Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: banki

 

banki 3027 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

2019.10.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.319.2019.1.AW
     ∟Wpłaty na wydzielony Fundusz, dokonywane za pośrednictwem organizacji płatniczych w związku z uczestnictwem w Programie, stanowią dla Banku koszty uzyskania przychodów inne niż bezpośrednio związane z przychodami. Powinny więc zostać rozpoznane zgodnie z art. 15 ust. 4d i 4e Ustawy o CIT jako koszt pośredni w momencie ujęcia w księgach rachunkowych na podstawie otrzymanej od organizacji płatniczej noty księgowej/indywidualnego dokumentu rozliczeniowego.

2019.09.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-1.4010.314.2019.1.MF
     ∟w zakresie ustalenia, czy w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w powiązaniu z art. 16 ust. 1 ww. ustawy, Koszt Wymogu MREL ponoszony przez Wnioskodawcę na rzecz Banku B. na podstawie Porozumienia będzie stanowić koszt uzyskania przychodów.

2019.09.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.363.2019.1.IG
     ∟Transakcje zbycia Wierzytelności przez Bank na rzecz Kontrahenta zagranicznego stanowią dla Banku import usług opodatkowany stawką podatku w wysokości 23%; transakcje nabycia Wierzytelności przez Bank od Kontrahenta krajowego stanowią dla Banku świadczenie usług opodatkowanych stawką podatku w wysokości 23%; w przypadku importu usług podstawę opodatkowania stanowi kwota dyskonta, w przypadku nabycia wierzytelności od kontrahenta krajowego podstawę opodatkowania stanowi kwota dyskonta pomniejszona o kwotę podatku.

2019.09.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.362.2019.1.IG
     ∟Transakcje zbycia Wierzytelności przez Bank na rzecz Kontrahenta zagranicznego stanowią dla Banku import usług opodatkowany stawką podatku w wysokości 23%; transakcje nabycia Wierzytelności przez Bank od Kontrahenta krajowego stanowią dla Banku świadczenie usług opodatkowanych stawką podatku w wysokości 23%; w przypadku importu usług podstawę opodatkowania stanowi kwota dyskonta, w przypadku nabycia wierzytelności od kontrahenta krajowego podstawę opodatkowania stanowi kwota dyskonta pomniejszona o kwotę podatku.

2019.09.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2-2.4011.256.2019.2.HD
     ∟Obowiązki płatnika w związku z wpłatą emerytury z zagranicy.

2019.09.05 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB3-1.4012.413.2019.1.AB
     ∟prawidłowość alokacji poniesionych kosztów działalności do określonych rodzajów sprzedaży w celu proporcjonalnego odliczenia podatku naliczonego

2019.09.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0115-KDIT2-1.4011.259.2019.1.MK
     ∟Powiernika i jego zastępcę nie łączy z bankiem hipotecznym żaden formalny stosunek prawny, na podstawie którego za wykonywane funkcje osoby te otrzymują wynagrodzenie, zatem wynagrodzenie wypłacane przez Wnioskodawcę osobom pełniącym funkcję powiernika na podstawie przepisów ustawy o listach zastawnych i bankach hipotecznych będzie stanowić przychód z innych źródeł, o którym mowa w art. 20 ust. 1 w związku z art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2019.09.02 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-2.4010.296.2019.2.AZ
     ∟Możliwość odliczenia od dochodu darowizny składników majątku, których koszt nabycia został zaliczony zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych jako koszt uzyskania przychodów oraz określenie czy dokumentem wystarczającym do udokumentowania przekazania darowizny rzeczowej będzie umowa zawarta z obdarowanym.

2019.08.27 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.276.2019.1.AW
     ∟Brak zobowiązania do pobrania, przez Wnioskodawcę jako płatnika, zryczałtowanego podatku dochodowego (podatku u źródła) z tytułu przekazywanych Bankowi, a otrzymanych od klientów spłat wierzytelności nabytych przez Bank, w tym od spłat kapitału, prowizji i odsetek

2019.08.09 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4.4012.398.2019.1.MP
     ∟- uznanie połączenia Spółek poprzez przejęcie za czynność niepodlegającą opodatkowaniu; - prawo Spółki przejmującej do stosowania proporcji, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy, ustalonej na podstawie obrotu Spółki przejmowanej; - opodatkowanie czynności wykonywanych pomiędzy Spółką przejmującą i Oddziałem

2019.08.08 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.267.2019.1.SP
     ∟czy środki przekazywane przez Inicjatora na rzecz Wnioskodawcy w ramach świadczenia usługi obsługi Wierzytelności stanowią zyski przedsiębiorstw w rozumieniu art. 7 umowy polsko-irlandzkiej i w konsekwencji Wnioskodawca nie będzie miał obowiązku zapłaty podatku dochodowego w Polsce oraz czy środki uzyskane od klientów Inicjatora przekazywane na rzecz Wnioskodawcy w ramach usługi obsługi Wierzytelności nie będą stanowiły płatności, o których mowa w art. 21 ust. 1 i art. 22 ust. 1 ustawy o CIT, a w konsekwencji po stronie Wnioskodawcy nie powstanie obowiązek zapłaty podatku dochodowego w Polsce

2019.08.01 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP4.4012.393.2019.1.MP
     ∟Skutki podatkowe związane z cesją wierzytelności.

2019.07.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-2.4011.258.2019.2.AK
     ∟Opodatkowanie podatkiem dochodowym od osób fizycznych świadczenia emerytalnego uzyskiwanego z Austrii, wypłacanego przez bank w Polsce.

2019.07.26 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.207.2019.2.JC
     ∟1. Czy od kwot zapłaconych prowizji i opłat okołokredytowych należy odprowadzić podatek u źródła w myśl przepisów art. 21 ust. 1 UPDOP w zw. z art. 11 UPO? 2. Czy w myśl przepisu art. 26 ust. 7a UPDOP dla dokonania z należytą starannością weryfikacji o której mowa w art. 26 ust. 1 UPDOP konieczne jest uzyskanie przez płatnika pisemnego oświadczenia podatnika przewidzianego w art. 26 ust. lf UPDOP od każdego z banków kredytujących?

2019.07.18 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.231.2019.1.DP
     ∟1. Czy środki uzyskane od klientów Wnioskodawcy przekazywane na rzecz SSPE w ramach usługi obsługi Wierzytelności nie będą stanowiły płatności, o których mowa w art. 21 ust. 1 i art. 22 ust. 1 ustawy o CIT, a w konsekwencji po stronie Wnioskodawcy nie powstanie obowiązek poboru podatku u źródła? 2. Czy środki przekazywane przez Wnioskodawcę na rzecz SSPE w ramach świadczenia usługi obsługi Wierzytelności stanowią zyski przedsiębiorstw w rozumieniu art. 7 umowy polsko-irlandzkiej i w konsekwencji nie podlegają one opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych w Polsce?

2019.07.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL3-2.4011.245.2019.1.AK
     ∟Opodatkowanie podatkiem dochodowym od osób fizycznych świadczenia emerytalnego uzyskiwanego z Austrii, wypłacanego przez bank w Polsce.

2019.06.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.236.2019.3.IG
     ∟W związku z czynnościami wykonywanymi w ramach struktury cash poolingu zarówno Posiadacz Główny jak i Uczestnik nie będzie świadczył jakiejkolwiek usługi w rozumieniu art. 8 ust. 1 w związku z art. 5 ust. 1 ustawy, a tym samym nie będzie działać w charakterze podatnika podatku od towarów i usług z tego tytułu.

2019.06.25 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IPPB3/423-947/09-12/S/19/MS
     ∟Rozliczenie kwoty uzyskanej w momencie zbycia wierzytelności powstałych w wyniku prowadzonej działalności bankowej.

2019.06.14 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL4.4012.109.2019.3.EB
     ∟Zwolnienie od podatku nowo wydzielonych lokali.

2019.06.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-3.4010.67.2019.1.SP
     ∟Konsekwencje podatkowe z tytułu spłaty wierzytelności otrzymanych w ramach sekurytyzacji oraz odkupienia ich przez bank.

2019.06.07 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL2-1.4012.129.2019.1.MK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT usług sekuratyzacji; w zakresie zwolnienia od podatku usługi obsługi wierzytelności oraz w zakresie uznania zwrotnego przeniesienia Wierzytelności do Banku za usługę będącą elementem kompleksowej usługi sekurytyzacji.

2019.06.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.130.2019.2.PW
     ∟Ustalenie, czy Wnioskodawca będzie zobowiązany do pobrania zryczałtowanego podatku w przypadku wypłat opisanych we wniosku należności, niezależnie od wartości wypłacanych należności z tytułów określonych w art. 21 ust. 1, art. 22 ust. 1 oraz art. 26 ust. 1aa ustawy o CIT, w tym również w przypadku, gdy wypłata tych należności dokonywana przez Wnioskodawcę na rzecz tego samego podatnika przekracza łącznie w roku podatkowym obowiązującym u Wnioskodawcy kwotę 2.000.000 (dwa miliony) złotych.

2019.06.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP1-2.4012.79.2019.4.IG
     ∟Otrzymanie przez Spółkę odsetek w związku z uczestnictwem w systemie płatności na rzecz nie rodzi po stronie Spółki obowiązku rozpoznania czynności podlegającej opodatkowaniu. Natomiast uczestnicząc w systemie płatności na rzecz Spółka w związku z wypłaceniem odsetek winna rozpoznać import usług, które są zwolnione od podatku. Wartość usług nabywanych od Spółki Płynnościowej w ramach przedstawionej struktury płatności na rzecz, nie powinna być uwzględniana przez Spółkę przy kalkulacji tzw. współczynnika, o którym mowa w art. 90 ust. 3 ustawy.

2019.06.03 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.120.2019.1.DP
     ∟1. Czy płatność Wynagrodzenia za gotowość należy traktować jako płatność wynagrodzenia z tytułów, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o PDOP, a na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy o PDOP na Wnioskodawcy ciąży obowiązek poboru podatku u źródła z możliwością zastosowania obniżonej stawki podatku określonej w UPO? 2. Czy płatność Wynagrodzenia za gotowość należy traktować jako płatność wynagrodzenia z tytułów, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2a ustawy o PDOP, a na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy o PDOP na Wnioskodawcy ciąży obowiązek poboru podatku u źródła z możliwością zastosowania wyłączenia z opodatkowania na podstawie UPO?

2019.05.31 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.73.2019.3.JC
     ∟CIT - w zakresie skutków podatkowych związanych z przystąpieniem do systemu zarządzania płynnością.

2019.05.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.77.2019.3.BG
     ∟w zakresie skutków podatkowych realizowania transakcji z grupy Repo/Reverse Repo i SBB/BSB

2019.05.23 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-2.4010.76.2019.3.DP
     ∟w zakresie skutków podatkowych realizowania transakcji z grupy Repo/Reverse Repo i SBB/BSB

2019.05.22 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0114-KDIP2-1.4010.101.2019.2.JC
     ∟Czy Spółka, działając jako płatnik podatku zobowiązana jest (i była w 2018 r.) do poboru zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych w związku z wypłacanymi odsetkami od Kredytu na rzecz Banków?

2019.04.30 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0112-KDIL4.4012.74.2019.3.JK
     ∟Ustalenie, czy zespół składników materialnych i niematerialnych, będący przedmiotem Transakcji, będzie stanowić zorganizowaną część przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 2 pkt 27e ustawy i w konsekwencji, zgodnie z art. 6 pkt 1 ustawy, Transakcja nie będzie podlegać opodatkowaniu podatkiem VAT.

2019.04.24 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - IBPB-1-2/4510-376/15-1/BG
     ∟skutki podatkowe otrzymania wynagrodzenia od Funduszu na podstawie umowy sekurytyzacyjnego przelewu wierzytelności

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj