Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: akcja promocyjna
akcja promocyjna 470 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
2011.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-165/11-4/AG
∟Czy spółka prawidłowo określa przychód oraz koszt uzyskania przychodu dla celów rozliczeń podatku dochodowego od osób prawnych?
2011.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-129/08/11-S/EN
∟Nieodpłatne przekazanie materiałów (nagród) w ramach akcji promocyjnych podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów.
2011.04.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1874/08/11-4/S/KK/KOM
∟Opodatkowanie czynności nieodpłatnego przekazywania towarów i usług w ramach akcji promocyjno-reklamowej
2011.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-677/10/MT
∟Czy wydatki ponoszone na rzecz kontrahenta w zamian za wykonywanie przez niego usług handlowych i promocyjnych, polegających na promowaniu Wnioskodawcy i jego produktów wobec Nabywców Pośrednich (np. sprzedawców detalicznych) i Konsumentów, w szczególności poprzez organizowanie akcji promocyjnych i konkursów związanych z tymi produktami, oraz na premiowaniu obrotów wyrobami Wnioskodawcy zrealizowanych przez Nabywców Pośrednich, spełniają przesłanki materialnoprawne zaliczenia ich do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/415-1023/10/MK
∟Czy opisane we wniosku nieodpłatne świadczenie usług będzie podlegało opodatkowaniu podatkiem dochodowym u Wnioskodawczyni lub Jej kontrahenta, t.j. osoby fizycznej korzystającej z usług biura?
2011.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-997/10-2/MG
∟W zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie klientów Spółki z tytułu przyznania i realizacji bonu rabatowego oraz wynikających z tego tytułu obowiązków Spółki jako płatnika podatku.
2011.01.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-964/10-4/RS
∟wydawanie przez Spółkę wyrobów ciastkarskich na rzecz osób fizycznych – w sytuacji gdy jednorazowa jej wartość nie przekroczy 200,00 zł – stanowić będzie świadczenie związane z promocją lub reklamą zwolnione od opodatkowania na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. W konsekwencji po stronie Spółki z tytułu dokonywania ww. świadczeń zaliczanych do innych źródeł (art. 20) nie będą ciążyć obowiązki wynikające z dyspozycji art. 42a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, tj. Spółka nie będzie zobowiązana do sporządzania rocznych informacji PIT-8C dla osób, które otrzymały przedmiotowe świadczenie.
2011.01.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-891/10/EA
∟Opodatkowanie bezpłatnie dodawanego produktu, prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturach dokumentujących nabycie tzw. „gratisów” oraz zwrot na rachunek nadwyżki podatku naliczonego nad należnym a także sposobu dokumentowania transakcji.
2011.01.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-100/11/EA
∟Opodatkowanie sprzedaży towarów z wysokim rabatem, dochodzącym nawet do 99%, prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturach dokumentujących nabycie towarów z wysokim rabatem oraz zwrot na rachunek nadwyżki podatku naliczonego nad należnym a także podstawa opodatkowania towaru promującego jak również sposób dokumentowania transakcji.
2011.01.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1058/10-2/ISz
∟Czy czynność polegająca na opisanych w stanie faktycznym nieodpłatnych przekazaniach przez Spółkę Towarów / Materiałów reklamowych nie stanowi czynności zrównanej z dostawą towarów za wynagrodzeniem w rozumieniu art. 7 ust. 2 w zw. z art. 5 ust. 1 Ustawy o VAT, w brzmieniu obowiązującym od 1 czerwca 2005r. i w konsekwencji, nie podlega opodatkowaniu VAT?Czy w świetle art. 86 ust. 1 Ustawy o VAT Spółka jest uprawniona do odliczenia podatku VAT naliczonego w związku z nabyciami Towarów / Materiałów reklamowych, wydanych następnie nieodpłatnie w opisanych w stanie faktycznym sytuacjach?
2011.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1171/10-2/AP
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych przyznawania nagród w części dotyczącej zwolnienia z opodatkowania wartości nagród przyznawanych uczestnikom akcji promocyjnej nieprowadzącym działalności gospodarczej za realizację odpowiedniego wolumenu zakupu oraz określenia jednorazowej wartości świadczeń.
2010.12.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1555/10-4/BA
∟Czy przekazanie przez Spółkę nagrody i prezenty w ramach programu lojalnościowego dla jej partnerów oraz nagród i prezentów przekazywanych klientom w ramach promocji i reklamy (w tym konkursów) podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług w sytuacji gdy został odliczony podatek naliczony przy ich nabyciu?
2010.12.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-735/10-4/KG
∟Przekazanie bonów.
2010.12.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-524/09/10-7/EC
∟Do momentu, kiedy nie da się wykluczyć losowości wygranej przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą jak również nie będzie można uznać, że w wyniku działań podatników i ich partnerów handlowych nie dochodzi do próby zmniejszenia obciążeń podatkowych, możliwe będzie odrębne opodatkowanie — na zasadzie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. — opisanych przez Spółkę wygranych. Stan taki będzie istniał bez względu czy przyjmie się, że dana osoba fizyczna w wyniku otrzymania wygranej/nagrody w ramach zdarzenia opisanego przez Spółkę we wniosku o interpretację indywidualną uzyska przychód bądź z pozarolniczej działalności gospodarczej (art. 10 ust 1 pkt 3 w związku z art. 14 ust. 2 pkt 8 u.p.d.f.),. bądź przychód z innego źródła (art. 10 ust. 1 pkt 9 w związku z art. 20 ust. 1 u p d f) Wówczas od jej przychodu należy — stosownie do art. 30 ust 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, pobrać zryczałtowany podatek dochodowy w wysokości 10% wygranej lub nagrody.
2010.12.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1533/10-3/SJ
∟Czy Wnioskodawca będzie miał prawo do odliczenia całości podatku VAT od nabywanych towarów przeznaczonych na nagrody?
2010.12.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-178/10-4/MC
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
2010.11.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2-443-632/10-4/AK
∟nieodpłatne przekazanie w ramach akcji promocyjnej napojów (usługa gastronomiczna) oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia towarów i usług wykorzystywanych do wytworzenia napojów przekazywanych nieodpłatnie
2010.11.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-825b/10/AD
∟Czy wydanie Polisy gratisowej stanowi świadczenie związane z promocją lub reklamą w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, a w konsekwencji, jeśli wartość Polisy gratisowej nie przekracza 200 zł, czy Spółka jest zobowiązana do sporządzenia informacji PIT-8C zgodnie z art. 42a tej ustawy?
2010.10.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-980/08/10-S/EN
∟Czy nieodpłatne przekazanie towarów klientom i potencjalnym klientom Spółki nie podlega opodatkowaniu VAT w świetle przepisów ustawy o VAT w brzmieniu obowiązującym od 1 czerwca 2005 r.?
2010.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-616/10/BJ
∟Czy nieodpłatne przekazanie kontrahentom prezentów w postaci alkoholu o wartości do 200,00 zł korzysta ze zwolnienia z podatku na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2010.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-615/10/BJ
∟Czy nieodpłatne przekazanie kontrahentom prezentów o wartości do 200,00 zł opatrzonych logo firmy korzysta ze zwolnienia z podatku na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2010.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-413/10-6/AS
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych przez Spółkę w związku z działalnością Ambasadorów (w szczególności koszty podróży krajowych i zagranicznych Ambasadorów) w ramach zawartych umów cywilnoprawnych ścisłej współpracy ze Spółką przy promowaniu Mistrzostw Europy w celu zapewnienia Spółce wsparcia w budowaniu pozytywnego wizerunku tej imprezy
2010.09.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-65/10-2/ŁM
∟Jak Spółka ma potraktować opisaną promocję w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.09.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1002/10-2/SJ
∟Jak Zainteresowany ma potraktować taką promocję w świetle przepisów podatku VAT?
2010.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-10/10-4/MC
∟Czy u nabywców przedmiotów sprzedaży premiowej (podmiotów prowadzących działalność gospodarczą) zakupujących towary lub bony towarowe oraz wycieczki, w cenie 1 PLN brutto za sztukę, w ramach uczestnictwa w akcji promocyjnej, powstanie jakikolwiek przychód podatkowy - np. z tytułu częściowo nieodpłatnego świadczenia, w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w związku z którym na Spółce będą spoczywać jakiekolwiek obowiązki płatnika?
2010.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-10/10-3/MC
∟Czy przychodem podlegającym opodatkowaniu zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych z tytułu sprzedaży towarów lub bonów towarowych oraz wycieczek, po symbolicznej cenie 1 PLN brutto za sztukę w ramach prowadzonej akcji promocyjnej, będzie kwota faktycznie należna od nabywcy pomniejszona o należny podatek VAT?
2010.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-10/10-2/MC
∟Czy wydatek poniesiony przez Spółkę na nabycie towarów lub bonów towarowych oraz wycieczek, które będą przedmiotem sprzedaży premiowej za cenę 1 PLN brutto za sztukę (zgodnie z regulaminem sprzedaży premiowej) Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w miesiącu ich sprzedaży jako koszt własny sprzedaży (koszt bezpośredni), zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-680/10-2/AO
∟Czy u nabywców przedmiotów sprzedaży premiowej (podmiotów prowadzących działalność gospodarczą), zakupujących towary lub bony towarowe oraz wycieczki w cenie 1 PLN brutto za sztukę, w ramach uczestnictwa w akcji promocyjnej, powstanie jakikolwiek przychód podatkowy - np. z tytułu częściowo nieodpłatnego świadczenia, w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w związku z którym na Spółce będą spoczywać jakiekolwiek obowiązki płatnika?
2010.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-653/10-4/AMN
∟1. Czy wolna od podatku dochodowego od osób fizycznych jest wartość nieodpłatnych świadczeń otrzymanych, od firmy farmaceutycznej w związku z promocją lub reklamą konkretnego produktu, jeżeli skumulowana wartość przekazanych upominków reklamowych jednemu lekarzowi lub farmaceucie w danym cyklu akcyjno-promocyjnym nie przekroczy 200 zł brutto? 2. Czy w jednym cyklu akcyjno-promocyjnym mogą nałożyć się akcje promocyjne, gdzie upominek do jednego produktu nie przekroczy kwoty 200 zł brutto?
2010.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-653/10-3/AMN
∟1. Czy wolna od podatku dochodowego od osób fizycznych jest wartość nieodpłatnych świadczeń otrzymanych, od firmy farmaceutycznej w związku z promocją lub reklamą konkretnego produktu, jeżeli skumulowana wartość przekazanych upominków reklamowych jednemu lekarzowi lub farmaceucie w danym cyklu akcyjno-promocyjnym nie przekroczy 200 zł brutto? 2. Czy w jednym cyklu akcyjno-promocyjnym mogą nałożyć się akcje promocyjne, gdzie upominek do jednego produktu nie przekroczy kwoty 200 zł brutto?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.