Interpretacje do przepisu
art. 13 Ordynacji podatkowej
1773/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 13 Ordynacji podatkowej
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
2021.04.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.89.2021.1.JKT
∟-czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym w sytuacji gdy Spółka generowała dochody z działalności wskazanej w decyzji na terenie SSE od dnia 2014 r. z tytułu działalności testowej miała możliwość wyboru momentu rozpoczęcia skorzystania ze zwolnienia, tj. czy mogła odsunąć w czasie moment rozpoczęcia korzystania ze zwolnienia,
-czy Spółka ma prawo odliczyć od przychodu osiągniętego z tytułu sprzedanej w 2019 r. nieruchomości 50% straty osiągniętej w 2014 r. i w 2015 r. z tytułu prowadzonej działalności testowej.
2021.04.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.85.2021.1.BM
∟w zakresie ustalenia, czy prace badawczo-rozwojowe realizowane przez Spółkę w ramach budowy linii do malowania stanowią działalność badawczo-rozwojową w rozumieniu art. 4a pkt 26 w zw. z art. 4a pkt 28 ustawy o CIT, co w konsekwencji uprawnia Wnioskodawcę do odliczenia od podstawy opodatkowania wydatków kwalifikowanych ponoszonych w związku z realizacją przedmiotowego projektu z uwzględnieniem limitów określonych w art. 18d ust. 7 ustawy o CIT
2021.04.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.68.2021.2.BD
∟Czy kwota odszkodowania należna od firmy ubezpieczeniowej w związku z uszkodzeniem pojazdu samochodowego rozliczona w sposób bezgotówkowy w sposób opisany w stanie faktycznym jest przychodem podatkowym dla Spółki?
Czy opłacone bezpośrednio przez firmę ubezpieczeniową wydatki na powypadkową naprawę pojazdu Spółki przez warsztat samochodowy w sposób opisany w stanie faktycznym stanowią dla Spółki koszt uzyskania przychodu?
2021.04.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.49.2021.2.MZA
∟Ustalenie, czy:
-przez podmiot, który „nie poniósł straty podatkowej” w roku podatkowym należy rozumieć podmiot, który nie poniósł takiej straty z tego źródła przychodów, w ramach którego opodatkowane są transakcje dokonywane przez ten podmiot (w tym przypadku przez Wnioskodawcę) – jest prawidłowe,
-obowiązku sporządzenia lokalnej dokumentacji cen transferowych w przypadku gdy stroną transakcji są:
-krajowe podmioty powiązane – jest prawidłowe,
-podmioty zagraniczne – jest nieprawidłowe.
2021.04.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.68.2021.3.AN
∟Interpretacja w zakresie ustalenia, czy:
-opisana w stanie faktycznym działalność Wnioskodawczyni w zakresie prowadzonego projektu badawczego spełnia definicję działalności badawczo-rozwojowej zawartą w art. 4a pkt 26 ustawy CIT;
-koszty wynagrodzenia osoby nadzorującej proces wytwarzania nowych wyrobów mogą być uznane za koszty kwalifikowane w rozumieniu przepisów art. 18d ust. 2 pkt 1 i 1a ustawy CIT;
-koszty pracowników oddelegowanych do opracowywania, testowania oraz badania nowych produktów mogą być uznane za koszty kwalifikowane w rozumieniu przepisów art. 18d ust. 2 pkt 1 i 1a ustawy CIT;
-mogą być uznane za koszty kwalifikowane w rozumieniu przepisów art. 18d ust. 2 pkt 2 ustawy CIT koszty związane z nabywaniem zewnętrznych surowców do wytwarzania nowych produktów w fazie koncepcyjnej przeznaczonych do:
- testów wewnętrznych;
- oferowania klientom w punktach detalicznych,
-odpisy amortyzacyjne od maszyn wykorzystywanych do opracowywania i wstępnej produkcji nowych produktów mogą stanowić koszty kwalifikowane w rozumieniu przepisów art. 18d ust. 3 ustawy CIT, w zakresie w jakim są wykorzystywane do działalności rozwojowej;
-koszty związane z funkcjonowaniem wewnętrznego laboratorium w zakresie wyposażenia nie będącego środkami trwałymi oraz materiałów i surowców wykorzystywanych do testowania nowych produktów mogą stanowić koszty kwalifikowane w rozumieniu przepisów art. 18d ust. 2 pkt 2a ustawy CIT.
2021.04.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.60.2021.2.MMU
∟1. Czy środki otrzymane przez Spółkę z FGŚP na podstawie art. 15g Ustawy o COVID-19, jako dofinansowanie do wynagrodzeń stanowią przychód w rozumieniu art. 12 ust. 1 ustawy o PDOP, natomiast dofinansowanie do wynagrodzeń, które rozpoznane są jako koszty uzyskania przychodu w wyniku działalności zwolnionej stanowią przychód z działalności zwolnionej z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 34 Ustawy o PDOP?
2. Czy wynagrodzenie dla pracowników Spółki wypłacone ze środków pochodzących z dofinansowania z FGŚP jest dla Spółki podatkowym kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 4g ustawy o PDOP, a w odniesieniu do pracowników wykonujących w ramach obowiązków służbowych czynności związane z działalnością strefową stanowi koszt uzyskania przychodów z działalności podlegającej zwolnieniu z opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o PDOP, jako koszty bezpośrednio alokowane do wyniku z działalności strefowej, bądź jako koszty wspólne przypisane w części do tego wyniku za pomocą klucza przychodowego (w odniesieniu do pracowników pełniących funkcje wspólne dla całej Spółki)?
2021.04.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.470.2020.1.BD
∟Czy kwota niewypłaconego zysku Spółki tytułem dywidendy, w przypadku przeznaczenia zysku na kapitał rezerwowy przed dniem wypłaty dywidendy, będzie stanowić dla Wnioskodawcy przychód w podatku CIT - w szczególności przychód z tytułu umorzenia zobowiązania zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy o CIT?
2021.04.21 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.51.2021.1.SP
∟zaliczenie do kosztów uzyskania przychodu wydatków w dniu ich poniesienia na nabywanie jednostek VCU/CER
2021.04.19 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-1.4010.74.2021.1.AH
∟Ustalenie:
-czy przepis art. 4a pkt 10 ustawy o pdop (w brzmieniu obowiązującym przed 1 stycznia 2020 r. oraz w brzmieniu od 1 stycznia 2020 r.) należy interpretować w ten sposób, że w celu ustalenia, czy Bank posiadał w latach podatkowych 2018, 2019 i 2020 status „małego podatnika”, przy obliczaniu wysokości „przychodów ze sprzedaży” uzyskiwanych przez Bank w latach podatkowych 2017, 2018 i 2019 należało pominąć zarówno cenę uzyskiwaną przez Bank w związku ze sprzedażą Obligacji na rzecz Kontrahentów, jak i dyskonto uzyskiwane przez Bank w związku z transakcjami, których przedmiotem były Obligacje (różnica pomiędzy ceną sprzedaży Obligacji otrzymywaną przez Bank, a ceną zakupu Obligacji poniesioną przez Bank);
-czy przepis art. 4a pkt 10 ustawy o pdop (w brzmieniu od 1 stycznia 2020 r.) należy interpretować w ten sposób, że w celu ustalenia, czy Bank posiada w roku podatkowym 2021 oraz będzie posiadać w kolejnych latach podatkowych status „małego podatnika”, przy obliczaniu wysokości „przychodów ze sprzedaży” uzyskiwanych przez Bank każdorazowo w roku podatkowym poprzedzającym dany rok podatkowy należy pomijać zarówno cenę uzyskiwaną przez Bank w związku ze sprzedażą Obligacji na rzecz Kontrahentów, jak i dyskonto uzyskiwane przez Bank w związku z transakcjami, których przedmiotem są Obligacje (różnica pomiędzy ceną sprzedaży Obligacji otrzymywaną przez Bank, a ceną zakupu Obligacji poniesioną przez Bank);
-czy przepisy ustawy o pdop, w szczególności przepisy art. 12 i art. 19 ust. 1 pkt 2 (w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r.), należy interpretować w ten sposób, że Bank powinien był rozpoznawać jako „przychód” w związku z transakcjami, których przedmiotem było kupno i sprzedaż przez Bank Obligacji, jedynie kwotę dyskonta (różnica pomiędzy ceną sprzedaży Obligacji otrzymywaną przez Bank, a ceną zakupu Obligacji poniesioną przez Bank), nie rozpoznając przy tym „przychodu” w postaci kwot ceny sprzedaży otrzymanych przez Bank w związku ze sprzedażą Obligacji na rzecz Kontrahentów;
-czy przepisy ustawy o pdop, w szczególności przepisy art. 12 i art. 19 ust. 1 pkt 2 (w brzmieniu od 1 stycznia 2021 r.), należy interpretować w ten sposób, że Bank powinien rozpoznawać jako „przychód” w związku z transakcjami, których przedmiotem jest kupno i sprzedaż przez Bank Obligacji, jedynie kwotę dyskonta (różnica pomiędzy ceną sprzedaży Obligacji otrzymywaną przez Bank, a ceną zakupu Obligacji poniesioną przez Bank), nie rozpoznając przy tym „przychodu” w postaci kwot ceny sprzedaży otrzymywanych przez Bank w związku ze sprzedażą Obligacji na rzecz Kontrahentów.
2021.04.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-3.4012.109.2021.1.JG
∟możliwość niedrukowania paragonu w postaci papierowej oraz prawa do wystawienia i przesłania nabywcy pocztą elektroniczną paragonu w postaci elektronicznej
2021.04.16 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.74.2021.2.PC
∟W związku z udzieleniem przez Pożyczkodawcę pożyczki za wynagrodzeniem w postaci odsetek Wnioskodawca powinien rozpoznać na terytorium Polski import usług (świadczenie usług ze strony Pożyczkodawcy z siedzibą we Francji) podlegający zwolnieniu z podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 38 ustawy.
2021.04.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.61.2021.2.MS
∟Prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn.: „…”.
2021.04.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4019.4.2020.1.PK
∟Uznanie przychodu uzyskiwanego z tytułu na rzecz przedsiębiorców za przychód ze sprzedaży detalicznej w rozumieniu art. 5 ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej.
2021.04.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB2-3.4011.151.2017.13.KK
∟Skutki podatkowe korzystania przez pracowników z samochodów służbowych do celów prywatnych i związanych z tym obowiązków płatnika
2021.04.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.24.2021.ŚS
∟w zakresie ustalenia czy ten wydatek poniesiony na współfinansowania kosztów zadania inwestycyjnego „Przebudowa (…)” w Spółce stanowi koszt uzyskania przychodów w momencie poniesienia, czy stanowi inwestycję w obcym środku trwałym zaliczonym do koszów uzyskania przychodów poprzez odpisy amortyzacyjne
2021.04.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.73.2021.2.PC
∟Czy kwota dofinansowania przez Spółkę częściowo przygotowanych posiłków na rzecz pracowników stanowi koszt uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2021.04.15 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.50.2021.2.JKU
∟w zakresie ustalenia:
- czy Spółka postępuje prawidłowo nie uznając za koszty uzyskania przychodów wydatków na naprawy do momentu otrzymania odszkodowania, a w momencie jego wpływu zaliczając w koszty podatkowe nadwyżkę wydatków na naprawy nad otrzymanym odszkodowaniem, oraz nie uznając otrzymanego odszkodowania, do wysokości poniesionych wydatków na naprawy nie zaliczonych do kosztów uzyskania przychodów, do przychodów podatkowych,
- w przypadku odpowiedzi negatywnej na pytanie nr 1, czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, która uznaje otrzymane odszkodowania za przychody niepodlegające opodatkowaniu na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 54a i ust. 10a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych do wysokości poniesionych wydatków na naprawy nie zaliczonych uprzednio do kosztów uzyskania przychodów, natomiast - w przypadku gdy otrzymane odszkodowania są niższe od poniesionych wydatków - uznając za koszty podatkowe w momencie wpływu ubezpieczenia tą część wydatków na naprawy, które nie zostały pokryte ubezpieczeniem.
2021.04.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IPPB5/4510-410/16-3/S/AJ/JC
∟1. Czy zysk wypłacony Wnioskodawcy na podstawie uchwały Zgromadzenia Wspólników Spółki osobowej z Luksemburga z tytułu posiadania przez niego statusu wspólnika o ograniczonej odpowiedzialności w przedmiotowej Spółce należy traktować na gruncie Ustawy CIT, jako przychód, o którym mowa w art. 5 w zw. z art. 12 Ustawy CIT?
2.Czy w związku z posiadaniem przez Wnioskodawcę statusu wspólnika o ograniczonej odpowiedzialności w Spółce osobowej z Luksemburga, obowiązek podatkowy w CIT po stronie Wnioskodawcy powstaje dopiero w momencie faktycznego otrzymania przypadającego na niego udziału w zysku przedmiotowej Spółki, do którego otrzymania będzie uprawniony dopiero w momencie podjęcia uchwały przez zgromadzenie wspólników Spółki o wypłacie zysku wspólnikom, a następnie do wpłacenia zaliczki na podatek dochodowy za miesiąc, w którym otrzymał on przedmiotowe świadczenie?
2021.04.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.6.2021.3.BM
∟w zakresie:
- ustalenia, czy do zysków wypracowanych przez Wnioskodawcę od dnia nabycia przez niego statusu podatnika CIT, wypłacanych Wspólnikowi po tym dniu, znajduje zastosowanie zwolnienie określone w art. 13 ust. 3 Ustawy nowelizującej w związku z art. 22 ust. 4 ustawy o CIT, przy spełnieniu warunków stosowania tego zwolnienia, tj. gdy okres dwóch lat nieprzerwanego posiadania udziałów przez komandytariusza – liczony od dnia kiedy spółka komandytowa (Wnioskodawca) uzyska status podatnika podatku dochodowego od osób prawnych, tj. od 1 maja 2021 r. - upłynie po dniu wypłaty zysku przez Wnioskodawcę;
- liczenia okresu 2-letniego nieprzerwanego posiadania przez komandytariusza udziałów w spółce komandytowej, wypłacającej zysk wypracowany po uzyskaniu statusu podatnika CIT, poprzez uwzględnienie okresu posiadania takich udziałów przez komandytariusza także przed nabyciem przez spółkę komandytową statusu podatnika (w niniejszym przypadku przed dniem 1 maja 2021 r.).
2021.04.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.8.2021.3.MBD
∟W zakresie ustalenia, czy do zysków wypracowanych przez Wnioskodawcę od dnia nabycia przez niego statusu podatnika CIT, wypłacanych Wspólnikowi przez Wnioskodawcę po tym dniu (tj. nabycia statusu podatnika CIT) znajduje zastosowanie zwolnienie określone w art. 13 ust. 3 Ustawy nowelizującej w związku z art. 22 ust. 4 ustawy o CIT, przy spełnieniu warunków stosowania tego zwolnienia.
2021.04.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.160.2021.1.MZA
∟Ustalenie, czy Spółka będzie mogła w przyszłości począwszy od pierwszego miesiąca każdego następnego roku podatkowego dokonać dalszego obniżenia wcześniej obniżonych stawek amortyzacyjnych lub dowolnego podwyższenia, jednakże do poziomu nie wyższego niż wynika to z przepisów art. 16i ustawy o pdop, w odniesieniu do składników majątku wprowadzonych do ewidencji środków trwałych przed 1 stycznia 2021 r. (pytanie oznaczone we wniosku nr 2).
2021.04.13 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.70.2021.1.MZA
∟Ustalenie, czy obniżenie stawek amortyzacyjnych, o których mowa w art. 16i ust. 5 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, mogło oraz będzie mogło w przyszłości zostać dokonane do dowolnej wysokości (np. nawet do poziomu 0,11%) w odniesieniu do składników majątku wprowadzonych do ewidencji środków trwałych przed 1 stycznia 2021 r. (pytanie oznaczone we wniosku nr 1).
2021.04.12 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.46.2021.2.JKU
∟w zakresie ustalenia, czy:
-przedstawione w opisie zaistniałego stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego prace twórcze, w wyniku których powstają utwory, stanowią prace badawczo-rozwojowe w rozumieniu przepisów, o których mowa w art. 4a pkt 26 ustawy o CIT,
-Wnioskodawca jest uprawniony do skorzystania z ulgi B+R, a w rezultacie czy ma możliwość zaliczenia wskazanych w treści stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego wydatków związanych z realizowanymi pracami rozwojowymi (tj. kosztów wynagrodzenia pracowników, kosztów materiałów i surowców oraz odpisów amortyzacyjnych dokonywanych od środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych), o ile stanowią one podatkowe koszty uzyskania przychodów w rozumieniu przepisów o CIT, do kosztów kwalifikowanych, o których mowa w art. 18d ust. 2 ustawy o CIT.
2021.04.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.66.2021.1.JKU
∟w zakresie konsekwencji podatkowych w związku z objęciem udziałów w spółce z o.o.
2021.04.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.46.2021.1.JC
∟Możliwość zastosowania przepisów polsko-brytyjskiej umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania w odniesieniu do wypłaconych należności z tytułu udziału w zyskach przez polską spółkę komandytową na rzecz zagranicznej, transparentnej podatkowo spółki osobowej, której wspólnikiem jest rezydent podatkowy w Wielkiej Brytanii.
2021.04.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4012.66.2021.1.MAZ
∟Prawo do zastosowania stawki 0% z tytułu WDT w przypadku gromadzenia wskazanych przez Spółkę dokumentów (faktury od przewoźnika towarów oraz bankowego potwierdzenia przelewu, potwierdzającego zapłatę za wysyłkę lub transport towarów); brak prawa wykazania WDT ze stawką VAT 0% w deklaracji podatkowej za okres, w którym powstał obowiązek podatkowy z tytułu WDT, nawet jeżeli przed upływem terminu do złożenia deklaracji podatkowej za ten okres rozliczeniowy Spółka nie będzie jeszcze dysponować dokumentami wymaganymi do ustanowienia domniemania realizacji WDT.
2021.04.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.65.2021.1.IM
∟w zakresie ustalenia czy:
-Spółka może dokonać odliczenia na podstawie art. 18d ust. 1 ustawy o CIT w związku z art. 18d ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, Kosztów Zatrudnienia Specjalistów B+R w części dotyczącej realizacji działalności Działalność B+R Spółki, zgodnie z przedstawionym opisem stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego,
-Spółka, przez ogólny czas pracy dla potrzeb określenia Kosztów Zatrudnienia na podstawie art. 18d ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT definiuje czas pracy, w jakim pracownik pozostaje do dyspozycji pracodawcy, tj. Spółki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy,
-Spółka może dokonać odliczenia na podstawie art. 18d ust. 1 ustawy o CIT w związku z art. 18d ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT całości Kosztów Zatrudnienia Specjalistów B+R dotyczących premii miesięcznych/kwartalnych/rocznych dotyczących wyłącznie Działalności B+R Spółki zgodnie z przedstawionym opisem stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego.
2021.04.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-3.4019.2.2021.1.PK
∟Określenie podstawy opodatkowania podatkiem od sprzedaży detalicznej
2021.04.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IPPB5/4510-1/16-4/S/JC
∟1. Czy przy wypłacie na rzecz Lidera odsetek od kwot środków pieniężnych udostępnionych Wnioskodawcy przez Lidera w ramach systemu Cash-poolingu Wnioskodawca jest obowiązany na podstawie Umowy PL-LUX do pobrania podatku u źródła w wysokości 5% kwoty odsetek brutto należnych Liderowi jako rzeczywistemu odbiorcy tych odsetek w rozumieniu art. 11 ust. 2 tejże umowy, pod warunkiem otrzymania od Lidera certyfikatu rezydencji wydanego przez właściwe władze podatkowe Luksemburga?
2. Czy odsetki od kwot środków pieniężnych udostępnionych Wnioskodawcy przez Lidera w ramach systemu Cash-poolingu wypłacane przez Wnioskodawcę na rzecz Lidera będą podlegały zwolnieniu od opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 3 UPDOP, w przypadku otrzymania od Lidera certyfikatu rezydencji wydanego przez właściwe władze podatkowe Luksemburga oraz oświadczenia, że w stosunku do wypłacanych należności spełnione zostały warunki, o których mowa odpowiednio w art. 21 ust. 3a i 3c UPDOP?
2021.04.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.11.2021.2.MZA
∟w zakresie braku zastosowania ograniczenia, o którym mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zaliczaniu do kosztów uzyskania przychodów wynagrodzenia na usługi IT ponoszone przez Spółkę w części dotyczącej:
- prawa do oprogramowania;
- przetwarzania danych;
- zarządzania stronami internetowymi (hosting)
- pozostałych usług IT
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.