązku złożenia informacji strefowych dołączanych do zeznania rocznego.INTERPRETACJA INDYWIDUALNANa podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z dnia 23 czerwca 2010 r. (data wpływu 28.06.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie obowiązku złożenia informacji strefowych dołączanych do zeznania rocznego – jest nieprawidłowe.UZASADNIENIEW dniu 28 czerwca 2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie:otrzymania pomocy publicznej z tytułu prowadzenia działalności strefowej,obowiązku złożenia informacji strefowych dołączanych do zeznania rocznego.W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.W dniu 5 września 2000 r. Spółka otrzymała zezwolenie na prowadzenie działalności na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Prawo do korzystania ze zwolnienia podatkowego uzależniono od spełnienia poniższych warunków:Spółka poniesie wydatki inwestycyjne, rozumiane zgodnie z paragrafem 2 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w wysokości 850.000 Euro do dnia 31 grudnia 2001 r.,Spółka utrzyma zatrudnienie na poziomie co najmniej 140 osób przez cały okres obowiązywania zezwolenia,wytwarzanie na terenie strefy wyrobów lub wykonywanie na jej terenie usług przy użyciu materiałów wytworzonych poza strefą oraz usług wykonanych poza jej terenem, których wartość pomniejszona o podatek od towarów i usług będzie się kształtować na poziomie max. 80% ceny uzyskanej ze sprzedaży wyrobów, pomniejszonej o podatek od towarów i usług.Podatnik skorzystał również z uprawnienia jakie przysługiwał mu na mocy regulacji art. 6 ust. 1, 2 i 4 ustawy z dnia 2 października 2003 r. o zmianie ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych i niektórych ustaw (dalej ustawa o sse 2003 r.), tj. wystąpił z wnioskiem o zmianę zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Minister Gospodarki decyzją z dnia 29 lutego 2008 r. w sprawie zmiany zezwolenia z dnia 5 września 2000 r. na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej skreślił pkt III pkt 3 zezwolenia dotyczący wyrobu wytworzonego na terenie strefy, czyli wymóg zachowania tzw. współczynnika strefowego.Z tytułu prowadzenia działalności na terenie sse, Podatnik korzysta ze zwolnienia podatkowego dochodów osiągniętych na terenie sse. Wielkość przysługującego zwolnienia podatkowego jest limitowana. Podatnik, jako tak zwany „stary” duży przedsiębiorca, korzysta ze zwolnienia podatkowego w kwocie stanowiącej równowartość 50% kosztów inwestycji poniesionych do dnia 31 grudnia 2006 r., zdyskontowanych na dzień uzyskania zezwolenia strefowego (art. 5 ust. 2 ustawy o sse 2003 r.). Wraz z momentem, kiedy wielkość wykorzystanej pomocy przekroczy maksymalną dopuszczalną wielkość pomocy publicznej zastosowanie znajdzie regulacja art. 7 ust. 2 ustawy o sse 2003 r. Oznacza to, że po pierwsze dochód osiągnięty na działalności strefowej będzie podlegał opodatkowaniu. Po drugie, obliczony podatek winien być przekazany na rachunek Funduszu Strefowego.Podatnik weryfikuje wielkość uzyskanej pomocy publicznej. W rozliczeniu za każdy rok podatkowy ustala wielkość otrzymanej pomocy publicznej zdyskontowanej na dzień udzielenia zezwolenia i porównuje tę wartość z wielkością przysługującej pomocy (50% wydatków inwestycyjnych zdyskontowanych na dzień otrzymania zezwolenia strefowego), tak aby ustalić moment, wraz z którym powstanie obowiązek przekazania odpowiedniej kwoty podatku na Fundusz Strefowy. Z prowadzonych wyliczeń wynika, że nie wykorzystano jeszcze przysługującej pomocy publicznej (w rozliczeniu za 2009 r.), a tym samym Podatnik nie ma obowiązku przekazania świadczenia na rzecz Funduszu Strefowego.W związku ze zmianą zezwolenia na podstawie decyzji z dnia 28 lutego 2008 r., do zeznań rocznych za 2008 r. oraz 2009 r. zostały załączone informacje strefowe. Odpowiednio do zeznania CIT-8 za 2008 r. dołączono „Rozliczenie podatku dochodowego od dochodów osiąganych z tytułu prowadzonej działalności na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie zezwolenia” (dalej SSE-R), a za 2009 r. „Rozliczenie zdyskontowanej wartości udzielonej pomocy publicznej i kosztów kwalifikujących się do objęcia tą pomocą” (dalej SSE-R/A) oraz SSE-R. W SSE-R dokonano kalkulacji wielkości wykorzystanej pomocy publicznej oraz pozostałej do wykorzystania pomocy publicznej, a w SSE-R/A podano wielkości otrzymanej pomocy publicznej, zdyskontowanej na dzień jej otrzymania oraz zdyskontowane wielkości wydatków kwalifikowanych. Za lata podatkowe 2002 / 2003 (rok podatkowy A) oraz 2003 / 2004 (rok podatkowy 2003 / 2004 trwał dłużej niż 12 miesięcy, ponieważ zmieniono rok podatkowy, odpowiednio na rok podatkowy pokrywający się z rokiem kalendarzowym; przedmiotowy rok podatkowy trwał do końca 2004 r.; dalej rok podatkowy B), których dotyczy zapytanie, Podatnik nie podał kwoty pomocy publicznej z tytułu prowadzenia działalności strefowej.W latach podatkowych A i B na działalności strefowej Podatnik osiągnął dochód, a na działalności pozastrefowej poniósł stratę. Jednocześnie na całkowitej działalności (strefowej oraz pozastrefowej) poniesiono stratę. Dla celów rozliczeniowych Podatnik przyjął, że w roku podatkowym A oraz B nie uzyskał pomocy publicznej. W SSE-R/A nie wskazano zatem żadnej kwoty pomocy publicznej uzyskanej na dzień 31 grudnia 2003 r. oraz 31 marca 2005 r. z tytułu prowadzenia działalności strefowej. Za lata 2003 - 2005 Podatnik ujął wyłącznie kwotę pomocy publicznej uzyskanej w formie zwolnienia z podatku od nieruchomości. Są to: pomoc publiczna uzyskana na dzień 15 stycznia 2003 r. w kwocie 479.397,98 PLN (wielkość zdyskontowana na dzień uzyskania zezwolenia strefowego 352.669,92 PLN) oraz na dzień 15 stycznia 2004 r. w kwocie 80.639,70 PLN (wielkość zdyskontowana na dzień uzyskania zezwolenia strefowego 56.110,48 PLN).W związku z powyższym zadano następujące pytania.Czy w związku z poniesieniem straty na całkowitej działalności, Podatnik który korzysta ze zwolnienia podatkowego na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, otrzymuje pomoc publiczną z tytułu prowadzenia działalności na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej...Czy do zeznania rocznego składanego na podstawie art. 27 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Podatnik dołącza informacje strefowe, tj. formularze SSE-R oraz SSE-R/A, odpowiednio od dnia otrzymania decyzji zmieniającej zezwolenie na mocy regulacji art. 6 ust. 1, 2 i 4 ustawy z dnia 2 października 2003 r. o zmianie ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych i niektórych ustaw... Jeśli odpowiedź na pytanie będzie przecząca, czy Podatnik powinien skorygować złożone informacje zgodnie z art. 81 Ordynacji podatkowej, wskazując w nich kwoty zerowe...Przedmiotem niniejszej interpretacji indywidualnej jest odpowiedź na pytanie drugie.
2010.09.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-19/10-2/ŁM
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie otrzymania pomocy publicznej z tytułu prowadzenia działalności strefowej.
2010.09.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-480/10-4/MS
∟CIT - w zakresie skutków podatkowych prowadzenia działalności gospodarczej na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
2010.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-256/10/MK
∟1. Czy po uzyskaniu nowego zezwolenia i poniesieniu kosztów nowej inwestycji, zgodnie z powyższym rozporządzeniem Rady Ministrowi z dnia 10 grudnia 2008 r., spółce przysługiwać będzie prawo do odliczenia 60% nakładów inwestycyjnych od podatku od osób prawnych generowanego zarówno przez "część" przedsiębiorstwa „M.” Sp. z o.o. działającego na bazie zezwolenia z dnia 14 listopada 2000 r. (które wygaśnie z końcem 2011 r.), jak i przez tę "część" przedsiębiorstwa działającego na podstawie nowego zezwolenia, które spółka dopiero otrzyma? Czy jest zatem możliwe stosowanie powyższego odliczenia od podatku wyliczonego łącznie z dochodu wypracowanego z obu "części" tego samego przedsiębiorstwa?2. Czy Spółka po otrzymaniu nowego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie SSE i po poniesieniu kosztów inwestycyjnych przed końcem 2011 r. (czyli jeszcze w czasie trwania obecnego zezwolenia z dnia 14 listopada 2000 r.) uzyska prawo do odliczenia 60% poniesionej kwoty nowej inwestycji począwszy od dnia 1 września 2011 r. - tj. po wygaśnięciu 100% zwolnienia od podatku od osób prawnych, czy też nabędzie prawo takiego odliczenia dopiero po wygaśnięciu "starego" zezwolenia z dnia 14 listopada 2000 r. - tj. po 31 grudnia 2011 r.?
2010.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-772/10/PP
∟Czy dla potrzeb kalkulacji wysokości zwolnienia podatkowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy CIT, Spółka powinna zaliczyć wszystkie wydatki inwestycyjne kwalifikujące się dla w/w celów zgodnie z przepisami § 6 pkt 1 Rozporządzenia, które zostały poniesione w trakcie obowiązywania Zezwolenia, tj. także wydatki w tej części, w której przekraczają pułap wydatków określonych literalnie w Zezwoleniu?
2010.08.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-779/10/AK
∟Czy zgodnie z zasadami przyznawania przedsiębiorcom pomocy regionalnej oraz przepisami ustawy o PDOP, w analizowanym stanie faktycznym, przy wyliczaniu wysokości kwoty dochodu wolnej od PDOP należy przyjąć faktyczną wysokość wydatków kwalifikowanych poniesionych w trakcie obowiązywania zezwolenia na realizację inwestycji, w związku z którą uzyskano to zezwolenie, nawet wówczas gdyby wydatki te przewyższały kwotę minimalnych nakładów inwestycyjnych w nim określonych, przy uwzględnieniu wskaźnika maksymalnej intensywności pomocy publicznej?
2010.08.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-580/10/KB
∟kolejność wykorzystania pomocy publicznej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej, w sytuacji posiadania 2 zezwoleń.
2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-675/10/AP
∟Czy wydatki inwestycyjne w rozumieniu § 6 Rozporządzenia, które zostaną poniesione przez Spółkę w związku z realizowaną inwestycją na terenie SSE (dalej: Inwestycja) w trakcie obowiązywania Zezwolenia, przewyższające kwotę wydatków inwestycyjnych określoną w Zezwoleniu powiększą kwotę przysługującego Spółce zwolnienia podatkowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 Ustawy CIT?
2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-674/10/AK
∟Czy wydatki inwestycyjne w rozumieniu § 6 Rozporządzenia, które zostaną poniesione przez Spółkę w związku z realizowaną inwestycją na terenie SSE (dalej: Inwestycja) w trakcie obowiązywania Zezwolenia, przewyższające kwotę wydatków inwestycyjnych określoną w Zezwoleniu powiększą kwotę przysługującego Spółce zwolnienia podatkowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 Ustawy CIT?
2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-673/10/AK
∟Czy wydatki inwestycyjne w rozumieniu § 6 Rozporządzenia, które zostaną poniesione przez Spółkę w związku z realizowaną inwestycją na terenie SSE (dalej: Inwestycja) w trakcie obowiązywania Zezwolenia, przewyższające kwotę wydatków inwestycyjnych określoną w Zezwoleniu powiększą kwotę przysługującego Spółce zwolnienia podatkowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 Ustawy CIT?
2010.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/10-4/MM
∟Czy w związku z realizacją nowej inwestycji w ramach Zezwolenia B na działalność w SSE, Spółka będzie uprawniona do zsumowania kwot zwolnień podatkowych przysługujących Jej w odniesieniu do wydatków inwestycyjnych poniesionych na podstawie Zezwolenia A i Zezwolenia B i zastosowania tak obliczonego limitu zwolnienia podatkowego do całości dochodu uzyskanego z działalności gospodarczej prowadzonej na terenie Strefy na podstawie Zezwoleń A i B? Tak więc, czy Spółka może wykorzystywać całą pomoc publiczną w ramach obu Zezwoleń (w formie zwolnienia z podatku dochodowego) w pierwszej kolejności, aż do wyczerpania kwoty zwolnienia podatkowego wynikającej z Zezwolenia A, a następnie do wyczerpania kwoty zwolnienia podatkowego przysługującej Spółce w ramach Zezwolenia B?
2010.07.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-191/10/MT
∟Czy koszty realizacji inwestycji w postaci rozbudowy pomieszczeń biurowych oraz magazynowo-produkcyjnych, w których będzie prowadzona działalność objęta zezwoleniem strefowym, będą mieć wpływ na wielkość przysługującego Spółce limitu zwolnienia, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.06.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-135a/10/MK
∟Czy jako datę powstania przychodu z tytułu odszkodowania należy uznać datę jego wpływy na rachunek Spółki?
2010.06.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-135/10/MK
∟Czy otrzymane odszkodowanie powinno być kwalifikowane jako przychody uzyskiwane z wykonywania działalności gospodarczej na terenie Strefy, na podstawie zezwolenia i tym samym powinny korzystać ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy?
2010.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-155/10-5/MS
∟przepis § 6 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej nie przewiduje możliwości uznania wydatków na nabycie elementów składowych do posiadanych linii produkcyjnych, o których mowa we wniosku za wydatki kwalifikujące się do objęcia pomocą.
2010.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-769/10/SD
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki zgodnie z którym, Spółka powinna dokonywać dyskontowania całej uzyskanej pomocy publicznej (tj. faktycznie otrzymanego zwolnienia w pdop, na podstawie trzech zezwoleń łącznie), najpierw na dzień uzyskania pierwszego zezwolenia, a po wyczerpaniu przysługującego w ramach pierwszego zezwolenia limitu pomocy, na dzień wydania drugiego zezwolenia i finalnie po wyczerpaniu limitu pomocy przysługującego w ramach drugiego zezwolenia, na dzień uzyskania trzeciego zezwolenia? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 2)
2010.06.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-209/10-6/MM
∟Czy od daty zmiany wielkości Spółki z przedsiębiorstwa średniego do przedsiębiorstwa dużego można uwzględnić zwiększenie współczynnika intensywności pomocy określonego w § 4 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 września 2004 r. w sprawie łódzkiej specjalnej strefy ekonomicznej (Dz. U. z 2004 r. Nr 215, poz. 2183 ze zm.)?
2010.06.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-209/10-5/MM
∟Na podstawie przedstawionego przykładu Spółka prosi o odpowiedź, czy kwota kwalifikowanych kosztów inwestycji po uwzględnieniu intensywności pomocy stanowi ulgę o równowartości dochodu zwolnionego z opodatkowania, czy ulgę o równowartości podatku należnego od dochodu zwolnionego?
2010.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-195/10-5/MM
∟Czy od daty zmiany wielkości Spółki z przedsiębiorstwa średniego do przedsiębiorstwa dużego nie należy uwzględniać zwiększenia współczynnika intensywności pomocy określonego w § 4 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie specjalnej strefy ekonomicznej (Dz. U. z 2004 r., nr 222, poz. 2250 ze zm.)?
2010.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-195/10-4/MM
∟Na podstawie przedstawionego przykładu Spółka prosi o odpowiedź, czy kwota kwalifikowanych kosztów inwestycji po uwzględnieniu intensywności pomocy stanowi ulgę o równowartości dochodu zwolnionego z opodatkowania czy ulgę o równowartości podatku od dochodu zwolnionego?
2010.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-435/10/AK
∟Czy prowadzenie przez Spółkę magazynu wyrobów gotowych, który jest zlokalizowany poza terenem SSE stanowi odrębną działalność gospodarczą Spółki, która w oparciu o § 5 ust. 3 Rozporządzenia SSE powinna zostać wydzielona od działalności Spółki prowadzonej na terenie SSE i czy dochody uzyskane ze sprzedaży poprzez magazyn wyrobów wytworzonych na terenie SEE podlegają w całości zwolnieniu z podatku dochodowego?
2010.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-107/10/MK
∟Czy Spółka po sprzedaży budynku prowadząc działalność gospodarczą na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej i uzyskując dochody z tytułu działalności, na którą uzyskała zezwolenie nie utraci zwolnienia od podatku dochodowego na działalność w strefie?
2010.05.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-192/10-2/ŁM
∟Czy za wydatki kwalifikujące się do objęcia pomocą stanowiące podstawę do obliczenia dochodu wolnego od podatku dochodowego od osób prawnych zgodniez art. 17 ust. 1 pkt. 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółka może uznać całą sumę kosztów inwestycji poniesionych w okresie, który określono w Zezwoleniu, czyli do dnia zakończenia inwestycji, nie później niż do 31 grudnia 2010 r.?
2010.05.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-358/10/AK
∟Czy wydatkiem kwalifikującym się do objęcia pomocą publiczną w formie zwolnienia od podatku dochodowego od osób prawnych, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, są wydatki spółki w rozumieniu § 6 Rozporządzenia do wysokości określonej w zezwoleniu, czy też wszelkie wydatki spółki spełniające kryteria wskazane w § 6 Rozporządzenia, poniesione po dniu uzyskania zezwolenia i w okresie jego ważności? (stan faktyczny)
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.